Hey luister ongelooflijke randjosti, ik zeg dat je naar Feedback moet verkassen met je klachten en dat we er dáár over gaan hebben, ik ga niet in tig verschillende topics tussen de lollerbagger en infantiele paints kijken of er iets serieus tussen zit. Als het echt zo kut gaat hier dan ga je naar Feedback en spreek je de FA's er op aan en blijf je niet hier kutten.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook geen zak van KLB begrepen.
STelletje incompetente amateurs zeg [ afbeelding ]
Staan verdomme 20 posts van mij waar ik het aankaart wat er mis is of moet ik soms een samenvatting van m'n topic geven omdat je niet meer dan 20 regels kan lezen?
Feedback dus.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jullie verbaggeren topics waar kritiek wordt geleverd. Jullie geven geen reacties in dit topic.
Leuk zeg, ''mod'' zijn
Jullie sluiten direct topics met tegenspraak .. Discussieren doen jullie niet.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stil te houden, Dago gaf al aan dat als je het niet eens bent met de moderatie je daarvoor een topic kan openen in FB. We zijn er voor jullie (de users) en als jullie vinden dat het op deze manier niet goed gaat dan kunnen we daarover discussieren.
nee met pains , jij klb noobquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:25 schreef Dagonet het volgende:
Godskolere, moet je hier in KLB soms met ondertitels in braille en doventolken werken?
Niet alleen in KLB, elk zelfrespecterend orgaan zou het sieren om met ondertitels in braille en doventolken te werken. Daarnaast stel ik het verre van op prijs dat je kwetsende teksten uitslaat tegen mijn god, mijn geloof.. Heel erg triest dat zelfs een mod zich tot dit niveau verlaagd. Ik eis excuses.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:25 schreef Dagonet het volgende:
Godskolere, moet je hier in KLB soms met ondertitels in braille en doventolken werken?
In ruil voor 3 chocorepen en 40 Sabijnse maagden volg ik je. Indien niet mogelijk 2 chocorepen en een zure bom.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Soldaten,
Hier spreekt jullie onderofficier. Ik en mijn raad hebben besloten het in Feedback te proberen. Volg en wordt in de toekomst beloond volgelingen !
HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS ! HEIL ANANAS !
p.s. geef me even 10 minuten en ik heb een goed topic geopend.
Nieuwe mods op KLBquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:38 schreef Dagonet het volgende:
Hier alvast een extra gratis tip: niet van die vage dingen als Heil ananas en soldaten posten. Wil je nog een greintje van geloofwaardigheid behouden.
Klaagbaak: Over modwijzigingen en andere problemenquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:38 schreef Dagonet het volgende:
Hier alvast een extra gratis tip: niet van die vage dingen als Heil ananas en soldaten posten. Wil je nog een greintje van geloofwaardigheid behouden.
Waar de fuck is mijn topic naartoe ?????????????????????quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1137314
Ik heb aardig mijn best gedaan op de spelling na. Dat kreeg ik niet op HBO.
NEE DUS. Mijn stuk staat nergens.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg slimbo... het is samengevoegd
Nieuwe mods op KLBquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
NEE DUS. Mijn stuk staat nergens.
Ik had vanmiddag college ethiek, toen hindernisbaan met sport en toen heb ik duikles gegeven...wasn't mequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:21 schreef postmortum het volgende:
dan maar hier :
ze hebben bob-b weten te redden![]()
Hulpdiensten hebben vanmiddag tien militairen gered van een eilandje in het Veluwemeer. Ze waren op het eiland Pierland en kregen problemen met de twee bootjes waar ze mee voeren.
Twee militairen werden ter plaatse behandeld omdat ze onderkoeld waren geraakt. Hun toestand viel mee en ze hoefden niet naar het ziekenhuis.
De tien militairen zijn van Pierland gehaald door de Koninklijke Nederlandse Reddingmaatschappij en de brandweer. De KNRM heeft de bootjes van de gestrande manschappen weggesleept. Wat er aan de bootjes mankeerde is nog niet bekend, er volgt nog een technisch onderzoek.
Hadden we oze actie nog zo vakkundig gepland zeg
Damn voor niks de hele dag in de weer geweest
als ik dat zo zie vraag ik me af waar je de tijd vandaan haalt om een goede mod op Fok te kunnen zijn.. Misschien is het beter als je aftreed en je tijd in die vertyfte hobbies van je gaat steken..quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag college ethiek, toen hindernisbaan met sport en toen heb ik duikles gegeven...wasn't me
Tip: "log out" en houde zo 14.gifquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:23 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
als ik dat zo zie vraag ik me af waar je de tijd vandaan haalt om een goede mod op Fok te kunnen zijn.. Misschien is het beter als je aftreed en je tijd in die vertyfte hobbies van je gaat steken..
Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dan ga je met kutmod rondstrooien? Tevens zie ik niet in waarom ik dat topic erbij zou moeten pakken, want TS heeft dus iets van een "klacht" erover geformuleerd. Zoveel hoef ik dus niet te leren, als je nog meer te huilen hebt kom je maar in FB.
Alsnog: Ga je dan maar met kutmod rondgooien? Als je klachten hebt over moderatie/gedrag van mods kom je hier op een normale manier je woord doen. Je mag het ook proberen in feedback, der loopt wel een topic door een baggeraars gestart over KLB, maar denk niet dat je dan serieus wordt genomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "![]()
" of andere hoogstandjes als "
![]()
![]()
![]()
". Denk je net van UnderTheWingsOfLove af te zijn krijg je dit weer.
Daarnaast is de aanwezigheid van het woord "klacht" niet direct een aanwijzing dat het ook écht een klacht is. Dit is gewoon bagger en kan makkelijk in dat andere topic. Leer gewoon eerst even het verschil tussen échte klachten en bagger en probeer dan nog eens de wijsneus uit te hangen.
kusjes,
MASD
Geef eens feedback op wat ik zei. Daar is dit topic toch voor. Blijf niet doorgaan over iets wat ik in een ander topic zei. Dit is gewoon een normale manier en daar kun jij gewoon normaal op ingaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsnog: Ga je dan maar met kutmod rondgooien? Als je klachten hebt over moderatie/gedrag van mods kom je hier op een normale manier je woord doen. Je mag het ook proberen in feedback, der loopt wel een topic door een baggeraars gestart over KLB, maar denk niet dat je dan serieus wordt genomen.
Ik vind het nogal vreemd om hier feedback te moeten geven over mijn smileygebruik. Ga ik dus ook niet doen. Verder zoek ik nog een beetje mijn weg hier inderdaad. Lijkt me logisch. En nee je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Ik slaap er gewoon lekker om.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "![]()
" of andere hoogstandjes als "
![]()
![]()
![]()
". Denk je net van UnderTheWingsOfLove af te zijn krijg je dit weer.
Daarnaast is de aanwezigheid van het woord "klacht" niet direct een aanwijzing dat het ook écht een klacht is. Dit is gewoon bagger en kan makkelijk in dat andere topic. Leer gewoon eerst even het verschil tussen échte klachten en bagger en probeer dan nog eens de wijsneus uit te hangen.
kusjes,
MASD
Als je alles zo aanpakt zul je het niet ver schoppen in het leven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Bob-B het volgende:
Nee ik sprak je op iets aan van een ander topic en je komt met een "ja maar" reactie wat synoniem is voor "nee want". Dus dan leg ik nog eens fijntjes uit dat het zo niet werkt en dat je anders maar opbokt.
HEt humeur van de mod zou geen punt moeten zijn om topics te sluiten. Je moet objectief blijven en niet alles doen zoals het jou uitkomt. FOK! is geen democratie maar de users hebben zeer zeker een mening die er toe doet, FOK! is namelijk niks zonder zijn users. Dit mag wel meer gerespecteerd worden. Daarnaast moet je gewoon openstaan voor het feit dat sommige users beter onderscheidt kunnen maken tussen bagger en goede topics. Een mod-tag maakt jou niet niet alwetend.quote:Tevens wat jij bagger vindt hoeven andere users nog geen bagger te vinden. De grens ligt niet vast. Voordat je meteen daarover begint te janken, het ligt aan de user/reacties/aantal kuttopics op dat moment/humeur mod of fa/en zo nog veel meer.
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd om hier feedback te moeten geven over mijn smileygebruik. Ga ik dus ook niet doen. Verder zoek ik nog een beetje mijn weg hier inderdaad. Lijkt me logisch. En nee je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Ik slaap er gewoon lekker om.
Ik denk dat je als mod moet schipperen tussen de policy , die overigens heel duidelijk is, en de users met hun wensen. Ik denk ook dat wij allemaal ons best doen dat te bereiken. soms 'wint' de policy en soms 'winnen' de users.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok.je bent hier nog niet lang dus dat vergeef ik enzo. Maar als mod moet je een voorbeeldfunctie volgen en proberen zelf posts van hogere kwaliteit te geven. Verder veel succes binnen de klaagbaak.
Neuhquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
tonks.
Ben je van gedachte veranderd dat moderators kutmongolen zijn?
Met zo'n titel vraag je eigenlijk om heel veel onzin reacties (die er dus ook stonden) en dan kunnen we alle slechte reacties wel weghalen maar dan blijft er weinig over, en de OP was ook al niet echt geweldig. De volgende keer beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Saphia het volgende:
Newbee here, met een vraagje: Dus ik mag niet klagen over pijpen? (zo'n rookpijp he?)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Met zo'n titel vraag je eigenlijk om heel veel onzin reacties (die er dus ook stonden) en dan kunnen we alle slechte reacties wel weghalen maar dan blijft er weinig over, en de OP was ook al niet echt geweldig. De volgende keer beter.
die heb ik ongeveer 1,5 geleden geopend en toen pleurde janetje er een slotje opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is er geen KLB SC?
zo van pm sturen naar elkaar en dan erin zetten : Laten we eens een weekje bob-b bashenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:16 schreef Biogarde het volgende:
Laten we voor de gein eens een forum 'uniek' houden door een keer geen SC te hebben.
Denk niet dat het gaat werken. 3 delen en de boel is dood. Jullie zoeken elkaar toch wel op in topics
Dat kan je ermee voorkomen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:16 schreef Biogarde het volgende:
Laten we voor de gein eens een forum 'uniek' houden door een keer geen SC te hebben.
Denk niet dat het gaat werken. 3 delen en de boel is dood. Jullie zoeken elkaar toch wel op in topics
WE HEBEN EEN VERLOSSER NODIG!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat kan je ermee voorkomen?
En de KLB cultuur is al uniek alhoewel willen sommige het vernietigen!
Kunnen jullie geen gezamelijke msnruksessie houden en hier wegblijven?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat kan je ermee voorkomen?
En de KLB cultuur is al uniek alhoewel willen sommige het vernietigen!
Wat basel je manquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen gezamelijke msnruksessie houden en hier wegblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |