Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Dynia het volgende:
Ik wil ook meedoen om de titel met Ural, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. 2e jaar in de hoogste divisie leverde wederom een 5e plaats op...:( Mijn beste spits is intussen ook voor 8 mln weggekaapt...:(
Ik heb nu 9,5 mln op de bank, maar kan geen geschikte vervanger vinden die veel kan scoren, én wil komen...we blijven speuren...het liefst koop ik een Rus, maar ja...Russische toppers komen voor geen goud bij Ural spelen... Weet iemand waar ik die setting in kan stellen dat je alleen spelers ziet waarbij je een kans maakt dat ze willen komen? Ik had ergens gelezen dat dat wel kon.
In Europa gaat het best aardig eigenlijk. De poule overleeft, 2e geworden achter Inter, en in de eerste knock-out ronde tegen HSV. Thuis heb ik ze op 0-0 gehouden, dus uit 1 doelpuntje proberen te maken...wie weet!....
Voor het eerst ook dat mijn bestuur het met mij eens is dat de jeugd faciliteiten beter moeten!...gaat wel 3 maanden duren, maar dat geeft niet...ik wil ook supertalenten in de jeugd!...
Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)
Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.
O ja, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..
Persoonlijk zou ik mn scouts er gewoon op uitsturen en die kunnen me dan ook vertellen of een speler interesse heeft of niet..
eerst laten scouten, de scouts geven dan aan of hij wel/niet/misschien wil komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Sautor het volgende:
Ja, das best wel kut. Accepteert een club het transfergeld, bied je de speler een hoger loon dan dat hij nu verdient, wil hij nog niet komen....
En alleen haalbare spelers filteren vind je meestal een hoop kneuzen.
Je kan oneindig doorgaan. Op ManagersUnited was er iemand die tot 2108 op vakantie was gegaan om te kijken wat de veranderingen zouden zijn (Emmen en FC Groningen waren de topclubs in Nederlandquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:48 schreef Lyzio het volgende:
Misschien een domme vraag, maar bij welke leeftijd wordt je verzocht om te kappen met dit spel? Lijkt me niet dat je met 102 jaar nog capabel bent om te coachen he.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:55 schreef TiMPiN het volgende:
ohh...Nou iig in 2010 de CL gewonnen met Ajax tegen Fiorentina na Penalties. 0-0 en daarna 3-4 op pingels:-D
En dat is een bug? of had je het niet tegen mij?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:55 schreef TiMPiN het volgende:
ohh...Nou iig in 2010 de CL gewonnen met Ajax tegen Fiorentina na Penalties. 0-0 en daarna 3-4 op pingels:-D
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan oneindig doorgaan. Op ManagersUnited was er iemand die tot 2108 op vakantie was gegaan om te kijken wat de veranderingen zouden zijn (Emmen en FC Groningen waren de topclubs in Nederland) en zijn manager was gewoon nog in het spel. Sterker nog, hij was 160 jaar oud ofzo
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:13 schreef Lyzio het volgende:
Dan ga je dus gewoon voor onbepaalde tijd op vakantie neem ik aan?
Update of patch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is de beste update?
http://www.google.nlquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar kan je de 8.0.2 vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |