er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Is het ergens te zien behalve op de NOS-site (en behalve het stadion zelf)? Ik kan die stream niet zien doordat ik een plug-in mis.
Bedankt, zijn er ook streams waarnaar je met een iMac (en een iMac-besturingsprogramma) kunt kijken?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
er staan veel meer streams in de OP (zie vorige topic)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:32 schreef Federer-fan het volgende:
Er staat dat ik een plug in nodig heb: MIME-type 'application/x-mplayer2
Iemand enig idee waar ik zoiets vind?
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef jojomen4 het volgende:
Een finale Llodra - Simon zou echt dikke stront zijn.
Karlovic - Soderling vind ik 100x aantrekkelijker.
Ja, bedankt.quote:
Heb in het vorige topic aangegeven waarom Karlovic me erg aanspreekt. En ik denk dat Soderling het hem moeilijker kan maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Dat is ook alleen maar service winner, ace of DF.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Zo liep ik Davydenko zo ongeveer omver toen ik richting Court 1 liep en hij al pratend met zijn coach (nou ja coach, dodgy randfiguurquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:47 schreef Tim86 het volgende:
ik ben helemaal vergeten te vertellen dat ik meteen tegen Youzhny aanliep bij de hoofdingang trouwens hahaha...stond helemaal perplex
Yep !quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
Llodra wint terecht de eerste set met 7-5.
Sorry.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:44 schreef kleinzusje het volgende:
Je kunt je streamvragen ook in DIG of hier stellen:
Live wedstrijden via Internet streams #20
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 1] DIG it !
Alles wat ik weet staat in de OP !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |