quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:24 schreef Marble het volgende:
Het lijkt me gewoon geen goed voorbeeld te stellen voor de Nederlandse jeugd als zij wint (m.n. onzekere tienermeisjes die denken dat haar lichaamsbeeld opeens het ideaal is en zich ook gaan volvreten en zo). Modellen en extra's in videoclips zijn ook niet voor niets altijd zo slank en sportief, dat is allemaal bedoeld om het goede voorbeeld te geven aan de tienermeisjes die die clips kijken op MTV en VH1 en zo. Raffaela was eigenlijk ook niet echt een goed rolmodel met haar zwangerschap. Nu ik erover nadenk hebben we nog helemaal geen goed rolmodel gehad onder de Idolswinnaars! Raffa zwanger, Jamai was ook overweight en Boris kwam uit Limburg compleet met zachte g. Alledrie grote mankementen dus. Nog een extra reden waarom Charleneke dus Idols 4 moet winnen. De eerste die een ECHT rolmodel kan zijn voor de Nederlandse jeugd..
Dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:28 schreef Marble het volgende:
Dat van Sonja Bakker was alleen maar om bij de incrowd hier te willen horen. Aangezien iedereen hier het daar over heeft.
Openingsnummer wel (Get this party started!) als je straks eventjes naar Gordon luistert zal ie vast wel wat gaan verklappenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat heb jij toch helemaal niet nodig.
Is het al bekend wat ze gaan zingen vanavond?
dus nathalie is de patty brard van idols, woehhaha!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:57 schreef MyMilkshake het volgende:
Zonder Nathalie had Idols het met veel minder kijkers moeten stellen.
Ik weet niet hoor, maar als ik zo eens door de stad loop zie ik genoeg kinders lopen met heupbroeken aan waar halve abbatoirs buitenhangen, volgens mij is het mode. Dus volvreten doen ze sowieso al.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:24 schreef Marble het volgende:
Het lijkt me gewoon geen goed voorbeeld te stellen voor de Nederlandse jeugd als zij wint (m.n. onzekere tienermeisjes die denken dat haar lichaamsbeeld opeens het ideaal is en zich ook gaan volvreten en zo).
dat je er nog serieus op ingaatquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik zo eens door de stad loop zie ik genoeg kinders lopen met heupbroeken aan waar halve abbatoirs buitenhangen, volgens mij is het mode. Dus volvreten doen ze sowieso al.
Ik wilde zo graag het woord abbatoir eens posten hier.quote:
ik ken ook een aantal meisjes die van afrikaanse afkomst zijn, maar die zijn echt superslank!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef BVO het volgende:
Zoals ik zei, Nathalie is helmaal niet een volgevreten iemand - denk ik - ze heeft gewoon een typische Afrikaanse bouw. Nouja, van die Afrikaanse vrouwen in de Westerse wereld he.
Ja, Ethiopische vluchtelingen zeker.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ken ook een aantal meisjes die van afrikaanse afkomst zijn, maar die zijn echt superslank!
Bronquote:Jerney Kaagman:"Die zwarte muts zal Idols verlaten"
23 februari 2008, Zaterdag
Idols jury-lid Jerney Kaagman heeft zich op z'n zachtst gezegd ongemakkelijk uitgelaten over Idols-kandidaat Nathalie. Kaagman was zaterdagmiddag te gast in het radioprogramma 'Gordon on air' op Radio538. Gordon vroeg aan Jerney, wie zij dacht dat zaterdagavond de live shows zal moeten verlaten.
"Die zwarte muts zal er wel uitgaan", zei het enige vrouwelijke jury-lid. Enkele seconden was het stil, waarop Gordon gaat schaterlachen. " Jerney, dit kun je toch niet menen, zeg je nu die zwarte muts.......?" vraagt Gordon vervolgens. Zonder na te denken antwoordt Jerney:"Ja, ze is toch zwart, en het is een muts". Vol ongeloof lacht Gordon om de ongelukkige omschrijving van Jerney.
Jerney Kaagman vult haar motivatie aan met de woorden:" Ik denk dat de mensen thuis de energieke optredens van Nathalie misschien een beetje zat zijn".
Klopt! Van het middelste gedeelte klopt in ieder geval helemaal niks!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:27 schreef Re het volgende:
ja of we trekken het uit haar verband...
na wat ik net gezien heb zeker niet..quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:27 schreef Svensational het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als ze vanavond moet vertrekken.
Daar zou jij je toch bij thuis moeten voelenquote:
Ik gun je je pleziertje wel hoor. Hou je vooral niet in.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:41 schreef Marble het volgende:
[..]
Daar zou jij je toch bij thuis moeten voelen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gun je je pleziertje wel hoor. Als jij je plezier daar uit moet halen, uit het afzeiken van anderen... agossie
quote:
Wat een onzin, een mening mag best in een TT.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Fijn zo'n TT![]()
Hou die meningen voor in het topic zelf, en niet de TT
Dus als ik jouw TT hoerig en kut vind, ben ik het meteen zelf ook maar?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:09 schreef Marble het volgende:
[..]. Ja, want dit is wel een enorm volwassen, totaal niet-afzeikerige reactie:
[..]
Nee, dan ben je aan het afzeiken bedoelt hij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als ik jouw TT hoerig en kut vind, ben ik het meteen zelf ook maar?
Logica
Maar ga vooral je gang hoor
Dit is geen ruzie hoorquote:
Unicum!quote:
Dat vind ik al weken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ben bang dat Nathalie er uit gaat vliegen vanavond.
En het aparte is dat ik het nog wel terecht zou vinden ook
Patat met kip bij het ontbijtquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:04 schreef BVO het volgende:
Zoals ik zei, Nathalie is helmaal niet een volgevreten iemand - denk ik - ze heeft gewoon een typische Afrikaanse bouw. Nouja, van die Afrikaanse vrouwen in de Westerse wereld he.
Gordon en Nathalie met z'n 3-en bedoel je?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef Re het volgende:
die gaan nog wel met z'n 3-en het land in
nou, ik geloof dat nikki wel memorabel was met die faith evans song en ik vond charlene ook goed met shut up and drive.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dankzij Nathalie heb ik nu trouwens zin in patat met kip.
Ze moet in de finale. Tweede nummer was ook goed, niet memorabel, maar dat is niemand echt vanavond. Nathalie is voor mij het enige idool, de enige die écht goed kan entertainen en die uniek is.
Idem, Nathalee vind ik een natuurtalent, Nikki weet me toch altijd weer te raken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind haar zo goed. Zij en Nikki de finale in. Charlene staat tam en bedeesd op het podium.
Waarom schrijf je wel Nathalee maar geen Nikkee? Discriminatie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:10 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Idem, Nathalee vind ik een natuurtalent, Nikki weet me toch altijd weer te raken.
Die Charlene heeft vanavond met het tweede nummer in mijn ogen wel flink gescoord. Eindelijk.
Maar vind haar de minste en te weinig persoonlijkheid hebben met dat eeuwig bedeesde meisjes glimlachje.
Hopelijk Nathalee en Nikki de finale in.
waarom moet de tt worden veranderd?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef janimie het volgende:
ben ook bang dat ze het niet gaat redden, wanneer wordt de TT veranderd ??
Nooit. Tenzij Marble dat wilt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:39 schreef janimie het volgende:
ben ook bang dat ze het niet gaat redden, wanneer wordt de TT veranderd ??
ze zit in de finale dus zo weinig talent heeft ze blijkbaar nietquote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
waarom moet de tt worden veranderd?
Fuck die zgn. modenamendiversiteit, Marblee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 22:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Waarom schrijf je wel Nathalee maar geen Nikkee? Discriminatie?
Niet aan Jamai?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef _Arual_ het volgende:
Oh Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!
En voor het eerst een finale waarbij ik me niet erger aan één van die kandidaten. (Want wat had ik een hekel aan jim, maud en Floortje).
Dat zegt lekker veelquote:
mooi en divers!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:10 schreef Troubles. het volgende:
We krijgen weer een mooie show volgende week!
Charlene zingt misschien zorgvuldiger en perfecter dan Nathalie, daar heb je gelijk in. Maar ze is zó saai. Daar ging echt niks vanuit, van die meid.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:14 schreef Locusta het volgende:
Misschien vloeken in de kerk hier () maar ik vond haar echt de slechtste van de drie
![]()
Balen dat ze door is, vond Charlene veeeeel beter.
Denk ook een kwestie van smaak, ze zijn alledrie kwa zang goed, tis soms maar net waar je meer van houdt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:14 schreef Locusta het volgende:
Misschien vloeken in de kerk hier () maar ik vond haar echt de slechtste van de drie
![]()
Balen dat ze door is, vond Charlene veeeeel beter.
Ik hoop het echt. Dat ze gaat winnen dan, qua niveau zit ze zeker niet onder Nikki dus moge de beste winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:05 schreef PeRi het volgende:
Woeiii!
Nathalie komt volgende week keihard terug en gaat winnen van saaie Nikki!
Meen je dat na de optredens van vandaag nou echt serieus?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
qua niveau zit ze zeker niet onder Nikki
Hmm... Nathalie kan inderdaad (imho) zingen, maar ik vond haar vanavond erg achterblijven. En ja, dat is zeker een kwestie van smaak, gezien het aantal fans hierquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:17 schreef MarMar het volgende:
Denk ook een kwestie van smaak, ze zijn alledrie kwa zang goed, tis soms maar net waar je meer van houdt.
My thoughts exactly!quote:Opzaterdag 23 februari 2008 23:22 schreef Marble het volgende:
Meen je dat na de optredens van vandaag nou echt serieus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |