abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57726569
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dat zeg ik ook net in mijn post, die je nog niet had gelezen waarschijnlijk.

Maar heb je tegenwoordig Oranje bijvoorbeeld (het makkelijkste voorbeeld) nog een snelle aanval zien opzetten van achteruit? Dat gebeurt zelden tot nooit.
Zie jij dat nog vaak gebeuren dan nationaal / internationaal? Ik zie het soms alleen nog bij Arsenal...
pi_57726578
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Er is helemaal niet zo veel negativisme

Jij haalt wat dingen door elkaar. Mensen staan áltijd achter Oranje, maar niet altijd achter de coach.
Dit is ook de Marco van Basten topic en niet de Nederlands Elftal topic... Maar ook over het Nederlands elftal heb ik het laatste jaar veel mensen horen zeggen dat ze het niet leuk meer vinden en als je een paar posts terugkijkt dan zie je ook klachten dat het niet aantrekkelijk genoeg is...
pi_57726584
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik snap dat het moeilijk is, maar aangezien hij het WK als leermoment beschouwde, moet hij nu minimaal de halve finale halen.
De poule overleven is al een knappe prestatie.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57726592
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit is ook de Marco van Basten topic en niet de Nederlands Elftal topic... Maar ook over het Nederlands elftal heb ik het laatste jaar veel mensen horen zeggen dat ze het niet leuk vinden en als je een paar posts terugkijkt dan zie je ook klachten dat het niet aantrekkelijk genoeg is...
Dat is toch de schuld van de coach?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57726599
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, klopt. Dat zeg ik ook net in mijn post, die je nog niet had gelezen waarschijnlijk.

Maar heb je tegenwoordig Oranje bijvoorbeeld (het makkelijkste voorbeeld) nog een snelle aanval zien opzetten van achteruit? Dat gebeurt zelden tot nooit.
Had het nog niet gelezen idd, typ niet al te snel meestal

Ik kan me er zo geen herinneren idd. Nou is mijn geheugen niet al te best, maar er zit wel wat in wat je zegt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57726626
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef RayMania het volgende:

[..]

De poule overleven is al een knappe prestatie.
Ja, maar als je doelstelling is het EK te winnen, moet je toch iedereen verslaan. Zeker met zulke uitspraken in het verleden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_57726645
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef toma het volgende:

[..]

Zie jij dat nog vaak gebeuren dan nationaal / internationaal? Ik zie het soms alleen nog bij Arsenal...
Nee, maar ben jij dan zo slecht of is de tegenstander dan zo 'goed'?
pi_57726668
quote:
Ik snap dat het moeilijk is, maar aangezien hij het WK als leermoment beschouwde, moet hij nu minimaal de halve finale halen.
Als we de tweede ronde halen zit het er dik in dat we in de halve finale voor de tweede keer Italie tegenkomen... Als we dan Europees kampioen worden, mag ik Van Basten dan wél een Wereldcoach noemen?
pi_57726694
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, maar als je doelstelling is het EK te winnen, moet je toch iedereen verslaan. Zeker met zulke uitspraken in het verleden.
Die doelstelling was er in 2004 dacht ik. Als je dan in de poule potentiële finalisten treft, dan moet je die doelstelling misschien aanpassen.
pi_57726705
quote:
Als hij de halve finale niet haalt is het het slechtste EK sinds 1996.
pi_57726724
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:19 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Als we de tweede ronde halen zit het er dik in dat we in de halve finale voor de tweede keer Italie tegenkomen... Als we dan Europees kampioen worden, mag ik Van Basten dan wél een Wereldcoach noemen?
Italië kan pas in de finale weer.

Als we EK worden mag het wmb wel, dan heeft hij zijn werk super gedaan.
pi_57726756
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die doelstelling was er in 2004 dacht ik. Als je dan in de poule potentiële finalisten treft, dan moet je die doelstelling misschien aanpassen.
Wat is dat nou voor onzin? Als je EuKamp wil worden, moet je iedereen verslaan. Moet je niet gaan kutten om zo'n pouletje.
pi_57726762
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is toch de schuld van de coach?
Dat vind jij... Ik roep al een tijdje dat het de schuld is van de commerciele stations die alles de grond in praten... (lees; Johan Derksen, Jan Mulder, Hugo Borst, enz, enz)
pi_57726792
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:21 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat vind jij... Ik roep al een tijdje dat het de schuld is van de commerciele stations die alles de grond in praten... (lees; Johan Derksen, Jan Mulder, Hugo Borst, enz, enz)
Is de NOS een commercieel station?

Maar goed... Dat is jouw mening. Als speler en/of coach hoort dat niet uit te maken, anders zijn ze emotioneel labiel.
pi_57726807
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Nee hoor, halve finale al door één of ander vaag systeem.
pi_57726824
quote:

[..]

Als we EK worden mag het wmb wel, dan heeft hij zijn werk super gedaan.
Nee hoor.
Je loopt achter.
pi_57726836
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:23 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nee hoor, halve finale al door één of ander vaag systeem.
Wat is dat nou weer voor brakke onzin van de UEFA Is dat nieuw ofzo? EK04 had dat nog niet.
pi_57726839
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als hij de halve finale niet haalt is het het slechtste EK sinds 1996.
Klopt, en toch kan hij het al bijna niet slechter doen dan het vorige EK, tenzij hij 0 punten haalt. Op zo'n toernooi hangt zoveel af van loting en vorm.

Wat mij betreft is ie een Wereldcoach als we het EK winnen.
pi_57726855
quote:

Nee, als Italie en Nederland doorgaan en de halve finale halen komen we elkaar daar weer tegen, niet in de finale, dat wordt denk ik tegen Duitsland...
pi_57726880
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Als je EuKamp wil worden, moet je iedereen verslaan. Moet je niet gaan kutten om zo'n pouletje.
True, maar er komt ook geluk qua tegenstanders bij kijken natuurlijk . Je kan EK worden met een makkelijke poule (Duitsland) en een mogelijk makkelijke kwartfinalist. Je kan ook met alle moeite EK kampioen worden met een lastige poule (Nederland) en dan ook nog mogelijke moeilijke halve finalist en de finalist.
pi_57726930
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Is de NOS een commercieel station?

Maar goed... Dat is jouw mening. Als speler en/of coach hoort dat niet uit te maken, anders zijn ze emotioneel labiel.
Nee, je hebt gelijk wat de NOS betreft... Ik had het anders moeten formuleren, ben een beetje moe... maar je begrijpt wel wat ik bedoel, toch?

Verder had ik het nu over het oranjepubliek, niet over de spelers/coach....
pi_57726934
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

True, maar er komt ook geluk qua tegenstanders bij kijken natuurlijk . Je kan EK worden met een makkelijke poule (Duitsland) en een mogelijk makkelijke kwartfinalist. Je kan ook met alle moeite EK kampioen worden met een lastige poule (Nederland) en dan ook nog mogelijke moeilijke halve finalist en de finalist.
Cruijff en ik zijn het niet met je eens
pi_57726967
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:27 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk wat de NOS betreft... Ik had het anders moeten formuleren, ben een beetje moe... maar je begrijpt wel wat ik bedoel, toch?

Verder had ik het nu over het oranjepubliek, niet over de spelers/coach....
Het Oranjepubliek staat áltijd achter Oranje hoor. Een fluitconcertje in de rust heeft daar niks mee te maken.
pi_57726972
Ieder team heeft wel een slechte wedstrijd tijdens zo'n toernooi. Nederland speelt vrijwel alleen maar moeilijke wedstrijden, daardoor kan je je die misstap al niet veroorloven. Duitsland kan het zich veroorloven om een poulewedstrijd knudde te spelen omdat ze een zwakke poule hebben.
pi_57726989
quote:
Op zondag 30 maart 2008 23:27 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Cruijff en ik zijn het niet met je eens
Je hebt ook wel gelijk dat je iedereen moet kunnen verslaan om EK te worden, maar in de praktijk kun je dat niet bewijzen (je speelt niet tegen 15 tegenstanders). Er komt gewoon een dosis geluk bij kijken, vind ik .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')