quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef BVO het volgende:
Idols is geen turnen waarbij de jury de beste techniek laat winnen. Het gaat om het totaalplaatje. Ik vind Nikki een tof wijf met een hele mooie stem en een goede performer, maar Nathalie... zij is hét gewoon.
er is niets saai aan Nikki, maar gelukkig ben jij wel een superieure doos die dat wel voor ons allemaal zal bepalen...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laten we het hopen, misschien wint ze dan nog. Het blijft me verbazen hoor, hoeveel mensen standaard, saaie Nikki boven een superster als Nathalie verkiezen. De Nederlandse mentaliteit zeker, het moet allemaal niet te afwijkend van het gemiddelde, anders kunnen ze het niet waarderen. Ik heb echt een hekel aan die stomme Nederlandse boerenmentaliteit die ook hier op dit forum zo erg heerst. Maarja, zelf weten, zo vallen de mensen mét smaak gelukkig extra op
.
Ik hoop het ook! Echt! En ik kijk uit naar Nathalie met d'r familie die gaan optreden, maar ben ook heel benieuwd naar Nikki en haar gospelgroepje!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef BVO het volgende:
mms://media.radio538.nl/s(...)0080229-nathalie.wma.
edit: Die laatste minuut ook, kippenvel
.
Deze moet ze morgen doen, en dan precies dezelfde versie.
het valt me toch zo op dat heel veel nathalie fans het toch zo vervelend vinden dat er ook mensen zijn die nathalie niet zo top vinden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef Re het volgende:
[..]
er is niets saai aan Nikki, maar gelukkig ben jij wel een superieure doos die dat wel voor ons allemaal zal bepalen...
nathalie is een showbeest en kan leuk tina turner nadoen maar dat is maar een beperkte markt die ze wel erg goed kan bedienen
Jongen, praat jezelf toch eens niet zo'n complex aan....... Volgens mij hebben bijvoorbeeld Greys en ik al meerdere malen gezegd Nikki een uistekende winnares te vinden. Wat is jouw probleem joh?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het valt me toch zo op dat heel veel nathalie fans het toch zo vervelend vinden dat er ook mensen zijn die nathalie niet zo top vinden.
volgens mij zijn "jij en greys" toch niet" vele nathalie-fans", je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, nergens voor nodig. goed lezen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Jongen, praat jezelf toch eens niet zo'n complex aan....... Volgens mij hebben bijvoorbeeld Greys en ik al meerdere malen gezegd Nikki een uistekende winnares te vinden. Wat is jouw probleem joh?
en die grammofoonplaat van jou is natuurlijk subliem intactquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het valt me toch zo op dat heel veel nathalie fans het toch zo vervelend vinden dat er ook mensen zijn die nathalie niet zo top vinden.
nathalie geeft een leuk showtje weg, maar ik zie haar meer als een soort levende karaoke-doos, die alle bruiloften/braderie/markt/bedrijfsfeestjes afgaat met een koffertje korte broekjes en 20 pruiken en haar zoveelste tina turner imitatie doet....
en na afloop natuurlijk patat met kip...
Ik noem Greys en mijzelf als voorbeeld, aangezien wij twee posters zijn met een uitgesproken voorkeur voor Nathalie. Ik had ook vele anderen kunnen noemen, maar ik zie jou niemand noemen om jouwkinderachtige en belachelijke statement kracht bij te zetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
volgens mij zijn "jij en greys" toch niet" vele nathalie-fans", je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, nergens voor nodig. goed lezen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laten we het hopen, misschien wint ze dan nog. Het blijft me verbazen hoor, hoeveel mensen standaard, saaie Nikki boven een superster als Nathalie verkiezen. De Nederlandse mentaliteit zeker, het moet allemaal niet te afwijkend van het gemiddelde, anders kunnen ze het niet waarderen. Ik heb echt een hekel aan die stomme Nederlandse boerenmentaliteit die ook hier op dit forum zo erg heerst. Maarja, zelf weten, zo vallen de mensen mét smaak gelukkig extra op
.
Heeft niks met 'lekker gek' te maken, maar met authenticiteit, essentieel voor een idool. Nu is Nikki dat ook wel en ook veel meer dan een Flora, maar gewoon stukken minder dan Nathalie. No offence verder, maar daarom zie ook ik in Nahalie de echte ster van deze editie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]! Ik heb echt een hekel aan mensen die iets pas tof vinden als het 'lekker gek' is
! Nikki is gewoon een superster, en Nathalie ook, maar dat maakt Nikki niet minder tof.
had liever gewild dat charlene ipv nathalie daarstond. boris vond haar ook de beste stem hebben.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef Svensational het volgende:
[..]! Ik heb echt een hekel aan mensen die iets pas tof vinden als het 'lekker gek' is
! Nikki is gewoon een superster, en Nathalie ook, maar dat maakt Nikki niet minder tof.
is gewoon een grapje, weet je....ik ben juist gek op nathalie, ik droom elke nacht van haar. haar stem, zelfs als ze krijst en schreeuwt klinkt ze alsof een piepklein lief vogeltje in mijn oor zingt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh en Robert... nog even hoor
Jij klaagt over de vele Nathalie fans die het Nikki niet zouden gunnen (of iets in die strekking) maar je hoort de meeste Nathalie fans juist zeggen dat ze Nikki ook tof vinden, en goed. Terwijl jij hier juist een van de weinigen bent die Nathalie loopt af te zeiken, telkens hetzelfde riedeltje loopt af te draaien.
Mijn houten treintjes van vroegah liggen nog bij mijn oudersquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef robert2006 het volgende:
dank je wel, ik ben ook gestoord.
mensen haten mij of zijn stapelgek op mij, bijna geen tussenweg.
ik vind jou ook wel leuk ondanks je nathalie-dweperij, mag ik bij je logeren en met jouw treintjes spelen?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk ook dat ik gelijk weer word uitgescholden. Ik vind het leuk om m'n mening een tikkeltje aan te scherpen zo vlak voor de finale. Nikki is natuurlijk ook héél goed, maar toch.. het is minder een superster - volgens MIJN mening dan, die inderdaad superieur is ja - dan Nikki. En ik heb ook een hekel aan mensen die alles leuk vinden dat 'lekker gek' is. Dat is net zo erg als mensen die alles wat 'lekker gewoon' leuk vinden.
hihiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef Greys het volgende:
Re, een ikkeltje, is dat nou méér of minder dan een tikkeltje?
Kut, hij zag het
Verschrikkelijk nummer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:22 schreef BVO het volgende:
mms://media.radio538.nl/s(...)0080229-nathalie.wma.
edit: Die laatste minuut ook, kippenvel
.
Deze moet ze morgen doen, en dan precies dezelfde versie.
Dat hoort hier niet, Arcee, hondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:46 schreef Arcee het volgende:
Dat stukje op 1:23 door Nikki "Pull up to the bumper, get out of the car" klinkt erg goed.
Jij valt iedereen die niet voor jouw favo is aan, niet?quote:
Toffe users kunnen toch wel tegen een stootje?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij valt iedereen die niet voor jouw favo is aan, niet?
Ja hoor, ik kan 't hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
Toffe users kunnen toch wel tegen een stootje?
Nee Arcee, stiekem heb ik een oogje op Nikki, maar vandaag ben ik volledig voor Nathalie. Het is zoals nichten zich op het songfestival voorbereiden, we creëren een hype en gaan één agje helemaal los......... I love it.
Vind ik ook, Nathalie kan geweldig zingen en optreden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:58 schreef jellyrose het volgende:
Waarom mensen (zelfs ook Nathalie fans) direct zeggen dat Nikki een betere zangeres is, is mij ook echt een raadsel trouwens.![]()
Nathalie heeft bijvoorbeeld veel meer bereik dan Nikki en ze heeft imo een veel breder ontwikkelde techniek. Nathalie is niet alleen een podiumbeest, maar OOK een fantastische zangeres.. naar mijn smaak en beleving beter zelfs dan Nikki, maar dat is geloof ik een beetje vloeken in de kerk ofzo![]()
Maar toch vind ik het zo; ik vind Nathalie en een betere performer en een betere zangeres dan Nikki. En daarom moet ze winnen.
Ik vind Nikki een geweldig mens, prachtige stem en leuke performer. Maar Nathalie... zij is once in a lifetime. Ik gun Idols 4 een unieke innares als Nathalie, dus - ook al gun ik Nikki de titel - ben volledig voor haar vanavondquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan 't hebben.
Maar je bent wel duidelijk voor Nathalie, toch?
Zo ben ik toch niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Laat me raden... "Kip, patat en appelmoes voor een nog dikkere reet?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |