Sorry No Can Doquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet nou eens een link naar het nieuwe topic in de LaPo!
www.budgetgaming.nl ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef Digixz het volgende:
OPEN!
Op die genoemde sites staat GTA San Andreas helaas niet
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Een paar maand terug kon je nog GTA triple pack (3, vice, san andreas) kopen voor 12.50 bij proxis.be Maar ik kijk er net op en blijkbaar hebben ze hem niet meer
Wel net GTA4 besteld bij xboxhome
En mn nieuwe hardeschijfje werkt als een zonnetje!
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!
Net effe AC gespeeld en het pickpocken lukt niet echt.
Waar dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
@ Game Island
In Leeuwarden. Het hoesje van karton wat erom heen zat was heel erg beschadigd.
zodra je het kan moet je je dragonzword upgraden naar level 2 , en dan kan je met A + Y , een spring vooruit en onthoodmannetje aanval het hele spel met 2 vingens in je neus uitspelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Ninja Gaiden is moeilijkIk snap niet echt veel van dat blocken.
[..]
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentWerkte voor mij wel altijd
![]()
Het is wel makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Meeh. The Dishwasher is matig.
Misschien voor de 360 wel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
2008 gaat een nog beter gamesjaar worden dan 2007!
Jelly-car vond ik wel erg leuk. verder heb ik nog geen XNA dingen geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Waar kun je die XNA dingen proberen dan? Of kan niet iedereen dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jelly-car vond ik wel erg leuk. verder heb ik nog geen XNA dingen geprobeerd.
Ben de afgelopen maanden best vaak in Dimension Plus en Nedgame geweest (enige 2 degelijke gameshops hier) maar heb ze nooit gezien terwijl ik ook altijd de xbox1 spellen doorpluis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk te vindenMaar als je in Groningen woont kan je beter daar niet local game shops checken dan ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Tis even zoeken in je Dashboard, maar via nieuwe downloads kun je het XNA startersding downloaden en vanaf daar kun je dan weer de trialgames downloaden. Het XNA test gebeuren duurt nog twee weken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je die XNA dingen proberen dan? Of kan niet iedereen dat?
apeldoorn gekkenhuis bedoel je ?quote:
Door 1 persoon gemaakt..ja erg matigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht nog steeds op Lost Odyssey
Ik vind die 2de screen er wazig uitzien, alsof die kerel links in de auto zijn gezicht in de voorruit heeft zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent oud aan het worden gijsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Verdomme word er schijtziek van, kut console, kut firewall, kut vista!!!![]()
Ik probeer nou al de hele tijd om video's of pictures te streamen vanaf mn wireless laptop naar mn 360.
WMP 11 met gesharede 360 check.
TVersity geinstalleerd, mapjes geshared, UDP en TCP poorten geopend in de firewall etc etc
Maar neee hoor, kreng wil de laptop niet zien... meer. Want hij heeft het 1x gedaan.. ik kon pictures streamen en was blij.
Probeerde daarna te switchen naar video en hij kon ineens de laptop niet vinden... WTF?? Net nog wel.. daarna ook geen pictures meer.
Kut microsoft product!
Dat kan je wel zeggen ja,.... vind het navigeren nog steeds kont,.... en heb die piraten trailer nu al 50000x bekeken,.... of pas je dienst aan zoals apple dat doet of schrap die slechte PAL video/muziek sectiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis even zoeken in je Dashboard,
Kan tenenkrommend zijn he,.... zag je gisteren inderdaad on- en offline gaan. En hoorde je bericht,... ik begin toch Vista te vermoeden hoor,.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ik probeer nou al de hele tijd om video's of pictures te streamen vanaf mn wireless laptop naar mn 360.
TVersity geinstalleerd, mapjes geshared, UDP en TCP poorten geopend in de firewall etc etc
Maar neee hoor, kreng wil de laptop niet zien... meer. Want hij heeft het 1x gedaan.. ik kon pictures streamen en was blij.
Probeerde daarna te switchen naar video en hij kon ineens de laptop niet vinden... WTF?? Net nog wel.. daarna ook geen pictures meer.
Kut microsoft product!
Welk merk rook jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind die 2de screen er wazig uitzien, alsof die kerel links in de auto zijn gezicht in de voorruit heeft zitten.
Welke poorten heb je precies opengezet? En staat je Windows Firewall uit?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Kut microsoft product!
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke poorten heb je precies opengezet? En staat je Windows Firewall uit?
Aangezien je hem Packard Bell aanraad lijkt me de poorten-open-zet-manier makkelijker voor hemquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!
Ik snap gewoon niet dat het gisteren heel kort even werkte... en daarna niet meer... ben echt zo klaar nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan tenenkrommend zijn he,.... zag je gisteren inderdaad on- en offline gaan. En hoorde je bericht,... ik begin toch Vista te vermoeden hoor,.....
Kooooommm daaaaaaaaaaaaaannnnnnnnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |