Toevallig, net vroeg iemand dat ook al.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef Adothehague het volgende:
wanneer komt fm live?
Football Manager Live is due for release in spring 2008, with a beta test set to launch in May 2007.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:47 schreef Adothehague het volgende:
wanneer komt fm live?
ja maar dat was niet meer zichtbaar door dat zuigen van diegoarmandomaradonaquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toevallig, net vroeg iemand dat ook al.
Dan pas ze zeiden eerst maartquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Football Manager Live is due for release in spring 2008, with a beta test set to launch in May 2007.
Ik zie het nog steeds hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
ja maar dat was niet meer zichtbaar door dat zuigen van diegoarmandomaradona
Als je slim bent haal je nu alvast Baxter voor in je jeugd. Binnen 4 jaar is het een topper!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Ga aan een game beginnen met Aston Villa, ben alleen nog op zoek naar wat spelers. Zo heb ik dringend een DR nodig, verder nog een AML en een AMR, misschien nog een linksbenige DC en een ST die er heel veel maakt.
Voor al deze spelers geldt: EU-nationaliteit óf voldoende interlands voor een werkvergunning.
Heb zo'n 23 miljoen euro te besteden, dus dat hoeft het probleem niet te zijn.
Die kan nog aardig pijltjes gooien ook. Ideaal voor in de kroeg.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je nu alvast Baxter voor in je jeugd. Binnen 4 jaar is het een topper!
En Hobbs..quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:28 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je nu alvast Baxter voor in je jeugd. Binnen 4 jaar is het een topper!
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik speel met een crack en heb een patch geinstalleerd, kan het dan zijn dat je FM niet meer kan opstarten?
Naar de winkel gaan en het spel kopenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu?
Zelfmoord.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu?
Gaat vrij lastig hierquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Naar de winkel gaan en het spel kopen
Naar de winkel of oprotten hier metillegale vragenquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu?
Zit hij niet in Argentiniëquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Naar de winkel of oprotten hier metillegale vragen
Alsof ze daar geen winkels hebben.quote:
De game is in nederland zelfs maar bij bepaalde winkels verkijgbaar mischien hebben ze hem daar nergens, weet ik veel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof ze daar geen winkels hebben.
Dan moet het maar via PMquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:55 schreef andre347 het volgende:
[..]
YASU tool misschien
maar psstt die mag eigenlijk niet
Dan geef ik je meteen een nieuw toetsenbordquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Naar de winkel of oprotten hier metillegale vragen
Sorry, ik wist niet dat je daar woonde. Ik neem mijn woorden dan terug want ik geloof idd best dat het daar moeilijker is FM te krijgen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan geef ik je meteen een nieuw toetsenbord
Maar is het normaal dat als je een patch installeert je dan niet meer het spel kan spelen?
Als het een illegaal spel is, is dat normaal ja. Tegen downloaden hè.quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan geef ik je meteen een nieuw toetsenbord
Maar is het normaal dat als je een patch installeert je dan niet meer het spel kan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |