Sorry No Can Doquote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zet nou eens een link naar het nieuwe topic in de LaPo!
www.budgetgaming.nl ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef Digixz het volgende:
OPEN!
Op die genoemde sites staat GTA San Andreas helaas niet
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:02 schreef lennartb.nl het volgende:
Een paar maand terug kon je nog GTA triple pack (3, vice, san andreas) kopen voor 12.50 bij proxis.be Maar ik kijk er net op en blijkbaar hebben ze hem niet meer
Wel net GTA4 besteld bij xboxhome
En mn nieuwe hardeschijfje werkt als een zonnetje!
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
TVP!
Net effe AC gespeeld en het pickpocken lukt niet echt.
Waar dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
@ Game Island
In Leeuwarden. Het hoesje van karton wat erom heen zat was heel erg beschadigd.
zodra je het kan moet je je dragonzword upgraden naar level 2 , en dan kan je met A + Y , een spring vooruit en onthoodmannetje aanval het hele spel met 2 vingens in je neus uitspelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb die games vandaag allemaal gekocht voor 15 euroBen er vet blij mee
Ninja Gaiden is moeilijkIk snap niet echt veel van dat blocken.
[..]
Je moet een beetje met je linkerstick bewegen van links naar rechts als je in de buurt bentWerkte voor mij wel altijd
![]()
Het is wel makkelijk te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Waar zit dat ongeveer in Leeuwarden? Beetje makkelijk te vinden?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Meeh. The Dishwasher is matig.
Misschien voor de 360 wel jaquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:03 schreef AQuila360 het volgende:
2008 gaat een nog beter gamesjaar worden dan 2007!
Jelly-car vond ik wel erg leuk. verder heb ik nog geen XNA dingen geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Waar kun je die XNA dingen proberen dan? Of kan niet iedereen dat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:19 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jelly-car vond ik wel erg leuk. verder heb ik nog geen XNA dingen geprobeerd.
Ben de afgelopen maanden best vaak in Dimension Plus en Nedgame geweest (enige 2 degelijke gameshops hier) maar heb ze nooit gezien terwijl ik ook altijd de xbox1 spellen doorpluis.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:57 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk te vindenMaar als je in Groningen woont kan je beter daar niet local game shops checken dan ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
Tis even zoeken in je Dashboard, maar via nieuwe downloads kun je het XNA startersding downloaden en vanaf daar kun je dan weer de trialgames downloaden. Het XNA test gebeuren duurt nog twee weken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je die XNA dingen proberen dan? Of kan niet iedereen dat?
apeldoorn gekkenhuis bedoel je ?quote:
Door 1 persoon gemaakt..ja erg matigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:07 schreef BMH het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht nog steeds op Lost Odyssey
Ik vind die 2de screen er wazig uitzien, alsof die kerel links in de auto zijn gezicht in de voorruit heeft zitten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent oud aan het worden gijsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Verdomme word er schijtziek van, kut console, kut firewall, kut vista!!!![]()
Ik probeer nou al de hele tijd om video's of pictures te streamen vanaf mn wireless laptop naar mn 360.
WMP 11 met gesharede 360 check.
TVersity geinstalleerd, mapjes geshared, UDP en TCP poorten geopend in de firewall etc etc
Maar neee hoor, kreng wil de laptop niet zien... meer. Want hij heeft het 1x gedaan.. ik kon pictures streamen en was blij.
Probeerde daarna te switchen naar video en hij kon ineens de laptop niet vinden... WTF?? Net nog wel.. daarna ook geen pictures meer.
Kut microsoft product!
Dat kan je wel zeggen ja,.... vind het navigeren nog steeds kont,.... en heb die piraten trailer nu al 50000x bekeken,.... of pas je dienst aan zoals apple dat doet of schrap die slechte PAL video/muziek sectiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis even zoeken in je Dashboard,
Kan tenenkrommend zijn he,.... zag je gisteren inderdaad on- en offline gaan. En hoorde je bericht,... ik begin toch Vista te vermoeden hoor,.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ik probeer nou al de hele tijd om video's of pictures te streamen vanaf mn wireless laptop naar mn 360.
TVersity geinstalleerd, mapjes geshared, UDP en TCP poorten geopend in de firewall etc etc
Maar neee hoor, kreng wil de laptop niet zien... meer. Want hij heeft het 1x gedaan.. ik kon pictures streamen en was blij.
Probeerde daarna te switchen naar video en hij kon ineens de laptop niet vinden... WTF?? Net nog wel.. daarna ook geen pictures meer.
Kut microsoft product!
Welk merk rook jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vind die 2de screen er wazig uitzien, alsof die kerel links in de auto zijn gezicht in de voorruit heeft zitten.
