quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:35 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Bugs ? Ja dahaag. Niets aan de hand. Ik heb er al > 5 gedaan en nog geen enkel probleem ondervonden. Zoals hierboven dus : in iTunes updaten naar 1.1.4. en dan door ZiPhone halen. 4 minuten en 40 seconden wachten en dan kun je met een paperclip aan de slag..
SIM kaart erin jassen.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:39 schreef flat_erik het volgende:
Kwam net op iphonemedia.nl ofzo. Staat daar een overzicht van de webshops waar je de iphone in NL kunt kopen. Wat mij opvalt is dat de NL webshops er alle 3 meer dan 700 euro voor vragen.Dan is de keus om er 1 te importeren toch snel gemaakt? Dan ben je voor rond de 500 euro klaar
http://www.iphonemedia.nl/iphone-nu-leverbaar-bij-3-webshops/231/
2 dagen te lang dan? Via FedEx of UPSquote:Op dinsdag 18 maart 2008 15:43 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen wilt zolang wachten
Of mensen die niet veel van computers/ebay weten of mensen die het te risicovol vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:35 schreef flat_erik het volgende:
[..]
[..]
2 dagen te lang dan? Via FedEx of UPS
Dat was bij mij nog een hele opgavequote:
Dan vergeet je toch echt de verzendkosten (USPS minimaal 30/40 dollar) en de inklaringskosten/belasting mee te rekenen vrees ik. Als je 'm écht voor onder de 300 euro in je handjes hebt ben je een hele knappe jongen met heeeeeel veel mazzel.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
Lage dollarVoor nog geen 300,- haal je een iPhone vanaf eBay. Begin v/d zomer moet er toch wel een nieuwe inzitten
Iemand kan m voor me meenemen tegen die tijdquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:19 schreef Jarno het volgende:
Dan vergeet je toch echt de verzendkosten (USPS minimaal 30/40 dollar) en de inklaringskosten/belasting mee te rekenen vrees ik. Als je 'm écht voor onder de 300 euro in je handjes hebt ben je een hele knappe jongen met heeeeeel veel mazzel.
Als gift haalt niet zoveel uit. Als ie via usps en tnt verstuurd wordt is de pakkans 100% . Als je dus minder kans wil dat ie eruit gepikt wordt moet je een verkoper zoeken die via ups / fedex oid stuurt. Dan is de kans een stuk kleiner, maar nog altijd aanwezig.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:02 schreef ZigoSOS het volgende:
Ben benieuwd hoe groot het risico is om er eentje op ebay te bestellen, ivm met douane.
Sommige zeggen dat ie er eigenlijk zo goed als altijd doorkomt, zeker als ie als gift verstuurd wordt, maar anderen dat ie (redelijk) vaak wordt tegengehouden, en heb niet echt zin in die 20% extra, want dan loopt het al gauw op naar 450+ euro voor een 8 GB (wat ik er nu ff niet voor over heb)
Heb ik dan wel of niet de garantie dat ik niks extra's hoef te betalen? Vooral vanwege dat "Please keep in mind.."quote:100% Guarentee that you will not pay any VAT, Customs Fees, etc. on your iphone.
Please keep in mind if you have large import fees and or delivery fees, these will not be covered, only tax and customs fees.![]()
Dat bieden kan wel 70 dollar schelen...quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:27 schreef ZigoSOS het volgende:
Is trouwens slimmer om 'm gewoon zonder die speciale verzending te doen.
Dan heb je 'm zeker voor $500 incl verzenden, en eventueel nog $100 aan invoerrechten erbij, maar de kans is dat je niet gepakt wordt en toch nog $100 bespaart.
En dat usa2ned is ook wel makkelijk en snel, dan heb je 'm voor $490 dollar zonder dat je hoeft te gaan bieden en zoeken enzo. Vind het er alleen niet heel betrouwbaar uitzien.. iemand ervaring mee?
Dat zei ik dus ook, dan kan wel meer dan $100 schelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:30 schreef portier het volgende:
[..]
Dat bieden kan wel 70 dollar schelen...
www.iphoneclub.com/forum zijn er veel die via us2ned hebben besteld,altijd goed gegaan.quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:06 schreef ZigoSOS het volgende:
Dat usa2ned ziet er niet echt betrouwbaar uit, en als ik het daar doe dan is de kans net zo groot dat ie wordt tegengehouden bij de douane
quote:Op woensdag 19 maart 2008 17:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Nog een vraagje over de iPhone zelf, moet je die opladen met zo'n iPod USB-kabeltje?
Via dat usb kabeltje ja. Ik zet hem nu gewoon als het ndig is 's nachts in het dock en dan laad die op. Je kunt er ook zo'n adapter voor kopen waar je het usb kabeltje insteekt. Ik prefereer via het dockquote:Op woensdag 19 maart 2008 17:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, dan kan wel meer dan $100 schelen.
Nog een vraagje over de iPhone zelf, moet je die opladen met zo'n iPod USB-kabeltje?
Die dock, moet je die wel aansluiten op een pc?quote:Op woensdag 19 maart 2008 21:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Via dat usb kabeltje ja. Ik zet hem nu gewoon als het ndig is 's nachts in het dock en dan laad die op. Je kunt er ook zo'n adapter voor kopen waar je het usb kabeltje insteekt. Ik prefereer via het dock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |