abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56922954
In frankrijk wordt je ook het zwembad uitgezet als je een lange zwembroek hebt, logisch
Hygiëne is toch belangrijk, anders zwem ik de volgende keer ook in mijn kleren ofzo
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_56923065
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat het hele burka gebeuren over een tijdje weer verdwijnt, en ook de discussie daarover.
Ook bij moslima's draait het vaak om een soort provocatie, er staat niets in de Koran dat het dragen ervan verplicht en ook cultuur kan geen verplichtende rol spelen.
Dat burkagedoe zal wel overwaaien. Ik bedoel ook meer het héle pakket. Gesoes over moslims / religie / religie in het openbaar / aanstootgeven en beledigen.
Vreselijk hip op dit moment, en natuurlijk is het over een tijd weer helemaal uit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:02:08 #78
798 voyeur
bemoeit zich
pi_56923129
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:46 schreef vdvorst het volgende:
In frankrijk wordt je ook het zwembad uitgezet als je een lange zwembroek hebt, logisch
Hygiëne is toch belangrijk, anders zwem ik de volgende keer ook in mijn kleren ofzo
Die burquni is gemaakt van stof voor zwemkleding zoals je in dit topic had kunnen lezen en is dus niet vergelijkbaar met jouw spijkerbroek. Mag deze meneer ook niet meer zwemmen in jouw buurtbad?
Here we are now, entertain us.
pi_56923209
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:02 schreef voyeur het volgende:

[..]

Die burquni is gemaakt van stof voor zwemkleding zoals je in dit topic had kunnen lezen en is dus niet vergelijkbaar met jouw spijkerbroek. Mag deze meneer ook niet meer zwemmen in jouw buurtbad?
[ afbeelding ]
Als daarvoor geldt: "Ons reguliere publiek vindt het aanstootgevend, daar moeten we rekening mee houden", dan mag ook die meneer niet meer zwemmen. Want aanstootgevendheid voor het reguliere publiek is blijkbaar het argument.

Misschien vindt men in Zwolle dit ook wel aanstootgevend:

Of deze

[ Bericht 4% gewijzigd door sigme op 23-02-2008 12:14:41 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56923388
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 07:04 schreef Hukkie het volgende:
Ik vind hem wel goed eigenlijk. Boerka's worden gedragen om zo min mogelijk aanstoot te geven, en nu wordt deze vrouw verwijdert omdat ze in haar boerkini aanstoot geeft.
de ironie is er idd

overigens vind ik dit te ver gaan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56923480
het valt me wel op dat in dit topic alles geaccepteerd moet worden, doe je dat niet dan ben je anti-integratie huilies.. er zijn regels in het zwembad, en daar hou je je maar aan. De regels zijn algemeen bekend dus dat wijf wist ook wel beter. Vroeger selecteerde mijn vader onze vakantie-locatie onder andere uit op het zwembad, mocht je daar wel een bermuda-zwembroek aan, of moest je persee met ballenknijper en badmuts te water

Moest je es andersom flikken, in een zwembad vol met burqini's als énige vrouw een bikini aan doen.. je mag blij zijn dat je dan niet wordt gestenigd maar hier moet het kunnen, want hier draait het om integratie, hier is alles toegestaan.. zullen we er een tekeningetje van maken en in de krant zetten?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:28:15 #82
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56923491
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:58 schreef sizzler het volgende:

Geen import-Iranese, geen Pakistan-fundamentalist maar een Hollandse boerin die waarschijnlijk een vrije westerse opvoeding gehad heeft en besloot zich een extreme variant van een geloof aan te meten?
Een bijwerking van de situatie dat er zoveel aandacht is voor de Islam. En we weten allemaal dat aandacht, ook en misschien wel vooral negatieve aandacht, goede marketing is.
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:29:21 #83
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_56923509
Moest je vroeger eens proberen, oproepen om de Koran te verbieden. Sommige woorden zijn gewoon te aanstootgevend, net zoals bepaalde kleding. Laten we weer teruggaan van het moralisme van de jaren 50.
Géén kloon van tvlxd!
pi_56923619
Als je er verder over nadenkt IS een teletubbiepak aanstootgevend.

Wat moeten al die anderen in bikini zich naakt voelen bij zo'n aangeklede muts.

Integratie? Yep............. buigen of bukken...........
pi_56923691
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
Als je er verder over nadenkt IS een teletubbiepak aanstootgevend.

Wat moeten al die anderen in bikini zich naakt voelen bij zo'n aangeklede muts.

Integratie? Yep............. buigen of bukken...........
Dan trekken zij toch ook een burkini aan
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:43:02 #86
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_56923709
Ik snap de ophef niet zo..... dacht dat de burqini al zoetjesaan ingeburgerd was. Zwemkleding = Zwemkleding
Vraag me af of de directeur van het openbare zwembad wel een beetje open-minded op het gebied van de laatste trends.
pi_56923833
Een duikpak is ook zwemkleding.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:52:10 #88
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_56923838
Ik stel voor voor die pinguins een apart zwemuurtje in te voeren, 2 uur 's nachts ofzo.

Strax willen Bassie en Adriaan ook nog in hen eigen tenue gaan zwemmen. Of die clown van de FP die geschminkt op zijn paspoort wilde, mag die ook met clownsmuts en schmink het water in?

Er zijn hier algemeen geldende normen en waarden wat zwemkleding betreft. Een vrouw die topless gaat of een compleet doorzichtige bikini aan heeft, zal er ook uitgezet worden.

Als deze mevrouw zonodig moslima moet worden, doet ze dat maar binnen de afmetingen van haar gestuurde bovenkamer.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_56923885
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het al niet normaal dat een (ogenschijnlijk) gezonde Hollandse vrouw het in haar hoofd haalt om zich te bekeren tot de Islam . En kennelijk heeft ze ook nog een blanke man naast zich. Hoe zit dat nou weer? .
Eeuh, jij bent gezond omdat je atheistisch bent?
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:00:56 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56923993
In Zwolle zijn ze voornamelijk jaloers omdat ze zelf niet in een rok mogen zwemmen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:01:22 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_56924004
De burkini is gewoon van badstof, een soort uitgebreid badpak. En dat andere mensen er aanstoot aan nemen vind ik een beetje een merkwaardig argument, alhoewel je aan de andere kant natuurlijk ook geen topless vrouwen wil hebben (als zwembaddirecteur dan ). Ik kan me wel voorstellen dat ze het weren omdat ze geen opzichtige, enigszins provocerende, religieuze uitingen willen hebben. Het blijft toch een zwembad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:04:30 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_56924063
wat fijn voor mevrouw konkelaar dat de eigenaar haar verboden heeft te zwemmen. want we weten toch allemaal dat de vrouw niet eens mág zwemmen in het bijzijn van mannen!
de eigenaar heeft haar behoed voor iets harams.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_56924251
Ik vind het juist wel mooi dat ze het zwembad uitgezet wordt omdat mensen er aanstoot aan nemen. Immers wordt er al genoeg aangepast aan moslims omdat die zich door vanalles op hun tenen getrapt voelen.

Natuurlijk is het wel vreemd om aanstoot te nemen aan iemand die zo'n ding draagt, maarja ik weet niet hoe xenofobisch Zwolle is. De Islam = eng gedachte zal daar ook wel hoogtij vieren.
pi_56924799
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
wat fijn voor mevrouw konkelaar dat de eigenaar haar verboden heeft te zwemmen. want we weten toch allemaal dat de vrouw niet eens mág zwemmen in het bijzijn van mannen!
de eigenaar heeft haar behoed voor iets harams.
idd de overspelige hoer die ze is
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_56924838
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:02 schreef voyeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie zegt dat ik een spijkerbroen aanheb
En, een lange zwembroek kun je ook de hele dag in rondlopen, en voor higiëne mag je dan daar niet in zwemmen , dat vind ik vrij logisch
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_56924872
Ongelooflijke jezus christus....
pi_56924907
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 11:46 schreef vdvorst het volgende:
Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig valt dat wel mee.
pi_56925292
Gek eigenlijk dat bekeerde Nederlanders vaak extremistische moslims worden. Net als die Abu Jabber van de Ven.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_56925355
Ik zie het probleem niet, het is een lelijk wijf, een doek eroverheen is in dit geval een gepaste oplossing.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:34:55 #100
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56925423
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:57 schreef vdvorst het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik een spijkerbroen aanheb
En, een lange zwembroek kun je ook de hele dag in rondlopen, en voor higiëne mag je dan daar niet in zwemmen , dat vind ik vrij logisch
Je snapt gewoon nog steeds niet wat een burkini is he? Het is gewoon een badpak met extra stof. Met jouw redenatie mag niemand meer het zwembad in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')