Welke poorten heb je precies opengezet? En staat je Windows Firewall uit?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:54 schreef Bastard het volgende:
Kut microsoft product!
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke poorten heb je precies opengezet? En staat je Windows Firewall uit?
Aangezien je hem Packard Bell aanraad lijkt me de poorten-open-zet-manier makkelijker voor hemquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!
Ik snap gewoon niet dat het gisteren heel kort even werkte... en daarna niet meer... ben echt zo klaar nu.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan tenenkrommend zijn he,.... zag je gisteren inderdaad on- en offline gaan. En hoorde je bericht,... ik begin toch Vista te vermoeden hoor,.....
Kooooommm daaaaaaaaaaaaaannnnnnnnquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen,... gewoon een statische route aanmaken en alles open gooien naar dat stinkding!
Aan/Uit/onzichtbaar/verkleind.. alles geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Welke poorten heb je precies opengezet? En staat je Windows Firewall uit?
Ik raad niemand Packard Bell aanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangezien je hem Packard Bell aanraad lijkt me de poorten-open-zet-manier makkelijker voor hem
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Aangezien je hem Packard Bell aanraad
Ja,... thanks voor de ontspannende baardquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Hebben we condemned 2 filmpje gekeken jongens
Ranzigquote:
Hmm, ok. Dat is dan ook het enige voordeel van warez in dat geval.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Wessiej het volgende:
Ik zag staan dat Lost illegaal te krijgen is, dus de userreviews zie je vanavond wel binnen stromen denk ik.
Yep, ook behandeld inmiddels.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:35 schreef Chocobo het volgende:
http://portforward.com/routers.htm
hier al eens gekeken?
Heb een 2 Gigje hier,... maar voor de fun ook even aan het kijken of ik dat TV city nog wat aan kan krijgen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep, ook behandeld inmiddels.
Ik denk dat ik maar een monster van USB stick er bij ga halen inderdaad!!
Daar heb je de laatste tijd wel vaak last vanquote:
Waarom kan je niet gewoon met plaatjes werken? Gewoon een streepje trekken vanaf de ene computer naar de andere en dan een uitklaplijstje met welke programma's geshared mogen worden?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb een 2 Gigje hier,... maar voor de fun ook even aan het kijken of ik dat TV city nog wat aan kan krijgen?
Voel me oud worden ken je dat?
2x jou leeftijd waarschijnlijk..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar heb je de laatste tijd wel vaak last vanHoe oud ben je dan
Ik ben ouder dan jouquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Maar Aquila is max. 13 jaar, dus zou oud zal dat dan ook niet zijn [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
al die filmpjes plaatjes kennen we nu wel,quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:36 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar een paar jaar en dan is alles over denk ik,.... kunnen wij allemaal zeggen hoe wij vroeger nog met routers en IP adressen moesten werken etc. etc,.... heb TV city of hoe het ook heet installed momenteel en ben nu met media player 11 bezigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon met plaatjes werken? Gewoon een streepje trekken vanaf de ene computer naar de andere en dan een uitklaplijstje met welke programma's geshared mogen worden?
Waarom zit je een ongeluk te zoeken op 3 plekken waar je allerlei variabelen hebt? Ik snap het niet meer hoor.. en je moet een behoorlijk contactgestoorde nerd zijn als je er allemaal blind uit komt!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:11 schreef Bastard het volgende:
Ken je dat.. loop je naar de xbox zie je dat hij ineens de pc heeft gevonden!
Ah mooi, dan meteen ff doorklikken.... euh nope verbinding is weer weg, testconnectie doen?.. move on.
En bedanktquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom zit je een ongeluk te zoeken op 3 plekken waar je allerlei variabelen hebt? Ik snap het niet meer hoor.. en je moet een behoorlijk contactgestoorde nerd zijn als je er allemaal blind uit komt!
quote:[s]Grand Theft Auto IV zit vol kleine details. Hier een lijstje met de voor mij meest opvallende dingetjes:
# Wanneer je tijdens het luisteren naar de radio wordt gebeld, hoor je het karakteristieke statische geluidje.
# Wanneer een neergeschoten vijand zijn geweer op de grond laat vallen, bestaat de kans dat deze bij het raken van de grond nog eens afgaat.
# Je kunt over schuttingen klimmen, maar ook gebouwen kun je, mits er richels zijn, beklimmen.
# In tegenstelling tot de voorgaande GTA-games, kunnen politieagenten je staande houden wanneer ze je onder schot hebben. Niko zal dan zijn handen omhoog houden om vervolgens langzaam door zijn knieën te gaan. Deze animatie kun je doorbreken door snel weg te rennen.
# Voetgangers lopen soms met prullaria in hun handen, zoals tassen of koffiebekers. Loop je tegen ze op, dan zullen ze die laten vallen.
# Wanneer je een bestuurder van dichtbij onder schot houdt, zal deze zijn handen omhoog houden, langzaam wegduiken en de wagen keren en wegrijden.
# Schiet je hem echter door zijn hoofd, dan bestaat de kans dat hij voorover op zijn stuur valt, waarbij de claxon van de wagen af zal gaan.
# Alle wagens hebben een GPS, maar bij de dure modellen zal een vrouwenstem je de weg wijzen.
# Iedere politiewagen heeft een computer aan boord waarmee je criminelen op kunt zoeken, evenals de plek waar ze zich bevinden.
# Je kunt dit op naam doen, maar ook aan de hand van een foto die je met je telefoon hebt genomen.
# Ook kun je in een politiewagen om back-up oproepen, waarbij het zelfs mogelijk is dat je in een benarde situatie de politie het vuile werk op laat knappen.
# Tijdens missies kun je jouw telefoon gebruiken om radio te luisteren.
# Omdat GTA wat meer realistisch is, zweven er geen hartjes. Dit is wat natuurgetrouwer opgelost met EHBO-pakketjes.
# Kogelvrije vesten zijn afwezig vanwege het coversysteem.
Bron: Power Unlimited, #171, maart 2008s]
Dat kan de xbox wel sinds de laatste update, mits het divx/xvid is.quote:Op zondag 24 februari 2008 08:59 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij kan de 360 geen AVI files afspelen he? Welke 'omvormer'moet je hebben om files om te zetten naar een leesbaar formaat?
Je moet er wel een media update voor doen maar daar vraagt ie automatisch om als het goed is.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef Bastard het volgende:
Heb ik divx, *.avi file, zegt ie this file is not supported...
Ach laat maar, ik ben er helemaal klaar mee..
Ik ben gebanned! Waarom doe je zo ?quote:Op zondag 24 februari 2008 11:26 schreef AQuila360 het volgende:
Oke het is GDC weekend bij Gamekings! Verschillende trailertjes komen langs en worden van commentaar voorzien door Kale B.
check die shit!
Klopt, update heb ik ook gedaan..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:00 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je moet er wel een media update voor doen maar daar vraagt ie automatisch om als het goed is.
Ik heb mn externe hardeschijf vol video's gewoon via usb in mn xbox en alles werkt heeeeeerlijk!
Had het nog nooit gezien maar het draait inderdaad prima. Nu hoef ik niet meer met een USB stick te kutten en kan ik inderdaad gewoon streamen,... foto's laat die ook snel zien maar de streaming films direct van mijn wireless laptop is echtquote:Op zondag 24 februari 2008 11:01 schreef Bastard het volgende:
Heb ik divx, *.avi file, zegt ie this file is not supported...
Ach laat maar, ik ben er helemaal klaar mee..
Thanks Gijsquote:Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had het nog nooit gezien maar het draait inderdaad prima. Nu hoef ik niet meer met een USB stick te kutten en kan ik inderdaad gewoon streamen,... foto's laat die ook snel zien maar de streaming films direct van mijn wireless laptop is echtsuper!!
Ik denk dat het aan Vista ligt,.... tenzij hier iemand het ook werkend heeft gekregen met Vista hier Gijs. Maar hier op XP draait het super!
Ik gebruik een wired connectie en dat werkt gewoon prima met vista.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had het nog nooit gezien maar het draait inderdaad prima. Nu hoef ik niet meer met een USB stick te kutten en kan ik inderdaad gewoon streamen,... foto's laat die ook snel zien maar de streaming films direct van mijn wireless laptop is echtsuper!!
Ik denk dat het aan Vista ligt,.... tenzij hier iemand het ook werkend heeft gekregen met Vista hier Gijs. Maar hier op XP draait het super!
Ik krijg hem kado dus speel hem ff snel uit en dan verkoop/ruil ik hem wel weerquote:Op zondag 24 februari 2008 13:39 schreef Un4 het volgende:
Lost sla ik over. Game schijnt erg kort te zijn (6 uur) en weinig toe te voegen aan de serie. De gameplay elementen zijn ook niet echt vernieuwend en spannend als ik het zo hoor. Dan geef ik die 30 euro liever uit aan Condemned 2.
60 euro niet waard.quote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik krijg hem kado dus speel hem ff snel uit en dan verkoop/ruil ik hem wel weerHij lijkt me al met al toch wel tof om ff in rond te lopen!
Ik wil nu Kane & Lynch maar is die echt totaal klote en onspeelbaar? Of is die alleen die 60 euro niet waard?
ga anders goeie games nog eens spelen ipv dit soort meuk in je 360 te stekenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil nu Kane & Lynch maar is die echt totaal klote en onspeelbaar? Of is die alleen die 60 euro niet waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |