abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 1 maart 2008 @ 04:31:24 #201
35723 crew  GGMM
pi_57075798
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand nog goeie spits voor heerenveen
Dennis Bergkamp.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:16:14 #202
188665 Wurdsje
High Times
pi_57076382
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Van de Zweedse competitie of de Nationale ploeg?

Zweedse competitie

Nationale ploeg:

Thuis:
[ afbeelding ]

Uit:
[ afbeelding ]

Derde shirt:
[ afbeelding ]
als ik al een game heb en ik voeg die kits toe zijn die dan ook in die game te zien? (soort van savegame compatible)
pi_57076758
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Van de Zweedse competitie of de Nationale ploeg?

Zweedse competitie

Nationale ploeg:

Thuis:
[ afbeelding ]

Uit:
[ afbeelding ]

Derde shirt:
[ afbeelding ]
Ging om de competitie. Bedankt
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57076765
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 09:16 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

als ik al een game heb en ik voeg die kits toe zijn die dan ook in die game te zien? (soort van savegame compatible)
Ja. Even skin reloaden en klaar ben je meestal. Staan wel gidsjes op internet, op ftr bijvoorbeeld.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:07:18 #205
188665 Wurdsje
High Times
pi_57076773
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja. Even skin reloaden en klaar ben je meestal. Staan wel gidsjes op internet, op ftr bijvoorbeeld.
ahh thnx ik zal eens even rond kijken.. Wil die van Denemarken eigenlijk toch wel hebben...
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:14:02 #206
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57076844
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:07 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ahh thnx ik zal eens even rond kijken.. Wil die van Denemarken eigenlijk toch wel hebben...
Moet je hier kijken. Staan van een behoorlijk aantal landen de kits voor de competities.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:37:23 #207
188665 Wurdsje
High Times
pi_57077174
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Moet je hier kijken. Staan van een behoorlijk aantal landen de kits voor de competities.
mijn dank is groot..
pi_57080139
Ik ben een game met Go Ahead begonnen. Nu wilde ik in de voorbereiding, van wat betere scouts de potentie van sommige van mijn spelers weten. Dus ik doe manager toevoegen en kies Ajax om te kijken wat die souts van mijn spelers vinden. Maar Ajax had toen al voor 8,5 miljoen Modric en Banega gehaald en ik kreeg evengoed nog een transferbudget van 10 miljoen euro
En ze hadden nog niemand verkocht.
Graag verwijderen
pi_57081785
Ik carriere met Bayern begonnen, redelijke tactiek opgesteld laat weinig door en ik creeer kansen. Net eerste wedstrijd van het seizoen gehad, een op het oog makkelijke tegen Cottbus...en toen gebeurde er dit:

Vervelend puntverlies dus, maar a la het zal een incident zijn en we gaan vol goede moed verder. Ik heb het volste vertrouwen kampioen te kunnen worden, aangezien ik veruit het beste team heb
pi_57086879
Heeft even geduurd, maar seizoen 2 met Salernitana is afgelopen.

Doel was niet degraderen, en dat is aardig gelukt.

Na 10 wedstrijden leek het erop alsof ik direct mee kon doen om promotie (stond 5e), maar daarna was ik niet meer dan een middenmoter.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 20:50:16 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57089621

Liedson

Lekker seizoenseinde....

Vierde in de competitie geëindigd en halve finale beker gehaald. Ben wel tevreden over het eerste seizoen.
In de winterstop Braafheid weggekaapt bij FC Twente. Vormde een mooi duo met Vlaar.

Vlaar is derde op de topscoorderslijst achter Makaay en Lee. Kopte er 18 in uit corners.

Spelers worden nooit echt blij van de boetes die ik ze opleg, na dit soort uitslagen, beetje jammer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_57093654
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

Liedson

Lekker seizoenseinde....

Vierde in de competitie geëindigd en halve finale beker gehaald. Ben wel tevreden over het eerste seizoen.
In de winterstop Braafheid weggekaapt bij FC Twente. Vormde een mooi duo met Vlaar.

Vlaar is derde op de topscoorderslijst achter Makaay en Lee. Kopte er 18 in uit corners.

Spelers worden nooit echt blij van de boetes die ik ze opleg, na dit soort uitslagen, beetje jammer.
Vind je het heel gek

Je had die Liedson trouwens wel dubbele dekking mogen geven ofzo.
pi_57095806
Als je trainingcomplexen uitgebreid zijn krijg je daar vanzelf bericht van? Mijn clubje heeft te veel geld (bijna 1 miljoen) voor een blue square north ploegje en wil het niet uitgeven aan lonen (transfers wel, maarja zonder lonen ook geen transfers ). Dus ze zijn nu bezig met trainingsvelden aan het uitbreiden, maar die kunnen daarna nog wel een update gebruiken.
  zondag 2 maart 2008 @ 01:42:49 #214
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57097528
Liedson is echt fantastisch in FM 2008.

Die challenge waar 'k t eerder over had is trouwens Manchester City geworden. Ik sta op de helft van het seizoen gedeeld eerste samen met Liverpool en Chelsea.

Quaresma gekocht .
><(({°>
pi_57101122
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Sautor het volgende:
Als je trainingcomplexen uitgebreid zijn krijg je daar vanzelf bericht van? Mijn clubje heeft te veel geld (bijna 1 miljoen) voor een blue square north ploegje en wil het niet uitgeven aan lonen (transfers wel, maarja zonder lonen ook geen transfers ). Dus ze zijn nu bezig met trainingsvelden aan het uitbreiden, maar die kunnen daarna nog wel een update gebruiken.
Je kunt het toch ook aan het transferbudget besteden en dan een deel overzetten naar je loonbudget?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 2 maart 2008 @ 15:19:51 #216
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_57105252
Goed, binnen 3maanden ben ik ontslagen bij Heerenveen juli tot eind oktober en toen aan de slag bij de spurs hun zaten in degadatie vervaar ik zit nu in februari en het gaat goed zit nu bij de europese kanshebbers, europees gaat het goed lijkt wel dat ik 1 van de kanshebbers ben
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 2 maart 2008 @ 15:28:31 #217
82704 Silver_Shark
Silver_shark
pi_57105430
hoe kan je trouwens iemand begeleiden kwa spelers
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  zondag 2 maart 2008 @ 16:18:15 #218
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_57106632
quote:
Op zondag 2 maart 2008 15:28 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kan je trouwens iemand begeleiden kwa spelers
Spelerscommunicatie...Maar gaat alleen bij jonge spelers uiteraard

WTF, ineens betaal ik me te pleuris aan dividenden voor de aandeelhouders terwijl ik nergens heb gelezen dat mijn club de beurs is opgegaan klotezooi
Patat Friet
pi_57108648
quote:
Op zondag 2 maart 2008 11:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je kunt het toch ook aan het transferbudget besteden en dan een deel overzetten naar je loonbudget?
Andersom lukt me wel, van loonbudget -> transfers. Maarja, daar heb ik natuurlijk niets aan. Daarbij willen er ook vrij weinig spelers komen, terwijl de clubs al lang blij zijn dat ze spelers kunnen lozen.
pi_57109386
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Spelerscommunicatie...Maar gaat alleen bij jonge spelers uiteraard

WTF, ineens betaal ik me te pleuris aan dividenden voor de aandeelhouders terwijl ik nergens heb gelezen dat mijn club de beurs is opgegaan klotezooi
Je kan ook aandeelhouders hebben als je geen beursgenoteerd bedrijf bent. Welke club ben je?
  zondag 2 maart 2008 @ 19:15:49 #221
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_57110621
2e seizoen met Wonderkids gaat voortvarend. Sta 2e in de Championship, terwijl 't bestuur verwacht dat ik moet proberen in 't linker rijtje te komen. Ik heb zelf gegokt op promotie, maar kan nu dus zelfs voor 't kampioenschap gaan

In de League Cup heb ik Tranmere en Middlesbrough al verslagen en zojuist was 't tijd om Chelsea aan de speer te rijgen Verrassend goed ging 't zelfs, 3-0 In de kwartfinale mag ik 't thuis opnemen tegen Liverpool, weer 'n stuntje pakken
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 2 maart 2008 @ 19:28:00 #222
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_57110834
quote:
Op zondag 2 maart 2008 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je kan ook aandeelhouders hebben als je geen beursgenoteerd bedrijf bent. Welke club ben je?
VVV, maar in de jaren ervoor nog nooit iets over aandeelhouders enzo gelezen en nu plotseling veel geld kwijt ineens
Patat Friet
  zondag 2 maart 2008 @ 19:39:15 #223
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57111081
Welk trainingsschema gebruiken jullie? Ik heb tot dusver nog geen écht succesvol schema kunnen vinden.
  zondag 2 maart 2008 @ 23:33:39 #224
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57116613
Kampioen met Man.City In het eerste jaar

De laatste dag moest ik tegen Portsmouth, en Chelsea tegen Newcastle. Ik stond achter en Chelsea stond voor. Het leek er dus op dat Chelsea alsnog kampioen zou worden.

In de laatste 10 minuten scoort Bojinov twee keer voor mij, en een aantal kilometer verderop scoren Owen en Martins !!!

[ Bericht 28% gewijzigd door BigKahuna op 02-03-2008 23:46:25 ]
><(({°>
  zondag 2 maart 2008 @ 23:47:02 #225
188665 Wurdsje
High Times
pi_57116919
Jeeej... ook in mn 2de seizoen kampioen geworden met FC Kopenhagen

Overige screens van dit seizoen volgen zodra het seizoen afgelopen is..
pi_57123014
tvp
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57123382
Ik heb weer een leuke database gedownload. Wonderkids ging snel vervelen, dus nu ben ik begonnen met New Qatar. Eigenlijk het tegenovergestelde van Wonderkids. Het is een team met allemaal oude wereldsterren, geen enkele speler is onder de 30
pi_57125429
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer een leuke database gedownload. Wonderkids ging snel vervelen, dus nu ben ik begonnen met New Qatar. Eigenlijk het tegenovergestelde van Wonderkids. Het is een team met allemaal oude wereldsterren, geen enkele speler is onder de 30
Ik bekijk net het team ff, er zitten 8 keepers in, waarvan 4 contractstatus eerste elftal en 1 topspeler
pi_57126278
Hm 2e seizoen met Bayern en ik heb 2 gigantische talenten van 15 jaar bij de nieuwe jeugdspelers Worden wereldtoppers als ik ze goed opvoed.
  maandag 3 maart 2008 @ 14:40:28 #230
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57126931
Ik was een beetje uitgekeken op Reading en ga het daarom maar iets lager in Engeland zoeken. Mijn keuze is gevallen op Blackpool. Net gepromoveerd naar de Championsship en ik ga ze behoeden voor degradatie en het liefst promoveer ik al gelijk, maar de Engelse competitie is toch vrij pittig.
pi_57130824
Heeft iemand de link naar die database waar geen enkele speler een contract heeft??? Ben een beetje uitgekeken op mijn spel met Dorchester en het begint me qua snelheid nu een beetje te nekken dat ik zoveel competities heb draaien. Zit meer duimen te draaien dat te FM-en, dus tijd voor een nieuwe game...
Yeah, I know, some people are against drunk driving, and I call those people "the cops." But you know, sometimes, you've just got no choice; those kids gotta get to school!
pi_57131097
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik was een beetje uitgekeken op Reading en ga het daarom maar iets lager in Engeland zoeken. Mijn keuze is gevallen op Blackpool. Net gepromoveerd naar de Championsship en ik ga ze behoeden voor degradatie en het liefst promoveer ik al gelijk, maar de Engelse competitie is toch vrij pittig.
Als je met Blackpool meteen promoveert zonder te cheaten ben je god.
  maandag 3 maart 2008 @ 19:01:06 #233
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57132486
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Jaapiosio het volgende:
Heeft iemand de link naar die database waar geen enkele speler een contract heeft??? Ben een beetje uitgekeken op mijn spel met Dorchester en het begint me qua snelheid nu een beetje te nekken dat ik zoveel competities heb draaien. Zit meer duimen te draaien dat te FM-en, dus tijd voor een nieuwe game...
Hier is ie te vinden..
Het zijn alleen de 150 grootste clubs
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57133105
quote:
Op maandag 3 maart 2008 14:13 schreef PPWB84 het volgende:
Hm 2e seizoen met Bayern en ik heb 2 gigantische talenten van 15 jaar bij de nieuwe jeugdspelers Worden wereldtoppers als ik ze goed opvoed.
Brengt me op de vraag: wat is het perfecte traject voor zulke supertalenten? Ik probeer mijn spelers vaak vrij vroeg uit te lenen, maar meestal doe ik dat via betaalde verhuur. Als ik spelers zomaar naar mijn satellietclubs stuur ben ik bang dat ze helemaal of bijna niet aan spelen toekomen. Het lijkt me dat verhuren aan een ander team ws. beter is dan in de jeugd/reserves laten spelen, alhoewel je dan wel meer controle hebt op de kwaliteit van de trainingen en de trainers. En die kwaliteit ligt ws. hoger bij Bayern dan bij, laten we zeggen, FC Den Bosch.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 3 maart 2008 @ 19:34:08 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57133333

Niet duur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57133428
quote:
Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Brengt me op de vraag: wat is het perfecte traject voor zulke supertalenten? Ik probeer mijn spelers vaak vrij vroeg uit te lenen, maar meestal doe ik dat via betaalde verhuur. Als ik spelers zomaar naar mijn satellietclubs stuur ben ik bang dat ze helemaal of bijna niet aan spelen toekomen. Het lijkt me dat verhuren aan een ander team ws. beter is dan in de jeugd/reserves laten spelen, alhoewel je dan wel meer controle hebt op de kwaliteit van de trainingen en de trainers. En die kwaliteit ligt ws. hoger bij Bayern dan bij, laten we zeggen, FC Den Bosch.
Je kan ze aanbieden bij clubs om ze uit te lenen. Dan krijg je vanzelf aanbiedingen van clubs. Dan gewoon de club kiezen die volgens jou het beste is qua training etc. maar ook een club kiezen die hem veel in het eerste team wil laten spelen. Dus geen stand-in voor het eerste team.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 3 maart 2008 @ 19:46:06 #237
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_57133659
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Als je met Blackpool meteen promoveert zonder te cheaten ben je god.
Daarom

Ik ga ze het eerste seizoen gewoon proberen veilig te laten spelen. Ergens bovenaan in "het rechter rijtje" is een mooie doelstelling voor mij. Binnen 3 seizoenen moet ik wel een promotieplaats kunnen realiseren, mits ik goed inkoop en wat geluk heb.

Blackpool is wel echt een van de zwakste teams daar
pi_57135558
Sta je 4-2 voor, penalty tegen in de 93ste minuut; 4-3.
Trap je af, speel je direct terug op je keeper, keeper laat hem gaan; 4-4
Цой жив
  maandag 3 maart 2008 @ 21:26:48 #239
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_57136264
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:00 schreef Zwoerd het volgende:
Sta je 4-2 voor, penalty tegen in de 93ste minuut; 4-3.
Trap je af, speel je direct terug op je keeper, keeper laat hem gaan; 4-4
Wie stond er in de goal
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_57137539
quote:
Op maandag 3 maart 2008 21:26 schreef donroyco het volgende:

[..]

Wie stond er in de goal
Gast genaamt Manu,
Ik speel met Eivissa (amateurteam uit Spanje), en heb dus alleen maar waardelose spelers
Цой жив
pi_57145585
Zweden leek me wel een leuk land om in te spelen. Bovendien komt het vrij dicht in de buurt bij de FCK-challenge, alleen is dit denk ik moeilijker. Malmö vind ik een mooie club in dat land, dus de keus was snel gemaakt.

De doelstelling was 4e (media) en mee doen om Europees voetbal (bestuur), maar die heb ik beiden niet gehaald. Ondanks dat is het bestuur tevreden met me. Oorzaak van de prestaties was een niet zo goed functionerende tactiek, waardoor ik in de zomerstop ben overgestapt van de Rule of One framework naar de 2-6-2 framework met eigen invulling. En dat liep een stuk beter. Helaas werd ik in de halve finale van de beker uitgeschakeld.

De selectie probeer ik Scandinavisch te houden. De regel dat je maar 3 spelers van buiten de EU op het veld mag hebben, scheelt natuurlijk ook.

Volgend seizoen wil ik een gooi doen naar de titel.
pi_57145922
Ik wil ook meedoen om de titel met Ural, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. 2e jaar in de hoogste divisie leverde wederom een 5e plaats op...:( Mijn beste spits is intussen ook voor 8 mln weggekaapt...:(

Ik heb nu 9,5 mln op de bank, maar kan geen geschikte vervanger vinden die veel kan scoren, én wil komen...we blijven speuren...het liefst koop ik een Rus, maar ja...Russische toppers komen voor geen goud bij Ural spelen... Weet iemand waar ik die setting in kan stellen dat je alleen spelers ziet waarbij je een kans maakt dat ze willen komen? Ik had ergens gelezen dat dat wel kon.

In Europa gaat het best aardig eigenlijk. De poule overleeft, 2e geworden achter Inter, en in de eerste knock-out ronde tegen HSV. Thuis heb ik ze op 0-0 gehouden, dus uit 1 doelpuntje proberen te maken... wie weet!....

Voor het eerst ook dat mijn bestuur het met mij eens is dat de jeugd faciliteiten beter moeten!...gaat wel 3 maanden duren, maar dat geeft niet...ik wil ook supertalenten in de jeugd!...

[ Bericht 22% gewijzigd door Dynia op 04-03-2008 11:25:54 ]
  dinsdag 4 maart 2008 @ 11:35:39 #243
188665 Wurdsje
High Times
pi_57146234
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Dynia het volgende:
Ik wil ook meedoen om de titel met Ural, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. 2e jaar in de hoogste divisie leverde wederom een 5e plaats op...:( Mijn beste spits is intussen ook voor 8 mln weggekaapt...:(

Ik heb nu 9,5 mln op de bank, maar kan geen geschikte vervanger vinden die veel kan scoren, én wil komen...we blijven speuren...het liefst koop ik een Rus, maar ja...Russische toppers komen voor geen goud bij Ural spelen... Weet iemand waar ik die setting in kan stellen dat je alleen spelers ziet waarbij je een kans maakt dat ze willen komen? Ik had ergens gelezen dat dat wel kon.

In Europa gaat het best aardig eigenlijk. De poule overleeft, 2e geworden achter Inter, en in de eerste knock-out ronde tegen HSV. Thuis heb ik ze op 0-0 gehouden, dus uit 1 doelpuntje proberen te maken... wie weet!....

Voor het eerst ook dat mijn bestuur het met mij eens is dat de jeugd faciliteiten beter moeten!...gaat wel 3 maanden duren, maar dat geeft niet...ik wil ook supertalenten in de jeugd!...
Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)
pi_57146389
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)
Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 14:18:04 #245
188665 Wurdsje
High Times
pi_57149400
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.
Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..

Persoonlijk zou ik mn scouts er gewoon op uitsturen en die kunnen me dan ook vertellen of een speler interesse heeft of niet..
pi_57149652
Ik ga eens kijken wat ik tegenkom. Net toch een miljoenen deal kunnen sluiten voor een AMC/FC Ene Yessu Cabrera, en heb een bod gedaan op Shumilin van 1.3 mln...Toch ook dat filter eens proberen...:)

oh...en HSV uit was kansloos...3-0...
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:12 #247
188728 Lyzio
why do we fall
pi_57151360
Misschien een domme vraag, maar bij welke leeftijd wordt je verzocht om te kappen met dit spel? Lijkt me niet dat je met 102 jaar nog capabel bent om te coachen he.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_57151776
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..

Persoonlijk zou ik mn scouts er gewoon op uitsturen en die kunnen me dan ook vertellen of een speler interesse heeft of niet..
O ja, overheen gelezen.
pi_57151838
Ja, das best wel kut. Accepteert een club het transfergeld, bied je de speler een hoger loon dan dat hij nu verdient, wil hij nog niet komen....
En alleen haalbare spelers filteren vind je meestal een hoop kneuzen.
pi_57151946
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Sautor het volgende:
Ja, das best wel kut. Accepteert een club het transfergeld, bied je de speler een hoger loon dan dat hij nu verdient, wil hij nog niet komen....
En alleen haalbare spelers filteren vind je meestal een hoop kneuzen.
eerst laten scouten, de scouts geven dan aan of hij wel/niet/misschien wil komen
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')