Kun jij niet gewoon eens je grafbek houden met je eeuwige commentaar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen gezamelijke msnruksessie houden en hier wegblijven?
Daar ga je al de fout in.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat basel je man![]()
In een KLB SC topic kan toch gewoon alle bagger komen zodat het niet in de andere topics hoeft?
Volgens mij ben jij, met De_Ananas, degene die eeuwig commentaar heeft. In het kort: dat soort posts voegen niets toe hier in dit feedbacktopic en ik raad je dan ook aan ze achterwege te laten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon eens je grafbek houden met je eeuwige commentaar?
Als het je niet bevalt klik je bovenin je scherm op dat rode kruisje of het pijltje naar links een paar keer.
Maak een titel met [KLB SC] Alle Baggerusers mogen in dit topic baggeren, niet in anderequote:
ik wod niet genoemdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij, met De_Ananas, degene die eeuwig commentaar heeft. In het kort: dat soort posts voegen niets toe hier in dit feedbacktopic en ik raad je dan ook aan ze achterwege te laten.
En dan hebben we gelijk een lijst met namen die we moeten bannen als we KLB van bagger willen ontdoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maak een titel met [KLB SC] Alle Baggerusers mogen in dit topic baggeren, niet in andere
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:59 schreef Jump het volgende:
[..]
En dan hebben we gelijk een lijst met namen die we moeten bannen als we KLB van bagger willen ontdoen.
Volgens mij was eergisteren de eerste keer dat ik iets zei in FB wat als commentaar betiteld kan wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij, met De_Ananas, degene die eeuwig commentaar heeft. In het kort: dat soort posts voegen niets toe hier in dit feedbacktopic en ik raad je dan ook aan ze achterwege te laten.
Zegt het woord ''eergisteren'' je iets?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:33 schreef remlof het volgende:
Ik zie je anders de laatste dagen overal commentaar posten op de moderatie in KLB. Het is nu wel genoeg geweest, jullie komen niet eens met valide argumenten. Afgelopen nu dus, anders gaan jullie maar eens een paar dagen wat anders doen dan hier lopen zeiken.
"laatste dagen". Afgelopen nu, klaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zegt het woord ''eergisteren'' je iets?
Ja maar dan is het toch geen KLB slowchat maar compleet iets anders. Dat gezeik met die cultuur de hele tijd, ga dan je eigen forum openen. Sorry, ik heb het er echt helemaal mee gehad ondertussenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat basel je man![]()
In een KLB SC topic kan toch gewoon alle bagger komen zodat het niet in de andere topics hoeft?
die laatse post van jequote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:07 schreef Maisnon het volgende:
Zo.
Nederland Verwilderseert in rap tempoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Ik ga even kijken Meki.
-edit-
Topic is weer schoon. Ram bij herhaling op de TR knop. Komen we vanzelf even kijken.
hey meki huiliequote:
Natuurlijk mag dat wel, maar doe dat dan maar in meki zijn topicquote:Op zondag 23 maart 2008 19:01 schreef postmortum het volgende:
Meki beledigt mij.... waarom gaat die op slot meki mag wel van alles roepen , maar ik en mede-users mogen zich me niet beledigd voelen ?
ik heb een topic gemaakt niet alleen voor meki , mag die wel open blijven?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar doe dat dan maar in meki zijn topic
Deze mag wat mij betreft gewoon open blijven, moet ik de titel nog aanpassen?quote:Op zondag 23 maart 2008 19:14 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb een topic gemaakt niet alleen voor meki , mag die wel open blijven?
ja als je wilt heel graagquote:Op zondag 23 maart 2008 19:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Deze mag wat mij betreft gewoon open blijven, moet ik de titel nog aanpassen?
Omdat ik jou ook al heb aangegeven dat die discussie prima in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO' kan.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:18 schreef postmortum het volgende:
Hey Tonks , waarom sluit Remlof hem nu ?
het gaat niet specifiek om de filmquote:Op zondag 23 maart 2008 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jou ook al heb aangegeven dat die discussie prima in Koran-film Wilders #23: 'No way, NMO' kan.
Zie je pm.quote:Op zondag 23 maart 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
het gaat niet specifiek om de film
Verkeerde account.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:54 schreef de_boswachter het volgende:
Slet genaaid, beurs weg
Iedereen die dit geniale -Sandstorm- topic heeft geprobeerd te coveren/jatten moet in mijn ogen een IP ban krijgen.
Vuige plagiaat plegerts !!!!!!!
zeg jij bent wel uitgenodigd op het huwelijk , szrr regelt wel wat geile bruidsmeisjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
Bob-B is een LIEFUURDD !!11
zet je dan ff op de gastenlijst met je wensen in het onz-topicquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen als ze zwarte jarretels aan hebben (of knalroze). Plus ze mogen niet ouder zijn als 20.
Sterker nog, waarom zijn ALLE fitna klachten gesloten? Omdat zelfs niet-moslims niet mogen klagen ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:13 schreef tha_one het volgende:
Waarom is mijn zeer terechte FITNA klacht topic gesloten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |