Dennis Bergkamp.quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:59 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand nog goeie spits voor heerenveen
als ik al een game heb en ik voeg die kits toe zijn die dan ook in die game te zien? (soort van savegame compatible)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Van de Zweedse competitie of de Nationale ploeg?
Zweedse competitie
Nationale ploeg:
Thuis:
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Derde shirt:
[ afbeelding ]
Ging om de competitie. Bedanktquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Van de Zweedse competitie of de Nationale ploeg?
Zweedse competitie
Nationale ploeg:
Thuis:
[ afbeelding ]
Uit:
[ afbeelding ]
Derde shirt:
[ afbeelding ]
Ja. Even skin reloaden en klaar ben je meestal. Staan wel gidsjes op internet, op ftr bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als ik al een game heb en ik voeg die kits toe zijn die dan ook in die game te zien? (soort van savegame compatible)
ahh thnx ik zal eens even rond kijken.. Wil die van Denemarken eigenlijk toch wel hebben...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Even skin reloaden en klaar ben je meestal. Staan wel gidsjes op internet, op ftr bijvoorbeeld.
Moet je hier kijken. Staan van een behoorlijk aantal landen de kits voor de competities.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ahh thnx ik zal eens even rond kijken.. Wil die van Denemarken eigenlijk toch wel hebben...
mijn dank is groot..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je hier kijken. Staan van een behoorlijk aantal landen de kits voor de competities.
Vind je het heel gekquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Liedson![]()
Lekker seizoenseinde....
Vierde in de competitie geëindigd en halve finale beker gehaald. Ben wel tevreden over het eerste seizoen.
In de winterstop Braafheid weggekaapt bij FC Twente. Vormde een mooi duo met Vlaar.
Vlaar is derde op de topscoorderslijst achter Makaay en Lee. Kopte er 18 in uit corners.
Spelers worden nooit echt blij van de boetes die ik ze opleg, na dit soort uitslagen, beetje jammer.
Je kunt het toch ook aan het transferbudget besteden en dan een deel overzetten naar je loonbudget?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Sautor het volgende:
Als je trainingcomplexen uitgebreid zijn krijg je daar vanzelf bericht van? Mijn clubje heeft te veel geld (bijna 1 miljoen) voor een blue square north ploegje en wil het niet uitgeven aan lonen (transfers wel, maarja zonder lonen ook geen transfers). Dus ze zijn nu bezig met trainingsvelden aan het uitbreiden, maar die kunnen daarna nog wel een update gebruiken.
Spelerscommunicatie...Maar gaat alleen bij jonge spelers uiteraardquote:Op zondag 2 maart 2008 15:28 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe kan je trouwens iemand begeleiden kwa spelers
Andersom lukt me wel, van loonbudget -> transfers. Maarja, daar heb ik natuurlijk niets aan. Daarbij willen er ook vrij weinig spelers komen, terwijl de clubs al lang blij zijn dat ze spelers kunnen lozen.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je kunt het toch ook aan het transferbudget besteden en dan een deel overzetten naar je loonbudget?
Je kan ook aandeelhouders hebben als je geen beursgenoteerd bedrijf bent. Welke club ben je?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:18 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Spelerscommunicatie...Maar gaat alleen bij jonge spelers uiteraard![]()
WTF, ineens betaal ik me te pleuris aan dividenden voor de aandeelhouders terwijl ik nergens heb gelezen dat mijn club de beurs is opgegaanklotezooi
VVV, maar in de jaren ervoor nog nooit iets over aandeelhouders enzo gelezen en nu plotseling veel geld kwijt ineensquote:Op zondag 2 maart 2008 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je kan ook aandeelhouders hebben als je geen beursgenoteerd bedrijf bent. Welke club ben je?
Ik bekijk net het team ff, er zitten 8 keepers in, waarvan 4 contractstatus eerste elftal en 1 topspelerquote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb weer een leuke database gedownload. Wonderkids ging snel vervelen, dus nu ben ik begonnen met New Qatar. Eigenlijk het tegenovergestelde van Wonderkids. Het is een team met allemaal oude wereldsterren, geen enkele speler is onder de 30
Als je met Blackpool meteen promoveert zonder te cheaten ben je god.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik was een beetje uitgekeken op Reading en ga het daarom maar iets lager in Engeland zoeken. Mijn keuze is gevallen op Blackpool. Net gepromoveerd naar de Championsship en ik ga ze behoeden voor degradatie en het liefst promoveer ik al gelijk, maar de Engelse competitie is toch vrij pittig.
Hier is ie te vinden..quote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Jaapiosio het volgende:
Heeft iemand de link naar die database waar geen enkele speler een contract heeft??? Ben een beetje uitgekeken op mijn spel met Dorchester en het begint me qua snelheid nu een beetje te nekken dat ik zoveel competities heb draaien. Zit meer duimen te draaien dat te FM-en, dus tijd voor een nieuwe game...
Brengt me op de vraag: wat is het perfecte traject voor zulke supertalenten? Ik probeer mijn spelers vaak vrij vroeg uit te lenen, maar meestal doe ik dat via betaalde verhuur. Als ik spelers zomaar naar mijn satellietclubs stuur ben ik bang dat ze helemaal of bijna niet aan spelen toekomen. Het lijkt me dat verhuren aan een ander team ws. beter is dan in de jeugd/reserves laten spelen, alhoewel je dan wel meer controle hebt op de kwaliteit van de trainingen en de trainers. En die kwaliteit ligt ws. hoger bij Bayern dan bij, laten we zeggen, FC Den Bosch.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:13 schreef PPWB84 het volgende:
Hm 2e seizoen met Bayern en ik heb 2 gigantische talenten van 15 jaar bij de nieuwe jeugdspelersWorden wereldtoppers als ik ze goed opvoed.
Je kan ze aanbieden bij clubs om ze uit te lenen. Dan krijg je vanzelf aanbiedingen van clubs. Dan gewoon de club kiezen die volgens jou het beste is qua training etc. maar ook een club kiezen die hem veel in het eerste team wil laten spelen. Dus geen stand-in voor het eerste team.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Brengt me op de vraag: wat is het perfecte traject voor zulke supertalenten? Ik probeer mijn spelers vaak vrij vroeg uit te lenen, maar meestal doe ik dat via betaalde verhuur. Als ik spelers zomaar naar mijn satellietclubs stuur ben ik bang dat ze helemaal of bijna niet aan spelen toekomen. Het lijkt me dat verhuren aan een ander team ws. beter is dan in de jeugd/reserves laten spelen, alhoewel je dan wel meer controle hebt op de kwaliteit van de trainingen en de trainers. En die kwaliteit ligt ws. hoger bij Bayern dan bij, laten we zeggen, FC Den Bosch.
Daaromquote:Op maandag 3 maart 2008 17:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je met Blackpool meteen promoveert zonder te cheaten ben je god.
Wie stond er in de goalquote:Op maandag 3 maart 2008 21:00 schreef Zwoerd het volgende:
Sta je 4-2 voor, penalty tegen in de 93ste minuut; 4-3.
Trap je af, speel je direct terug op je keeper, keeper laat hem gaan; 4-4![]()
Gast genaamt Manu,quote:
Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef Dynia het volgende:
Ik wil ook meedoen om de titel met Ural, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. 2e jaar in de hoogste divisie leverde wederom een 5e plaats op...:( Mijn beste spits is intussen ook voor 8 mln weggekaapt...:(
Ik heb nu 9,5 mln op de bank, maar kan geen geschikte vervanger vinden die veel kan scoren, én wil komen...we blijven speuren...het liefst koop ik een Rus, maar ja...Russische toppers komen voor geen goud bij Ural spelen... Weet iemand waar ik die setting in kan stellen dat je alleen spelers ziet waarbij je een kans maakt dat ze willen komen? Ik had ergens gelezen dat dat wel kon.
In Europa gaat het best aardig eigenlijk. De poule overleeft, 2e geworden achter Inter, en in de eerste knock-out ronde tegen HSV. Thuis heb ik ze op 0-0 gehouden, dus uit 1 doelpuntje proberen te maken...wie weet!....
Voor het eerst ook dat mijn bestuur het met mij eens is dat de jeugd faciliteiten beter moeten!...gaat wel 3 maanden duren, maar dat geeft niet...ik wil ook supertalenten in de jeugd!...
Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bij search player.. Filter Out Unrealistic Players.. (geloof ik)
Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Misschien vindt ie dan alleen maar kneuzen. Kan je beter handmatig zoeken, want Player search vind alleen bekende spelers.
O ja, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:18 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja maar goed das wel de functie en dus het antwoord op de vraag die gesteld werd..
Persoonlijk zou ik mn scouts er gewoon op uitsturen en die kunnen me dan ook vertellen of een speler interesse heeft of niet..
eerst laten scouten, de scouts geven dan aan of hij wel/niet/misschien wil komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:12 schreef Sautor het volgende:
Ja, das best wel kut. Accepteert een club het transfergeld, bied je de speler een hoger loon dan dat hij nu verdient, wil hij nog niet komen....
En alleen haalbare spelers filteren vind je meestal een hoop kneuzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |