Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchtenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Je hebt volkomen gelijk Meki, de goedwillende moslims (en dat is zeker zo'n 95% van het totaal) worden nu als potentiele terroristen gezien door dat alles-over-een-kam geblaat van Wilders. Erg slechte zaak en ik snap dat jij (en vele andere moslims) daar niet vrolijk van worden.
Vooral doen ... ik raad het je hierbij aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:53 schreef Meki het volgende:
ik denk dat ik met mijn studie ga stoppen en terug ga naar een land waar ooit de vader van mijn opa geboren is.
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk, maar de meeste berichtgeving is toch echt wel neutraal.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:09 schreef Solomon het volgende:
[..]
Wilders is maar een persoon, degene die schuldig zijn aan deze hetze zijn de media die er zoveel aandacht aan besteden, en daaronder valt ook zeker Fok!
Laat ik maar eerlijk zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef Biogarde het volgende:
Goed, dat was een mass delete![]()
Gaarne ontopic en normaal reageren. Gebash wordt verwijderd.
En Meki? Hoe kom je op dit verhaal? Wat is de reden?
Laat ik maar voorop stellenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:07 schreef remlof het volgende:
Hoe moet je tegengas gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan moet ie tegengas geven ipv vluchten
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.quote:Maar vindt dit noodzakelijk omdat de normale moslims de slachtoffers worden.
Je geeft toe dat je elke moslims hetzelfde is als rotte appels.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:13 schreef NED het volgende:
[..]
dat zijn wij (lees: de Nederlanders) niet schuld.
Dat is de schuld van de extremistische moslims.
Dat de rotte appels het voor de rest verpesten kunnen wij niks aan doen.
Ik hoor nooit dat jullie de straat op gaan om te demonstreren tegen allerlei terroristische shit.
Dat moeten jullie massaal publiekelijk afkeuren en niet thuis blijven zitten met je jurk aan en niks erover zeggen.
Vind je het gek dat we er inmiddels nagenoeg iedereen op aankijken?
De goeie om het zo maar even te zeggen verpesten het ook voor zichzelf door geen duidelijk standpunt in te nemen en dit overal te verkondigen.
ps: veel plezier in je nieuwe thuisland overigens
Als ik verhuis kies ik een land als Dubai , Spanje of Canada of Mexicoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:11 schreef postmortum het volgende:
vind het wel weer een calimeroreactie , omdat andere mensen je uitmaken voor terrorrist , wat je in mijn ogen niet bent , je bent gewoon irritant () ga je verhuizen , denk je echt dat je in een ander Westers land met open armen wodt ontvangen en ik denk ook niet dat ze in een een radicaal arabisch land zitten te wachten op een verwesterde moslim.
Verhuistip: Indonesie schijnt vrij relext te zijn op dit gebied
En dat is wat Wilders wiltquote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
wij ,jullie , zo fucking gaar om in die termen te denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |