Amen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Timmai het volgende:
echt dit is toch geen thema, dit is gewoon Reclame
Dat is ook reclame.quote:
You muckedquote:
Inside grap.quote:
538 luisteraar nummer 1 op fok gevondenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:32 schreef Maartel het volgende:
Vond het Nathalie best aardig doen,maar die dansertjes en registratie maakten er nou niet bepaald een swingend optreden van![]()
Overigens vind ik Booty Luv erg leuk
Al gesmst.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef vw_caddy het volgende:
Voor Nikki 0909-1303 overigens.
Nogalquote:
Dan kom je bedrogen uit zeg!quote:
Leuk liedjequote:
Ja, want ze gaat toch wel door. Kut zeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan kom je bedrogen uit zeg!
Nee, want smsén moet je naar een ander nummer bedoel ik!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, want ze gaat toch wel door. Kut zeg.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
538 luisteraar nummer 1 op fok gevonden
Dat zou tof zijn, maar Nederland zal wel weer stemmen voor de standaard floortje look and feelquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoop dat ze d'r niets van maakt.
Neuh hoor, dan kan je smsen en spreekt een geile kpn stem je smsje door de hoornquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want smsén moet je naar een ander nummer bedoel ik!
Peri tijdens een liveshow. It's a miracle.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef PeRi het volgende:
Godver ik vind dit een leuk nummer, wordt nu verpest natuurlijk.
Best kut dat ze het goed doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou tof zijn, maar Nederland zal wel weer stemmen voor de standaard floortje look and feel
Hoi, jij bent nieuw hier? Stel je eens voor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef W-A het volgende:
Het is slecht, slechter, slechtst bij Idols. Zelfs Herman Berghuis is nog vermakelijker.
Voor het geval het nog niet duidelijk was wat het thema is. Natuurlijk.quote:
Hey ik was er afgelopen weken heus!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Peri tijdens een liveshow. It's a miracle.
Juist niet. Ik vind het origineel echt veel beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef CJ het volgende:
Ik vind 'r lekkerder klinken dan het origineel.
He, broer!quote:
Ik ben W-A, 20 jaar oud en ik kijk Idols. En wie bent jij ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hoi, jij bent nieuw hier? Stel je eens voor.
Vast 538 bewaking die ze onder schot houdt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef Cee het volgende:
Waarom staat iedereen? Spontane last van aambeien?
Maar mij teruggroeten ho maarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hey ik was er afgelopen weken heus!
Vind het origineel net zo saaiquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Juist niet. Ik vind het origineel echt veel beter.
Ik had het niet eens gezien, het gaat te snel voor mij hierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar mij teruggroeten ho maar.
Ze begint vrij kut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |