Net op.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
En koffie nu aan het zetten. Heerlijk bakkie dus zo weer
Waarom?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoor net dat m'n zusje naar canada optieft
Ze gaat daar een half jaar studeren ofzo, wilde d'r uithoren net, maar toen ging ze snel paardrijden...quote:
Zozo, die heeft wilde plannenquote:Op zondag 24 februari 2008 12:26 schreef eer-ik het volgende:
Ik hoor net dat m'n zusje naar canada optieft
Ja, zeker.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo, die heeft wilde plannen
Ik lig er nog inquote:
Aha!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:16 schreef Pheno het volgende:
Oh, het was een vraag naar OA, omdat hij precies na de uitslag naar bed gaat
Snoepertquote:Op zondag 24 februari 2008 12:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Net op.
Met slagroom.
En taart.
Met slagroom.
Pwnedquote:Op zondag 24 februari 2008 13:07 schreef OA het volgende:
Godverdegodver...![]()
![]()
Ik was net een bericht aan het maken voor de FP en ik had al een flinke lap tekst.
Toen wilde ik een zin verwijderen en opnieuw typen, maar ineens stond ik niet meer met de cursor in de tekst, maar was de pagina zelf geselecteerd...
Gevolg: alle tekst weg![]()
Ik heb meteen geen zin meer om het weer te tiepen![]()
Ja, door mijn eigen backspace toetsquote:
Zozo, dat is snel besloten dan. Wanneer gaat ze dan? Beginnen met je studie in het buitenland hoor je niet vaakquote:Op zondag 24 februari 2008 12:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, zeker.
'T is wel zeker dat ze gaat...
Ze gaat eerst een half jaartje werken, dan daarheen en dan in NL studie doen.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zozo, dat is snel besloten dan. Wanneer gaat ze dan? Beginnen met je studie in het buitenland hoor je niet vaak
zou wat zijn, als het ANP meldt dat jij een nieuwsbericht op de FokFP vernacheld hebtquote:Op zondag 24 februari 2008 13:24 schreef OA het volgende:
één ding scheelt: het ANP maakt er vooralsnog geen melding van...
Aha, okey. Dat klinkt een stuk logischer!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze gaat eerst een half jaartje werken, dan daarheen en dan in NL studie doen.
Dit heeft geloof ik ook niks te maken met de studie die ze hier gaat volgen.
Het is allemaal zooo logischquote:Op zondag 24 februari 2008 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, okey. Dat klinkt een stuk logischer!
Wellicht reageert je lichaam slecht op medicijnen. Allergische reactie ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
Kan iemand me dit uitleggen: ergens vorige week voor het weekend voelde ik een plop in mijn lichaam. Echt weird. Twee dagen erna had ik een paar dagen flinke pijn bij mijn alvleesklier. Dat was t/m zondag. Toen stopte ik met mijn medicijnen, gewoon opzij geflikkerd. Maandag kreeg ik na mijn onderzoek koorts en dinsdag alleen op bed gelegen. Sindsdien gaat het alleen maar beter, mijn darmen zijn een stuk rustiger....
Gister was het weer masterlijkquote:
Soort van half jaartje highschool ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze gaat eerst een half jaartje werken, dan daarheen en dan in NL studie doen.
Dit heeft geloof ik ook niks te maken met de studie die ze hier gaat volgen.
FAALquote:Op zondag 24 februari 2008 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gister was het weer masterlijk!
Papier niet gezien. Wel hoopjes andere mensen [ afbeelding ]!
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou wat zijn, als het ANP meldt dat jij een nieuwsbericht op de FokFP vernacheld hebt
Effe kaikequote:Op zondag 24 februari 2008 13:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Layout (bagger) valt heel regelmatig weg
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gister was het weer masterlijk!
Papier niet gezien. Wel hoopjes andere mensen [ afbeelding ]!
Jong er waren zoveel mooie dames weerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:37 schreef MPG het volgende:
Trouwens Houniet, waren er nog knappe dames?
Zoals dat meisje van bij de bakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |