er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien behalve op de NOS-site (en behalve het stadion zelf)? Ik kan die stream niet zien doordat ik een plug-in mis.
Bedankt, zijn er ook streams waarnaar je met een iMac (en een iMac-besturingsprogramma) kunt kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat dat ik een plug in nodig heb: MIME-type 'application/x-mplayer2
Iemand enig idee waar ik zoiets vind?
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
Een finale Llodra - Simon zou echt dikke stront zijn.
Karlovic - Soderling vind ik 100x aantrekkelijker.
Ja, bedankt.quote:
Heb in het vorige topic aangegeven waarom Karlovic me erg aanspreekt. En ik denk dat Soderling het hem moeilijker kan maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Zo liep ik Davydenko zo ongeveer omver toen ik richting Court 1 liep en hij al pratend met zijn coach (nou ja coach, dodgy randfiguurquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Yep !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
Llodra wint terecht de eerste set met 7-5.
Sorry.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
Je kunt je streamvragen ook in DIG of hier stellen:
Live wedstrijden via Internet streams #20
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it !
Alles wat ik weet staat in de OP !
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Eén van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien zeg.
5-5.
Als er 5 rally's zijn geweest overdrijf ik nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?
Oh, da's wel een drama ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er 5 rally's zijn geweest overdrijf ik nog.
Op je mac heb je VideoLanClient en/of flip4mac nodig om het grootste deel van de streams te kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:36 schreef XL het volgende:
[..]
Op je mac heb je VideoLanClient en/of flip4mac nodig om het grootste deel van de streams te kijken.
Link Flip4Mac: http://www.flip4mac.com/wmv.htm
Link VLC: http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html
Llodra-Simon lijkt me ook niks. Het lijkt me allemaal niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan Simon maar wat stond die jongen gisteren goed te spelen zeg..amper onnodige fouten, goede diepe slagen, voor zijn doen sterk serveerwerk (vooral key points) en hij haalde echt heel veel. Soderling zal echt getest gaan worden verwacht ik, zijn finaleplaats is allesbehalve zeker.
Heb hem tegen Gaba niet gezien, wel tegen Tipsarevic. Daarin speelde Simon aardig en degelijk, maar toch ook vrij breekbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan Simon maar wat stond die jongen gisteren goed te spelen zeg..amper onnodige fouten, goede diepe slagen, voor zijn doen sterk serveerwerk (vooral key points) en hij haalde echt heel veel. Soderling zal echt getest gaan worden verwacht ik, zijn finaleplaats is allesbehalve zeker.
Ja, precies, dat slaat toch nergens op?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:44 schreef Tim86 het volgende:
valt die dubbel te volgen dan? Op de NOS stream hangt er alleen een camera achter die gele bal..je ziet de baan van tig meter afstand
Hij was aan het vloeken? Het leek erop alsof hij in zijn eigen wereldje stond te pratenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:23 schreef Tim86 het volgende:
niet autistisch...ik ga voor Giles de la tourette
Llodra serveert anders zeer sterk deze week en hij speelt een heel ander spelletje. Ben benieuwd hoe Soderling daarmee omgaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:28 schreef Tim86 het volgende:
niet normaal dit...Soderling serveert nog beter dan normaal, maakt geen fouten, scoort uit elke hoek en Simon maakt daarnaast nog eens veel te veel fouten..
Als hij dit volhoudt is Llodra ook kansloos.
Maar als Soderling zo speelt, en vooral serveert, als vandaag, dan breekt 'ie Soderling zeker nooit. Hij krijgt vast wel een kansje op de service van Llodra, want hij is in de rally veel beter dan een Karlovic bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Llodra serveert anders zeer sterk deze week en hij speelt een heel ander spelletje. Ben benieuwd hoe Soderling daarmee omgaat.
Maar het blijft toch een beetje de vorm van de dag. Gister speelde Simon volgens Tim een zeer solide partij met praktisch geen fouten. Wellicht overkomt dit Soderling morgen ook, maar wellicht veegt ie Llodra ook van de baanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar als Soderling zo speelt, en vooral serveert, als vandaag, dan breekt 'ie Soderling zeker nooit. Hij krijgt vast wel een kansje op de service van Llodra, want hij is in de rally veel beter dan een Karlovic bijvoorbeeld.
Gabashvili of Soderling is toch wel een flink verschil ook. Dan lijkt het natuurlijk al een stuk sneller dat je goed speeltquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Maar het blijft toch een beetje de vorm van de dag. Gister speelde Simon volgens Tim een zeer solide partij met praktisch geen fouten. Wellicht overkomt dit Soderling morgen ook, maar wellicht veegt ie Llodra ook van de baan.
ze hadden net zo goed letterlijk een dode mus het publiek in kunnen slaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef eentwee het volgende:
Mooie veegpartij van Söderling.. Vond hem tegen Verdasco ook al erg sterk spelen.
Echt triest en krenterig trouwens dat er op één bal die het publiek in wordt geslagen 'helaas' staat..
Inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef eentwee het volgende:
Echt triest en krenterig trouwens dat er op één bal die het publiek in wordt geslagen 'helaas' staat..
Bedankt! Gaat er iemand kijken trouwens?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:39 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS zendt de finale live op Ned. 1 uit (volgens TT224 dan).
Das juist de grap, helemaal in je sas dat je de bal hebt, heb je 'helaas'..........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:40 schreef eentwee het volgende:
Die spelen allemaal in de VS zelf he. Vorige week Delray Beach, San Jose deze week, volgende week Memphis.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:42 schreef Leatherface het volgende:
Opmerkelijk dat de laatste Amerikaanse winnaar Brad Gilbert in 1990 was.
Lijkt erop dat de Amerikanen hun interesse in het toernooi een beetje zijn kwijtgeraakt. Terwijl zo'n Lleyton Hewitt uit Australië nog wel vaak deelneemt.
Dat van genodigden op die deur viel mij ook al op maar ik hoefde als "niet genodigde" niet te betalen voor het ophangen van mijn jas hoor..kreeg gewoon een kaartje en daarmee was het klaar. Hing in de garderobe naast de ingang..aan de linkerkant. Verder was er wel gewoon een (heel groot) sponsorgedeelte. Als je voorbij het eet/drink deel en de stands loopt is er links achterin een ingang.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:41 schreef Quoi het volgende:
Gosh, na 50 min GSM!! Dubbelpartij na Simon/Soderling was gister een stuk spetterender....
Toernooi zelf viel me een beetje tegen... De ingang was al niet uitnodigend omdat er overal 'genodigden' stond (waar iedereen dus door naar binnen ging), bij je jas ophangen nog eens werd (op een arrogante manier) gevraagd of je genodigd was (zonee, betalen) en je telkens zo'n dooie hoek inliep waar dan een mooie lounge/restaurant gedeelte was. Ben verder niet jaloers hoor (ok, misschien een beetje...) maar maak dan een heel apart sponsor gedeelte. Ik heb dit onderscheid helemaal niet zo gevoeld bij andere toernooien. Voelde me echt een soort gepeupel....
Mag je wel opschieten, nog ruim een half uurquote:Op zondag 24 februari 2008 13:20 schreef jojomen4 het volgende:
Tim, welke tactiek heb je dan toegepast om niet te hoeven betalen?
Ik nam m`n jas tot nu toe gewoon mee. Heb geen behoefte om voor zoiets te betalen en achteraf gezien vond ik het zoiezo frisjes in de zaal.
Ben nu op weg naar de finale. Hoop op een spannende pot met een mooie winnaar.
Bij ons vroeg zo'n arrogant wicht het: genodigd of niet-genodigd?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:23 schreef Tim86 het volgende:
ik heb geen tactiek toegepast..niemand betaalde haha
hahaha, soms ben ik echt een klungel!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag je wel opschieten, nog ruim een half uur.
Jaja, snap er niks van, maar boeiend. Veel plezier.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
hahaha, soms ben ik echt een klungel!
Ben helemaal in de war met de tijd. Ik wilde om 12:00 aankomen maar ben zonder het bewust door te hebben om 12:30 vertrokken, met de gedachte dat ik om 12:00 wilde aan komen. Ben er over 15 min denk ik.
De hoofdredacteur van de NOS is een schaatsliefhebberquote:Op zondag 24 februari 2008 14:15 schreef groenen het volgende:
Een Wennemars clipje krijgt de voorkeur.
Het interesseert gwoon meer kijkers.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De hoofdredacteur van de NOS is een schaatsliefhebber
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe mij maar Soderling als winnaar, Llodra is zo kleurloos.
Wat me altijd opvalt is dat Ambro altijd de eerste is die meldt "set" of "GSM". Nogal triggerhappy Ambroquote:Op zondag 24 februari 2008 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
Set Soderling.
Of gewoon snelquote:Op zondag 24 februari 2008 14:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat me altijd opvalt is dat Ambro altijd de eerste is die meldt "set" of "GSM". Nogal triggerhappy Ambro?
Damn , weer zo snelquote:Op zondag 24 februari 2008 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
Break Llodra.
Telefoon. Van de week heb ik daar ook soms mee gepost. Het is niet zo dat ik constant lulverhalen post.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:00 schreef Tim86 het volgende:
zit je daar nu via je foon te internetten of heb je ons voor de gek gehouden
Niet bepaald, simpel *4-2 Llodra.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:22 schreef Ambrosius het volgende:
Vrij simpele rebreak Soderling, kijken of 'ie nu doortrekt.
was ook maar een grapje tijgerquote:Op zondag 24 februari 2008 15:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Telefoon. Van de week heb ik daar ook soms mee gepost. Het is niet zo dat ik constant lulverhalen post.
Vaduz, die Unox broodjes zijn over priced. Die broodjes `gezond` uit de kantine zijn ook veel lekkerder.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze maken er wel een leuke finale van.
Don't quit your dayjob yetquote:Op zondag 24 februari 2008 16:01 schreef Nalbandian het volgende:
Ik voorspel nu een break voor Llodra.
Jij kijkt op het scorenbordquote:Op zondag 24 februari 2008 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
5-5.
Wat ik gister al schreef, Llodra serveert al de hele week ijzersterk en speelt een totaal ander spelletje dan 90% van de andere spelers op de tour.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:21 schreef Tim86 het volgende:
GSM Llodra..had het toch niet verwacht hoor
Dat zal ze lerenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:10 schreef jojomen4 het volgende:
Acteraf toch leuk om de finale mee te maken. Je voelde de spanning in de lucht en ook en het niveau was goed.
Ik ben niet gebleven voor de dubbel. Het gaat tegen m`n principe in om op een minder goede plek te zitten terwijl de bobo-plekken leeg zijn. Die zou je net zo makkelijk beschikbaar kunnen stellen.
Jij begrijpt het gelukkig.quote:
Je had makkelijk op de beste 1e rangs plaatsen kunnen gaan zitten, daar heb je vrijwel hetzelfde zicht als in de VIP-boxen.quote:
Pipo, ik heb deze week al 3x aangegeven dat je op de eerste rang kunt gaan zitten en een mooie plek uit kan kiezen als je een kaartje hebt voor een mindere plek. Ik heb ook aangegeven dat ik dit voor mezelf weer ingeplanned had voor de finale.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je had makkelijk op de beste 1e rangs plaatsen kunnen gaan zitten, daar heb je vrijwel hetzelfde zicht als in de VIP-boxen.
quote:’Grote kans dat Federer in 2009 komt'
Door STEFAN RAATGEVER
ROTTERDAM - De 35ste editie van het ABN Amro-toernooi kende een attractieve finale, scoorde het op één na hoogste toeschouwersaantal ooit (104.960) en werd door spelersvakbond ATP bekroond als toernooi van het jaar. Prachtige resultaten. Maar toch overheerste ook op de finalezondag de gedachte aan wat hád gekund, maar niet lukte: een finale van internationale allure bij Nederlands belangrijkste toernooi.
Dure sterren als Nadal, Murray en Hewitt maakten de verwachtingen niet waar. Hun rol bleef beperkt tot het opfleuren van het affiche. Voor toernooidirecteur Richard Krajicek geen reden tot pessimisme. Zijn evenement promoveert komend jaar naar de prestigieuze ‘500-serie’. Toppers zijn verplicht vier van tien ‘500-toernooien’ te spelen. ,,Dat moét leiden tot een beter deelnemersveld,’’ zegt Krajicek. ,,Neem Federer. Van die tien toernooien speelt hij er vijf zeker niet. Dat maakt onze kansen groot.’’
Behalve op Federer mikt Krajicek voor 2009 op publiekstrekkers als Nadal, Roddick, Blake en Djokovic. Toezeggingen heeft hij nog niet. ,,Maar bijvoorbeeld Nadal en Murray sms’ten al hoe erg ze balen van hun prestatie. Een beetje schuldgevoel is nooit weg.’’
Het aanpassen van de financiële regeling waarbij ‘rondegeld’ in plaats van startgeld wordt betaald, zoals Paul Haarhuis in deze krant voorstelde, vindt Krajicek geen optie. ,,Zo werken we al. Toppers krijgen vanaf de kwartfinale een bonus, maar willen ook een begingage. Bij sommigen onderhandel ik daar harder over dan bij anderen. Nadal was dit jaar het duurst, maar is, ook achteraf, iedere cent waard geweest.’’
Hoofdsponsor ABN Amro spreekt de toernooidirecteur niet aan op het toernooiverloop. ,,Richard had het niet beter kunnen doen,’’ recenseert sponsormanager Maaike Gijsel. ,,Hij heeft bij het binnenhalen van publiekstrekkers beter gepresteerd dan zijn contract (tenminste drie top 10-spelers, red.) voorschrijft.’’
Of de overname van de bank door Fortis betekent dat het toernooi van naam verandert, wordt dit jaar besloten.
Cool.quote:
Tursunov is altijd grappigquote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef mydarling het volgende:
Gisterenavond teruggekomen van een weekendje Rotterdam. Op voorhand had ik niet veel zin meer om te gaan aangezien alle toppers er al uitlagen, maar toch twee mooie en spannende finales gezien.
En telkens met de winnaar die ik wou.
Tursunov was trouwens grappig na zijn overwinning en tijdens zijn speech.
Ik denkd dat als iedereen die over bleef in de loges zouden zitten en veel herrie zouden schoppen het veel leuker had geweest, ook voor de spelers. Als ik dan 800 man verspreid zie over de 1ste en 2de ring (waarvan de meerderheid op de 2de zat) is er in mijn ogen weinig tot geen sfeer.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:10 schreef linebear het volgende:
Heb ook erg genoten van de finale. Vond de spanning bij de dubbelfinale ook stukken minder.
Heb hem ook niet helemaal afgekeken.
Volgend jaar ben ik weer van de partij....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |