kSSSssst! Ga weg jongeuh, remmof!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat topic, maar over de algemene tendens in KLB.
Hierquote:Op woensdag 19 maart 2008 14:17 schreef De_Ananas het volgende:
En waar is Bio als je hem nodig hebt!
GA WEG!quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:
En meteen maar al mijn vragen negeren hé, kut modjes
En modjes die baggeren en serieuze topics verneuken worden ook niet op hun gedrag aangesprokenquote:Op donderdag 20 maart 2008 00:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee.
Je topic gaat niet weer open. Er worden geen posts verwijderd. En je hebt geen fans.
Het was geen serieus topic.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En modjes die baggeren en serieuze topics verneuken worden ook niet op hun gedrag aangesproken!
R.I.P. KLB
Leer lezen dan zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het was geen serieus topic.
De insteek en boodschap zijn misschien wel serieus maar verwacht niet dat je met zo'n topic op die manier serieuze posts krijgt. Ik juich een KLB evaluatie topic alleen maar toe maar dan wel op een manier die echt constructief is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leer lezen dan zou ik zeggen.
Ik vond je altijd een redelijk goede mod, één van de beste op FOK maar als je niet ziet dat het een serieus topic was daal je zwaar
Het was constructief. Tenminste, als je de hele OP leest maar daar zullen jullie josties wel te lui voor zijn geweestquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De insteek en boodschap zijn misschien wel serieus maar verwacht niet dat je met zo'n topic op die manier serieuze posts krijgt. Ik juich een KLB evaluatie topic alleen maar toe maar dan wel op een manier die echt constructief is.
Is eens met. Het beleid van KLB is om te huilen en Bob-B is de zoveelste druppel die de emmer deed overlopen, totaal incapabel die man. Die jongen zit puur voor zijn eigen gerief te modden en een scherp oog voor kwaliteit heeft hij niet. Het topic van De_Ananas was meesterlijk en hij legde de vinger niet alleen op de zere plek(ken), maar gaf ook realiseerbare oplossingen.. Dát, beste SF, is constructief!quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:41 schreef De_Ananas het volgende:
Tevens wil ik mededelen dat het niet alleen tegen BoB-B gericht is maar tegen het gehele beleid in KLBJullie zullen dit vast wel weten aangezien jullie mijn prachtige OP gelezen hebben.
Waarom alleen Maikuuul? Waarom niet een ruimer keuze-aanbod? Eigenlijk he.. Zou 't superdeluxe geniaal zijn als users zich verkiesbaar kunnen stellen en uiteindelijk gekozen kunnen worden door het plebs.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:36 schreef DANILXL het volgende:
ik heb danny een pm gestuurd waarin ik vraag of bob-b vervangen kan worden door maikuuul, moeten jullie ook doen
Bedoel je dat topic met GOFEP, emo-skills, gothics bashen, afgesloten met "kusjes, de verlosser" en een paint? Vond het een goeie, KLB-waardige OP maar om dat nou een serieus topic te noemenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leer lezen dan zou ik zeggen.
Ik vond je altijd een redelijk goede mod, één van de beste op FOK maar als je niet ziet dat het een serieus topic was daal je zwaar
Dan heb je het niet helemaal gelezen óf je kan niet lezen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:57 schreef Ravage het volgende:
[..]
Bedoel je dat topic met GOFEP, emo-skills, gothics bashen, afgesloten met "kusjes, de verlosser" en een paint? Vond het een goeie, KLB-waardige OP maar om dat nou een serieus topic te noemen
Ik steek het in een KLB jasje. Een aangedikt half verzonnen verhaal met een hoop waarheden en klachten erin inclusief paint en humor. Beter kan je KLB niet omschrijven.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:04 schreef Ravage het volgende:
Tja ik ben maar een willekeurige lezer, en aan de reacties te zien zijn er meer mensen die het niet serieus opvatten. Zo te merken vind je echt dat er iets moet veranderen, ik heb het idee dat die boodschap duidelijker overkomt met een (nog) serieuzer post
Ja, want dat was ook écht zo'n succes op ONZ.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:39 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
Waarom alleen Maikuuul? Waarom niet een ruimer keuze-aanbod? Eigenlijk he.. Zou 't superdeluxe geniaal zijn als users zich verkiesbaar kunnen stellen en uiteindelijk gekozen kunnen worden door het plebs.
Whoehoehoehoe hoequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, want dat was ook écht zo'n succes op ONZ..
En als je een serieus probleem hebt met de moderatie in KLB dan open je maar een topic in Feedback, zonder paint, zonder groetjes de verlosser, zonder aandikking maar gewoon een echt en serieus verhaal.
Ik zie jullie daar wel.
Volgens mij reageer ik niet anders dan het merendeel van je collega's.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:27 schreef remlof het volgende:
Wat een volwassen reactie weer boswachter.
Die zouden dit topic allang gesloten hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij reageer ik niet anders dan het merendeel van je collega's.
Probleem ligt niet alleen bij ons. Je bent ons nu aan het beoordelen vanuit 1 zichtsveld.quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:59 schreef Dagonet het volgende:
Wordt het nog wat of blijven jullie hier een beetje lafjes schoppen en dreinen?
Je hoeft je niet stil te houden, Dago gaf al aan dat als je het niet eens bent met de moderatie je daarvoor een topic kan openen in FB. We zijn er voor jullie (de users) en als jullie vinden dat het op deze manier niet goed gaat dan kunnen we daarover discussieren.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. We houden ons wel weer stil, zodat wij jullie als ware slaven kunnen dienen.
Lees anders eens wat er staatquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:13 schreef Branieschopper het volgende:
Dus kan ik nu concluderen dat je een KLB voor ogen hebt zonder lollerpraat, paints en gebagger???
omfg, dat is de doodsteek!
begrijp de essentiequote:Op donderdag 20 maart 2008 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lees anders eens wat er staat
Jij hebt dus ook geen zak van KLB begrepen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:08 schreef Dagonet het volgende:
Lever je commentaar maar helder en duidelijk in een topic in Feedback en niet in het gebagger wat ik hier in KLB voorbij heb zien komen, dus zonder die lollerpraat en paints en ander gebagger.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
Poll: Wie zou de nieuwe KLB-Mod moeten wordenBranieschopper postmortum RickoKun De_Ananas Maikuuul -Sandstorm- hamkaastosti Glijdt_licht Kraspanda de_boswachter
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jullie verbaggeren topics waar kritiek wordt geleverd. Jullie geven geen reacties in dit topic.quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hoeft je niet stil te houden, Dago gaf al aan dat als je het niet eens bent met de moderatie je daarvoor een topic kan openen in FB. We zijn er voor jullie (de users) en als jullie vinden dat het op deze manier niet goed gaat dan kunnen we daarover discussieren.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook geen zak van KLB begrepen.
STelletje incompetente amateurs zeg [ afbeelding ]
Staan verdomme 20 posts van mij waar ik het aankaart wat er mis is of moet ik soms een samenvatting van m'n topic geven omdat je niet meer dan 20 regels kan lezen?
Nee want dan kijken ze niet meer verderquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
misscien mot je ff een paint maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |