Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En dan ga je met kutmod rondstrooien? Tevens zie ik niet in waarom ik dat topic erbij zou moeten pakken, want TS heeft dus iets van een "klacht" erover geformuleerd. Zoveel hoef ik dus niet te leren, als je nog meer te huilen hebt kom je maar in FB.
Alsnog: Ga je dan maar met kutmod rondgooien? Als je klachten hebt over moderatie/gedrag van mods kom je hier op een normale manier je woord doen. Je mag het ook proberen in feedback, der loopt wel een topic door een baggeraars gestart over KLB, maar denk niet dat je dan serieus wordt genomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "![]()
" of andere hoogstandjes als "
![]()
![]()
![]()
". Denk je net van UnderTheWingsOfLove af te zijn krijg je dit weer.
Daarnaast is de aanwezigheid van het woord "klacht" niet direct een aanwijzing dat het ook écht een klacht is. Dit is gewoon bagger en kan makkelijk in dat andere topic. Leer gewoon eerst even het verschil tussen échte klachten en bagger en probeer dan nog eens de wijsneus uit te hangen.
kusjes,
MASD
Geef eens feedback op wat ik zei. Daar is dit topic toch voor. Blijf niet doorgaan over iets wat ik in een ander topic zei. Dit is gewoon een normale manier en daar kun jij gewoon normaal op ingaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Alsnog: Ga je dan maar met kutmod rondgooien? Als je klachten hebt over moderatie/gedrag van mods kom je hier op een normale manier je woord doen. Je mag het ook proberen in feedback, der loopt wel een topic door een baggeraars gestart over KLB, maar denk niet dat je dan serieus wordt genomen.
Ik vind het nogal vreemd om hier feedback te moeten geven over mijn smileygebruik. Ga ik dus ook niet doen. Verder zoek ik nog een beetje mijn weg hier inderdaad. Lijkt me logisch. En nee je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Ik slaap er gewoon lekker om.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar daar is een reden voor. In elk kuttopic wat er hier open is komt zij met reacties als "![]()
" of andere hoogstandjes als "
![]()
![]()
![]()
". Denk je net van UnderTheWingsOfLove af te zijn krijg je dit weer.
Daarnaast is de aanwezigheid van het woord "klacht" niet direct een aanwijzing dat het ook écht een klacht is. Dit is gewoon bagger en kan makkelijk in dat andere topic. Leer gewoon eerst even het verschil tussen échte klachten en bagger en probeer dan nog eens de wijsneus uit te hangen.
kusjes,
MASD
Als je alles zo aanpakt zul je het niet ver schoppen in het leven.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:08 schreef Bob-B het volgende:
Nee ik sprak je op iets aan van een ander topic en je komt met een "ja maar" reactie wat synoniem is voor "nee want". Dus dan leg ik nog eens fijntjes uit dat het zo niet werkt en dat je anders maar opbokt.
HEt humeur van de mod zou geen punt moeten zijn om topics te sluiten. Je moet objectief blijven en niet alles doen zoals het jou uitkomt. FOK! is geen democratie maar de users hebben zeer zeker een mening die er toe doet, FOK! is namelijk niks zonder zijn users. Dit mag wel meer gerespecteerd worden. Daarnaast moet je gewoon openstaan voor het feit dat sommige users beter onderscheidt kunnen maken tussen bagger en goede topics. Een mod-tag maakt jou niet niet alwetend.quote:Tevens wat jij bagger vindt hoeven andere users nog geen bagger te vinden. De grens ligt niet vast. Voordat je meteen daarover begint te janken, het ligt aan de user/reacties/aantal kuttopics op dat moment/humeur mod of fa/en zo nog veel meer.
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind het nogal vreemd om hier feedback te moeten geven over mijn smileygebruik. Ga ik dus ook niet doen. Verder zoek ik nog een beetje mijn weg hier inderdaad. Lijkt me logisch. En nee je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Ik slaap er gewoon lekker om.
Ik denk dat je als mod moet schipperen tussen de policy , die overigens heel duidelijk is, en de users met hun wensen. Ik denk ook dat wij allemaal ons best doen dat te bereiken. soms 'wint' de policy en soms 'winnen' de users.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Ok.je bent hier nog niet lang dus dat vergeef ik enzo. Maar als mod moet je een voorbeeldfunctie volgen en proberen zelf posts van hogere kwaliteit te geven. Verder veel succes binnen de klaagbaak.
Neuhquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
tonks.
Ben je van gedachte veranderd dat moderators kutmongolen zijn?
Met zo'n titel vraag je eigenlijk om heel veel onzin reacties (die er dus ook stonden) en dan kunnen we alle slechte reacties wel weghalen maar dan blijft er weinig over, en de OP was ook al niet echt geweldig. De volgende keer beter.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:33 schreef Saphia het volgende:
Newbee here, met een vraagje: Dus ik mag niet klagen over pijpen? (zo'n rookpijp he?)
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Met zo'n titel vraag je eigenlijk om heel veel onzin reacties (die er dus ook stonden) en dan kunnen we alle slechte reacties wel weghalen maar dan blijft er weinig over, en de OP was ook al niet echt geweldig. De volgende keer beter.
die heb ik ongeveer 1,5 geleden geopend en toen pleurde janetje er een slotje opquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:08 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom is er geen KLB SC?
zo van pm sturen naar elkaar en dan erin zetten : Laten we eens een weekje bob-b bashenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:16 schreef Biogarde het volgende:
Laten we voor de gein eens een forum 'uniek' houden door een keer geen SC te hebben.
Denk niet dat het gaat werken. 3 delen en de boel is dood. Jullie zoeken elkaar toch wel op in topics
Dat kan je ermee voorkomen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:16 schreef Biogarde het volgende:
Laten we voor de gein eens een forum 'uniek' houden door een keer geen SC te hebben.
Denk niet dat het gaat werken. 3 delen en de boel is dood. Jullie zoeken elkaar toch wel op in topics
WE HEBEN EEN VERLOSSER NODIG!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat kan je ermee voorkomen?
En de KLB cultuur is al uniek alhoewel willen sommige het vernietigen!
Kunnen jullie geen gezamelijke msnruksessie houden en hier wegblijven?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat kan je ermee voorkomen?
En de KLB cultuur is al uniek alhoewel willen sommige het vernietigen!
Wat basel je manquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:24 schreef MASD het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen gezamelijke msnruksessie houden en hier wegblijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |