abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:50:40 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57012614
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel hoor, je weet toch welke partijen daar voor en daar tegen zijn?
Je bedoelt die partijen die coalities vormen met rechts-extremistische of orthodox-christelijke partijen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57012615
En wat mij betreft is dit gewoon terrorisme, en ook de dikke van dalen zal het met mij eens zijn. Zeker met het verspreiden van een giftige stof door een woonwijk.
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:53:26 #103
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57012682
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:39 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Een pand in de fik steken is hetzelfde als iemand vermoorden ja
Sterk verweer. Maar goed, dan noemen we een Samir A. Iemand die volgens veel mensen al aan zijn ballen moest worden opgehangen en in de Sahara worden gedumpt, terwijl hij niet eens een van zijn plannen had uitgevoerd. Als zo iemand naar ondemocratische middelen grijpt om zijn zin door te drukken, dan zijn de rapen gaar. Daarom moeten allochtonen straks een eed gaan afleggen op het respect voor de Grondwet. Maar asociale autochtonen mogen blijkbaar wél alles flikken, zo blijkt maar weer.

Wordt die brandstichter straks opgepakt en dan blijkt dat half fok! hem een lintje wil geven.
pi_57012684
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:50 schreef Xith het volgende:
En wat mij betreft is dit gewoon terrorisme, en ook de dikke van dalen zal het met mij eens zijn. Zeker met het verspreiden van een giftige stof door een woonwijk.
Blijven dromen
pi_57012769
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Blijven dromen

Definitie

Terrorism is an anxiety-inspiring method violent actionCheck,
employed by (semi-) clandestine individual, group or state actors Check,
for idiosyncratic, criminal or political reasons. Check

The United Kingdom defined acts of terrorism in the Terrorism Act 2000 as the use of threat of action where:

(a) the action falls within subsection (2),

(b) the use or threat is designed to influence the government or to intimidate the public or a section of the public and Check
(c) the use or threat is made for the purpose of advancing a political, religious or ideological cause. Check

(2) Action falls within this subsection if it

(a) involves serious violence against a person,
(b) involves serious damage to property Check,
(c) endangers a person’s life, other than that of the person committing the action Check,
(d) creates a serious risk to the health or safety of the public or a section of the public Check
or
(e) is designed seriously to interfere with or seriously to disrupt an electronic system. Check

Lijkt me duidelijk, niet dat ik van jou goeie argumenten terug kan verwachten omdat je het alleen via je onderbuik bekijkt.
pi_57012837
Net had je het nog over de "van dalen"

En trouwens:
quote:
Geen technisch bewijs voor brandstichting hostel

27 feb 2008, 09:51 - DEN BOSCH - De technische recherche en het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) hebben geen harde bewijzen gevonden voor brandstichting in het zogenoemde junkhostel in Den Bosch dat afgelopen weekeinde in vlammen opging.
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:01:10 #107
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57012842
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Blijven dromen
Ja, of het wetboek opendoen.
quote:
Artikel 83a Wetboek van Strafrecht
Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.
quote:
Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 176a | Sr, Boek 2, Titel 7
Indien een misdrijf, strafbaar gesteld in artikel 157, 159, 160, 161, 161bis, 161quater, 161sexies, 162, 162a, 164, 166, 168, 170, 172, 173a of 174, is begaan met een terroristisch oogmerk, wordt de in dat artikel bepaalde tijdelijke gevangenisstraf met de helft verhoogd en wordt, indien op het misdrijf een tijdelijke gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren is gesteld, levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren opgelegd.
quote:
Wetboek van Strafrecht (Sr)
Artikel 157 | Sr, Boek 2, Titel 7
Hij die opzettelijk brand sticht, een ontploffing teweegbrengt of een overstroming veroorzaakt, wordt gestraft:

1°. met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan gemeen gevaar voor goederen te duchten is;

2°. met gevangenisstraf van ten hoogste vijftien jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar of gevaar voor zwaar lichamelijk letsel voor een ander te duchten is;

3°. met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste twintig jaren of geldboete van de vijfde categorie, indien daarvan levensgevaar voor een ander te duchten is en het feit iemands dood ten gevolge heeft.
Kortom: brandstichting met gevaar voor de anti-kraakbewoners en met terroristisch oogmerk = levenslang
Wat mij betreft geven ze de dader dat.
pi_57012901
Er is geen brand gesticht joh, was een ongelukje.
pi_57012916
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Net had je het nog over de "van dalen"
Ja ik had natuurlijk dit kunnen posten:

ter·ro·ris·me (het)
1 het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk \

ter·reur (de)
1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken

maar ik dacht dat uitgebreidere definities het beter verwoorden.

Maar ok, nu je de van Dale definitie hebt; kom je nu wel met argumenten of nog steeds niet?
pi_57012959
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
In plaats van het topic gelijk op slot te doen kunnen we door praten over de casus; wat als het toch aangestoken zou zijn, wat zouden onze meningen er dan over zijn?
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:16:46 #111
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57013194
quote:
Ja, heel waarschijnlijk, een ongelukje, als er al meerdere malen gedreigd is om het pand af te fikken. Je doet je username wel eer aan, door je terroristische stadsgenootjes zo fel te verdedigen. Wees maar blij dat Donner het apologieverbod niet door de Kamer heeft gekregen.
pi_57013868
quote:
Je praat het gewoon goed?
pi_57014931
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:16 schreef Pool het volgende:

[..]

Ja, heel waarschijnlijk, een ongelukje, als er al meerdere malen gedreigd is om het pand af te fikken. Je doet je username wel eer aan, door je terroristische stadsgenootjes zo fel te verdedigen. Wees maar blij dat Donner het apologieverbod niet door de Kamer heeft gekregen.
Net zoals het een 'ongelukje' was dat het een asbestpand was?
pi_57016339
Kan iemand trouwens in de dikke van daelen even opzoeken wat er achter "mierenneukers" staat?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')