Hij is onderwegquote:-Acceptance, February 22, 2008, 5:47 pm, ORANGE, CA 92863
-Processed, February 22, 2008, 5:47 pm, SANTA ANA, CA 92799
-Electronic Shipping Info Received, February 22, 2008
ebay, amerika, ongeveer 450 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:50 schreef Ruubstar het volgende:
[..]
hoe en waar heb je de iphone besteld? en hoeveel heb je betaald?
en de risico's? douane etc?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
ebay, amerika, ongeveer 450 euro.
Lijkt me toch wel stug! Bij de douane moet je je zakken leeghalen; krijg je dan geen vragen enzo?!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:44 schreef CraZaay het volgende:
De kennis die 'm voor mij heeft meegenomen heeft de foon gewoon in d'r zak gestoken en is door de douane gelopen. Het doosje heeft ze via de post gestuurd. Geen centje pijn.
Verkoper met goede feedback score uitzoeken, scheelt al veel risico en betalen met paypal ook al weer een beetje.quote:
"Is dat uw telefoon?"quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:24 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel stug! Bij de douane moet je je zakken leeghalen; krijg je dan geen vragen enzo?!!
Hij is 4 uur geleden de lucht in gegaanquote:Your item left the United States from LOS ANGELES at 10:50 AM on February 23, 2008. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.
Tot over 10 maanden.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zodra hij er met 3G is, koop ik hem meteen.
De prijs. Hij is alleen in Frankrijk simlockvrij te koop voor een euro of 700. In Duitsland was het tijdelijk is nu niet meer zo. In US kost ie zo ongeveer 300 euro. Daarom dus.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:56 schreef portier het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een iPhone uit Amerika wel gelockt is maar een iPhone uit Frankrijk/Duitsland niet? Althans, dat is wat ik uit de berichten begrijp... Een fijn FAQje en handleiding in de OT zou wel fijn zijn.
Dat scheelt nogal inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:58 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
De prijs. Hij is alleen in Frankrijk simlockvrij te koop voor een euro of 700. In Duitsland was het tijdelijk is nu niet meer zo. In US kost ie zo ongeveer 300 euro. Daarom dus.
Noh, iPhone is tof.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef Elixabete het volgende:
iPhone zo overhyped
www.ziphone.orgquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef paaskannekoekje het volgende:
stel ik bestel er 1 uit de states, hoe dien ik deze dan simlockvrij te maken ? ik hoorde ergens iets over een AT&T service
okey, dus de consument heeft serieus de keuze tussen:quote:
Waar is daar een downloadlink te vinden tussen de gare Last.fm widgets en de vele YouTube-filmpjesquote:
Ik zou je oogkleppen even af doen en bovenop klikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar is daar een downloadlink te vinden tussen de gare Last.fm widgets en de vele YouTube-filmpjes?
Idd iemand regelen die hem al heeft. Of een dagje duitsland, frankrijk, engeland of amerika doenquote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef portier het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om de iPhone te bekijken? Of moet ik een kennis regelen die het ding al gekocht heeft?
quote:Detailed Results:
-Into Foreign Customs, February 25, 2008, 12:40 pm, NETHERLANDS
-Arrived Abroad, February 25, 2008, 12:40 pm, NETHERLANDS
-International Dispatch, February 23, 2008, 10:50 am, LOS ANGELES
-Processed, February 23, 2008, 10:50 am, LONG BEACH, CA 90810
-Acceptance, February 22, 2008, 5:47 pm, ORANGE, CA 92863
-Processed, February 22, 2008, 5:47 pm, SANTA ANA, CA 92799
-Electronic Shipping Info Received, February 22, 2008
Jupquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:17 schreef portier het volgende:
Ik moet echt stoppen met kijken naar dat mooie apparaatje. Niet goed voor mijn nachtrust.
Waarom vragen mensen 75 euro voor jailbreak+unlock? Dat progje kan je toch gratisch downloaden en gebruiken? Probeert iedereen de onwetende mensch op te lichten ofzo?
Ik moet zeggen dat ik de viewy ook een mooi toestel vind, ik heb hem alleen gelijk weggedaan en er een iphone voor in de plaats genomen toen de kans zich voordeed. Ik ben niet zo'n mobiele internetter, als ik al browse is dat op school of thuis via wifi. 3G is voor mij dus geen groot gemis.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:26 schreef thloreg het volgende:
En ik wacht lekker tot de 3G iPhone 2 uitkomt in het najaar en koop dan alvast snel een 2de hands eerste serie iPhone die dan massaal gedumpt zullen worden op Marktplaats en Tweedehandsmac. Totdan geniet ik van m'n Viewty die helemaal geweldig is.
Jij hebt er duidelijk geen of nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:45 schreef Elixabete het volgende:
iPhone zo overhyped
goed zo..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 03:26 schreef thloreg het volgende:
En ik wacht lekker tot de 3G iPhone 2 uitkomt in het najaar en koop dan alvast snel een 2de hands eerste serie iPhone die dan massaal gedumpt zullen worden op Marktplaats en Tweedehandsmac. Totdan geniet ik van m'n Viewty die helemaal geweldig is.
Als het goed is moet dat gewoon kunnen. Overigens, zijn er in Duitsland ook winkels die de iPhone los (en gelockt) verkopen, of kun je hem daar alleen met abonnement kopen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:59 schreef Ruubstar het volgende:
Ik ga binnenkort voor een paar dagen naar londen. Mijn vraag is kan ik daar een iphone kopen zonder dat ik het abonnement moet activeren? en dus voor ~400,- een nieuwe iphone 16 gb kan kopen?
of zie ik iets over het hoofd?
Losse iPhone's kosten ¤999 in Duitsland.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat gewoon kunnen. Overigens, zijn er in Duitsland ook winkels die de iPhone los (en gelockt) verkopen, of kun je hem daar alleen met abonnement kopen?
mail ff psychonikeo apestraattje gmail.comquote:Op zondag 2 maart 2008 02:40 schreef Merkie het volgende:
Heeft iemand Ziphone 2.4 nog? Ik heb net Ziphone 2.5 gedownload en meteen 2.4 weggegooid, maar in de readme zag ik staan dat 2.5 niet getest is met 1.1.3 en dat je de bootloader móét downgraden. Ik moet binnenkort een 1.1.3 unlocken, dus ik gebruik liever Ziphone 2.4. Dus, heeft iemand die nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |