Hè?quote:Op maandag 25 januari 2010 15:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Zoiets![]()
Werk in de overkant. Is overgenomen door de zaaier, sta daar dus nu achter de bar. Was een geslaagde eerste week
Fietsendief bedoel je.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Bevrijdingsstraat bij de fietsenmaker, multivlaai etc.
Oh, die grappenmaker vindt het heel gewoon om fietsen, die door klanten ter reparatie aangeboden worden, na drie weken te verkopen aan andere klanten.quote:
Ook lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, die grappenmaker vindt het heel gewoon om fietsen, die door klanten ter reparatie aangeboden worden, na drie weken te verkopen aan andere klanten.
Je gelooft me niet ofzo?quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:54 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hè?
Wat is dat nou?
De Overkant wordt wel verbouwd. Wat jammer dat die overgenomen is.
Het verbaast me dan wel dat je in de Overkant achter de bar hebt gestaan.
Bier getapt voor de vloerenleggers?
Oh, ik heb geen reden om aan je woord te twijfelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:54 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Je gelooft me niet ofzo?
Nouja, goed, weet niet wanneer je er voor het laatst langs kwam, maar we zijn al een week open. Volgende week of die week daarop de officiële opening.
Er werd/wordt hier en daar nog wel wat geklust.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen reden om aan je woord te twijfelen.
Maar ik kwam er vorige week nog langs en zag een kruiwagen met gereedschap staan.
Kwam er vanmiddag langs en keek even naar binnen: zag er goed uit. We verbaasden ons dat de vloer niet behandeld leek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:44 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er werd/wordt hier en daar nog wel wat geklust.
hmmm ben benieuwd wat dat gaat worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 10:03 schreef Estate het volgende:
Toch weer uitstel/afstel
Lidl stuit op probleem in Wageningen
WAGENINGEN Lidl Nederland is van plan om in de panden van voorheen Hoogvliet en Hubo aan de Stadsbrink in Wageningen een supermarkt te openen. De bouwvergunning is al aangevraagd, maar het nieuwe bestemmingsplan Wageningen, waar de gemeente Maandag over beslist, kan roet in het eten gooien.
Dit plan legt aan detailhandel een beperkt vloeroppervlak op, tot 250 vierkante meter. Een groter oppervlak in het centrum is alleen toegestaan als het een bestaande winkel betreft.
Lidl maakt bezwaar tegen het bestemmingsplan, en zegt dat een rendabele supermarkt tegenwoordig een vloeroppervlakte van 1300 vierkante meter moet hebben.
De Gelderlander
Och die zondagsopeningen zijn gewoon overdreven.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Geen lidl dus... Jammer! Ook geen zondagsopeningen meer van de supermarkten... Jammer! Het gaat slecht met Wageningen!
Iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Geen lidl dus... Jammer! Ook geen zondagsopeningen meer van de supermarkten... Jammer! Het gaat slecht met Wageningen!
Gewoon VVD stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Volgens mij is er geen sprake van dat de supermarkten dicht gaan. Er is deze week juist besloten door de gemeenteraad dat alle winkels op zondag open mogen zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
Stadspartij klinkt wel leuk, wat zijn hun standpunten?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:36 schreef Estate het volgende:
[..]
Of de Stadspartij dusof PvdA of D66
dat waren mijn bovenburen, maar hoezo dozen met archief?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:27 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Och die zondagsopeningen zijn gewoon overdreven.
Maar als ik het goed zag woon jij in de Waagstraat. Ben jij dan degene die nog niet lang geleden de zolder heeft opgeruimd?
De mensen van de 10 Z (Mark, Jan) waren blij dat er nog wat dozen met archief stonden. Wat een geluk!
Er stonden op zolder kennelijk nog dozen met het archief van de Tien Zilverlingen, een pand op de hoek van de Markt en de Hoogstraat, dat eind 70-er begin 80-er jaren gekraakt was.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat waren mijn bovenburen, maar hoezo dozen met archief?
overigens iemand wel eens in de inernational club geweest?
Tot twee jaar geleden kwam ik daar regelmatig met een paar mensen, was erg gezellig maar wel rustig toen. Tegenwoordig is het er behoorlijk druk. Ik ben er twee weken geleden nog even geweest, even kijken bij een vriend van mij die daar soms draait.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
overigens iemand wel eens in de inernational club geweest?
ik was er vrijdag nacht, leuke mensen ontmoet. Maar een Alex kan ik niet herinneren.Overigens zonder pas binnen gekomen, was wel tof. Volgens mij waren wij tegen 6uur er uit. Lag uiteindelijk om 8uur in mijn bedje. Topavond gehad!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:37 schreef Estate het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden kwam ik daar regelmatig met een paar mensen, was erg gezellig maar wel rustig toen. Tegenwoordig is het er behoorlijk druk. Ik ben er twee weken geleden nog even geweest, even kijken bij een vriend van mij die daar soms draait.
Is wel een besloten club dus wel studentenpas meenemen of lenen. Voor twaalven is het niet veel maar je kunt het er wel erg laat maken, vaak genoeg na vijven naar buiten gerold.
En Alex moet je een keer gezien hebbenAls je daar binnen bent geweest weet je wel over wie ik het heb!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |