Dat burkagedoe zal wel overwaaien. Ik bedoel ook meer het héle pakket. Gesoes over moslims / religie / religie in het openbaar / aanstootgeven en beledigen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele burka gebeuren over een tijdje weer verdwijnt, en ook de discussie daarover.
Ook bij moslima's draait het vaak om een soort provocatie, er staat niets in de Koran dat het dragen ervan verplicht en ook cultuur kan geen verplichtende rol spelen.
Die burquni is gemaakt van stof voor zwemkleding zoals je in dit topic had kunnen lezen en is dus niet vergelijkbaar met jouw spijkerbroek. Mag deze meneer ook niet meer zwemmen in jouw buurtbad?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:46 schreef vdvorst het volgende:
In frankrijk wordt je ook het zwembad uitgezet als je een lange zwembroek hebt, logisch
Hygiëne is toch belangrijk, anders zwem ik de volgende keer ook in mijn kleren ofzo
Als daarvoor geldt: "Ons reguliere publiek vindt het aanstootgevend, daar moeten we rekening mee houden", dan mag ook die meneer niet meer zwemmen. Want aanstootgevendheid voor het reguliere publiek is blijkbaar het argument.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die burquni is gemaakt van stof voor zwemkleding zoals je in dit topic had kunnen lezen en is dus niet vergelijkbaar met jouw spijkerbroek. Mag deze meneer ook niet meer zwemmen in jouw buurtbad?
[ afbeelding ]
de ironie is er iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 07:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind hem wel goed eigenlijk. Boerka's worden gedragen om zo min mogelijk aanstoot te geven, en nu wordt deze vrouw verwijdert omdat ze in haar boerkini aanstoot geeft.
Een bijwerking van de situatie dat er zoveel aandacht is voor de Islam. En we weten allemaal dat aandacht, ook en misschien wel vooral negatieve aandacht, goede marketing is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:58 schreef sizzler het volgende:
Geen import-Iranese, geen Pakistan-fundamentalist maar een Hollandse boerin die waarschijnlijk een vrije westerse opvoeding gehad heeft en besloot zich een extreme variant van een geloof aan te meten?
Dan trekken zij toch ook een burkini aanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je er verder over nadenkt IS een teletubbiepak aanstootgevend.
Wat moeten al die anderen in bikini zich naakt voelen bij zo'n aangeklede muts.
Integratie? Yep............. buigen of bukken...........
Eeuh, jij bent gezond omdat je atheistisch bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het al niet normaal dat een (ogenschijnlijk) gezonde Hollandse vrouw het in haar hoofd haalt om zich te bekeren tot de Islam. En kennelijk heeft ze ook nog een blanke man naast zich. Hoe zit dat nou weer?
.
idd de overspelige hoer die ze isquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
wat fijn voor mevrouw konkelaar dat de eigenaar haar verboden heeft te zwemmen. want we weten toch allemaal dat de vrouw niet eens mág zwemmen in het bijzijn van mannen!
de eigenaar heeft haar behoed voor iets harams.
Wie zegt dat ik een spijkerbroen aanhebquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die burquni is gemaakt van stof voor zwemkleding zoals je in dit topic had kunnen lezen en is dus niet vergelijkbaar met jouw spijkerbroek. Mag deze meneer ook niet meer zwemmen in jouw buurtbad?
[ afbeelding ]
Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:46 schreef vdvorst het volgende:
In frankrijk wordt je ook het zwembad uitgezet als je een lange zwembroek hebt, logisch
Je snapt gewoon nog steeds niet wat een burkini is he? Het is gewoon een badpak met extra stof. Met jouw redenatie mag niemand meer het zwembad in...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:57 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een spijkerbroen aanheb![]()
En, een lange zwembroek kun je ook de hele dag in rondlopen, en voor higiëne mag je dan daar niet in zwemmen , dat vind ik vrij logisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |