er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien behalve op de NOS-site (en behalve het stadion zelf)? Ik kan die stream niet zien doordat ik een plug-in mis.
Bedankt, zijn er ook streams waarnaar je met een iMac (en een iMac-besturingsprogramma) kunt kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat dat ik een plug in nodig heb: MIME-type 'application/x-mplayer2
Iemand enig idee waar ik zoiets vind?
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
Een finale Llodra - Simon zou echt dikke stront zijn.
Karlovic - Soderling vind ik 100x aantrekkelijker.
Ja, bedankt.quote:
Heb in het vorige topic aangegeven waarom Karlovic me erg aanspreekt. En ik denk dat Soderling het hem moeilijker kan maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Zo liep ik Davydenko zo ongeveer omver toen ik richting Court 1 liep en hij al pratend met zijn coach (nou ja coach, dodgy randfiguurquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Yep !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
Llodra wint terecht de eerste set met 7-5.
Sorry.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
Je kunt je streamvragen ook in DIG of hier stellen:
Live wedstrijden via Internet streams #20
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it !
Alles wat ik weet staat in de OP !
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Eén van de saaiste wedstrijden die ik ooit heb gezien zeg.
5-5.
Als er 5 rally's zijn geweest overdrijf ik nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?
Oh, da's wel een drama ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er 5 rally's zijn geweest overdrijf ik nog.
Op je mac heb je VideoLanClient en/of flip4mac nodig om het grootste deel van de streams te kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je omdat er geen mooie punten zijn (ik kan het niet zien, vandaar)?
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:36 schreef XL het volgende:
[..]
Op je mac heb je VideoLanClient en/of flip4mac nodig om het grootste deel van de streams te kijken.
Link Flip4Mac: http://www.flip4mac.com/wmv.htm
Link VLC: http://www.videolan.org/vlc/download-macosx.html
Llodra-Simon lijkt me ook niks. Het lijkt me allemaal niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan Simon maar wat stond die jongen gisteren goed te spelen zeg..amper onnodige fouten, goede diepe slagen, voor zijn doen sterk serveerwerk (vooral key points) en hij haalde echt heel veel. Soderling zal echt getest gaan worden verwacht ik, zijn finaleplaats is allesbehalve zeker.
Heb hem tegen Gaba niet gezien, wel tegen Tipsarevic. Daarin speelde Simon aardig en degelijk, maar toch ook vrij breekbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb een hekel aan Simon maar wat stond die jongen gisteren goed te spelen zeg..amper onnodige fouten, goede diepe slagen, voor zijn doen sterk serveerwerk (vooral key points) en hij haalde echt heel veel. Soderling zal echt getest gaan worden verwacht ik, zijn finaleplaats is allesbehalve zeker.
Ja, precies, dat slaat toch nergens op?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:44 schreef Tim86 het volgende:
valt die dubbel te volgen dan? Op de NOS stream hangt er alleen een camera achter die gele bal..je ziet de baan van tig meter afstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |