quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:06 schreef Marrije het volgende:
Ik schakel net in, en wat zie ikAmanda is niet meer de enige met een pruik, Brian heeft er ook één op
ik geloof ook niet dat er veel dingen zijnn die mike wel kan onthouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike is zn PIN-code vergeten bij het checken van zn saldo laatst
hiep hiep hoera!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef Kinga het volgende:
Claire =![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het niet anders zeggen.
20.000ste post
Gefeliciteerd.quote:
Ja maar dacht meestal dat het gebruikt werd voor als ze ergens niet over mochten praten maar dit leek of er een hele tekst op stond van wat ze moesten zeggen..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat je nog nooit eerder opgevallen? Veel users denken dat er constant aanwijzingen gegeven worden, ze kunnen zelf nl niks onthouden qua script.
maar BQ... dat ist toch ook... Brianless denkt gewoon veul dieper als ons.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:16 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Brian overleggen met de FEBO via de productietelefoon, iets over de naïeve Claire en de namaak Tommie. Ze vinden het een topverhaallijn. Of er zit iemand te slapen achter of iemand wil dat wij dit horen....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:23 schreef chufi het volgende:
Gefeliciteerd Guuske![]()
[ afbeelding ]
Aman in de spiegel
Eigenlijk moet Claire daar gewoon vol op ingaan. Kijken hoe Slabek reageertquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:24 schreef Verida het volgende:
wat een geweldige verhaallijnen zijn er weer in de maak:
brian wordt Tommy look-a-like en dan moet Claire verliefd worden
Desii, komt je super op (quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
maar BQ... dat ist toch ook... Brianless denkt gewoon veul dieper als ons.
Wij zijn maar "gewoon" volk en vatten nix van zijn begaafdheid qua het maken van verhaallijnen.![]()
Brian is tha bomb.... alleen zien wij dat gewoon nog niet
ik denk omdat ik Kinga een taartje gaf er gedacht werd dat ik iets vierdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kinga heeft 20.000 posts, ik denk een vergissingetje.
das ook snoodquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:24 schreef Copycat het volgende:
De Nietzsche van de kooi wil een übermensch uitnodigen om een workshop voor hem en zijn beenblok te geven over groepsvorming en hoe mensen uit elkaar te drijven, lees ik bij de buren.
Gewoon uit blijdschap haar tong in de mond van Brian hangen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
Eigenlijk moet Claire daar gewoon vol op ingaan. Kijken hoe Slabek reageert![]()
![]()
Dat kan ook, blijft een persoonsverwisseling toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk omdat ik Kinga een taartje gaf er gedacht werd dat ik iets vierde
Vandaar mn vergissing .. Post nog ff door en je komt er ookquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:28 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk omdat ik Kinga een taartje gaf er gedacht werd dat ik iets vierde
Jezus en dat in ca 2 jaar. ik heb er ca 18.000 vanaf 1999.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kinga heeft 20.000 posts, ik denk een vergissingetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |