Reljic.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef BigKahuna het volgende:
Iemand nog een leuk spitsje voor minder dan een miljoen?
Eens, heb er weinig problemen mee om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:36 schreef Radegast het volgende:
Ligt het aan mij of is 2008 een flink stukje makkelijker dan 2007?
Goede keuzequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:15 schreef Silver_Shark het volgende:
laatmaar heb al een spits gevonden toto tamuz
zekers heeft in 2 wedstrijden er al 7 inzittenquote:
Omdat hij 'kwijt' is ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
zekers heeft in 2 wedstrijden er al 7 inzitten
alves is bij mij Niet speel gerechtig :S
Dat is idd omdat ie aan 't begin van het seizoen 'weg' was. Geen idee wanneer die weer terugkomt eigelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:43 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
zekers heeft in 2 wedstrijden er al 7 inzitten
alves is bij mij Niet speel gerechtig :S
Ergens half oktober is die toch terug?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is idd omdat ie aan 't begin van het seizoen 'weg' was. Geen idee wanneer die weer terugkomt eigelijk.
Welke club, welk jaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Silver_Shark het volgende:
weet iemand nog een goeie middenvelder liefst een goeie talent rond de 20. ik heb 9 miljoen beschrikbaar
Hoeft niet, is gewoon hetzelfde. Het verschil is het type speler. Een AC is meer een creatieve man (bijv van Persie) terwijl een S een pure afmaker is (bijv. Makaay)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb er al 1 een goeie talent uit chili; Juan Manuel Torres
en trouwens hoe kan ik iemand die AC staat S maken?
Tip: geef iemand met een lang contract die je wel kwijt wilt, een heel kort contract met een hoger loon/tekengeld en ontsla hem daarna met lagere kosten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Goddomme, Man Utd pikt m'n keeperstrainer (Jan-Willem van Ede) in, dus ik mag op zoek naar 'n nieuwe. Maar nee hoor, 't bestuur vindt dat ik genoeg trainers heb. Dus ik selecteer m'n slechtste trainer om die op straat te knikkeren met 'n zak geld (5 ton), ook daar steekt 't bestuur doodleuk 'n stokje voor omdat ze niet zoveel geld willen betalen om 'n contract af te kopen.
Ik heb verdomme 50 mln op de bank staan die ik niet gebruik omdat ik voor m'n gevoel genoeg talenten heb (hoezo bij Wonderkids). Dus nu staat m'n conditietrainer met 4 voor keepers trainen dat werk dus te doen
Ik waarschijnlijk, voel me te beroerd om weg te gaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef PPWB84 het volgende:
Ik ga vanavond carriere starten met 802, nog meer mensen die fm gaan spelen vanavond?
Van de Zweedse competitie of de Nationale ploeg?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben op zoek naar de kits voor Zweden, iemand?
Heb overal gezocht maar kan ze niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |