Als ik de website zo lees zorgen zij gewoon voor transport, ongeacht wat je gekocht hebt en waar. Een beetje zoals MyUS, maar dan zonder je eigen adres. En voor 15 dollar verzendkosten geloof ik niet dat zij de inklaringskosten op zich nemen. Die 15 dollar betekent waarschijnlijk USPS, ongeveer 100% pakkans, dus altijd inklaringskosten en ook nog wekenlang wachten op je pakketje.quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
www.iphoneclub.com/forum zijn er veel die via us2ned hebben besteld,altijd goed gegaan.
ik bedoelde met mijn berekening. dat via hun het inclusief douane en btw net zoveel is als die bieding via ebay. dan bestel ik hem liever zelf via apple.com en dat usa2ned heb aan mij levert.
Dat dacht ik eerst ook , maar het bleek dat die Hans ook via een koerier wilt shippen. Zolang je maar betaald. Ook wel gunstig dat zij de iPhone ook kunnen kopen voor je voor 15 dollar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:43 schreef portier het volgende:
[..]
Als ik de website zo lees zorgen zij gewoon voor transport, ongeacht wat je gekocht hebt en waar. Een beetje zoals MyUS, maar dan zonder je eigen adres. En voor 15 dollar verzendkosten geloof ik niet dat zij de inklaringskosten op zich nemen. Die 15 dollar betekent waarschijnlijk USPS, ongeveer 100% pakkans, dus altijd inklaringskosten en ook nog wekenlang wachten op je pakketje.
Bovendien vind ik het maar een rare website, nauwelijks uitleg en een hele berg keyword stuffing aan de onderkant. Persoonlijk zou ik er nooit bestellen.
Volgens mij kan je beter een eBay seller pakken die naar Nederland shipt, kan je vragen om via UPS te vervoeren, heb je nog een redelijke kans om niet gepakt te worden en heb je voor 300 euro je iPhone.
Ik heb ze maar eens een mailtje gestuurd.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:05 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook , maar het bleek dat die Hans ook via een koerier wilt shippen. Zolang je maar betaald. Ook wel gunstig dat zij de iPhone ook kunnen kopen voor je voor 15 dollar.
Nou, daar schiet je ook niets mee op, vaag mailtje. Maar een grand total van ongeveer 320 euro en dan kan je dus nog 100 euro inklaringskosten tegenkomen. Ben op eBay UK al zelfde prijzen tegengekomen en dan heb je iig geen last van inklaringskosten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:36 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb ze maar eens een mailtje gestuurd.
hoezo heb je dan geen inklaringskosten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:39 schreef portier het volgende:
[..]
heb je iig geen last van inklaringskosten.
Verzending binnen de EU.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
hoezo heb je dan geen inklaringskosten?
Betaald de verkopende partij die?
Hoe kan dat nou ? Aangezien ze in de UK nieuw 350 euro kosten en dan moet je ze nog verzenden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:39 schreef portier het volgende:
[..]
Nou, daar schiet je ook niets mee op, vaag mailtje. Maar een grand total van ongeveer 320 euro en dan kan je dus nog 100 euro inklaringskosten tegenkomen. Ben op eBay UK al zelfde prijzen tegengekomen en dan heb je iig geen last van inklaringskosten.
Resultaat na berekening 319,56quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:53 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ? Aangezien ze in de UK nieuw 350 euro kosten en dan moet je ze nog verzenden.
In de UK bedoel je ? 280 pond is nog steeds 358,882 ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:35 schreef portier het volgende:
[..]
Resultaat na berekening 319,56
Iets minder dus.
Hij kost 269 pond.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de UK bedoel je ? 280 pond is nog steeds 358,882 ..
Volgens de GWK koersconverter is 280 pond 332,63 euro trouwensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:40 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
In de UK bedoel je ? 280 pond is nog steeds 358,882 ..
Ja die hebben 1.1.4. OTB en kun je net zo gemakkelijk unlocken als je eigen iPhone. Alleen hoef je nu niet te restoren in iTunes..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:07 schreef Svyatagor het volgende:
Vraagje: ik ga zo naar de US en koop daar een iPhone voor een vriend van me, die wil ik meteen unlocken etc. Heb mijn eigen van 1.1.1 naar 1.1.4 gerestored en via Ziphone geunlockt, maar hoe zit dat met nieuwe iPhones? Hebben die standaard al 1.1.4 en kunnen die gewoon met Ziphone geunlockt, of moet ik die ook eerst restoren?
Klasse, bedankt. Dat gedoe over die bootloader laat ik maar even voor wat het is, want ik vind dat Ziphone wel een fijn programmaatje. En degene voor wie hij bedoeld is, boeit het niks wat voor bootloader erop staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:08 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ja die hebben 1.1.4. OTB en kun je net zo gemakkelijk unlocken als je eigen iPhone. Alleen hoef je nu niet te restoren in iTunes..
Hehe bedankt! Ben blij dat ik het heb gekocht, want ik twijfelde heel ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |