afbraakvoetbal van een club uit eindhoven met nepfansquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
Hierbij wil ik je wijzen naar de laatste regel van de startpostquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede. Onze stad! Ons domein!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef nvido het volgende:
Ooh, nou oké.
MISSCHIEN HOUD IK WEL VAN DAT SOORT VOETBAL JA GODVERDOMME, beetje bepalen wat ik wel en niet goed vind.wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zienWe are living in a material world, and I am a material girl
Eerst zeur je dat ze weinig grote prijzen gewonnen hebben, en dan zeg je dat mensen alleen maar fan zijn omdat ze kampioen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
-mensen die op de laatste speeldag van de eredivisie studio sport aanzetten, om een gamanipuleerde samenvatting te zien waarin psv wint en toch nog kampioen word waarbij ze denken: hee ik word psvfan want psv is vet goed (NEE)
Philips verzorgt ze een goede verlichting in het stadion maar voor de rest zit er niet veel goeds aan.
De rijke historie van de club bestaat uit 1 europa cup en uit 2 uefa cups ofzo.
Ze spelen van dat kankerafbraak voetbal en vestigen al hun hoop op 1 keeper die zo gek is om anti-voetbal te spelen.
Sowieso al anti-voetbal...![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Voebal
Voetbal
Zo dat wordt de nieuwe standaard voor voetbal (![]()
) topics.
Sommige mensen kunnen ook genieten van andere combinaties, zoals het feit dat PSV spelers gelijk bij een bal aanname weten waar hun teamgenoten staan, en precies weten hoe het spel verder opgebouwd gaat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jou![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zien
Twente speelt dan ook wel leuk voetbalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:27 schreef nvido het volgende:
Nee, want ik kijk nooit naar Nederlands voetbal. Behalve Twente natuurlijk, maar dat spreekt voor zich
Oh daarom heeft Ajax een paar van die saaie scandinaviers er in lopen, zodat ze kunnen voldoen aan een niet al te hoge verwachtingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Opmerkelijk dat een team met zoveel Zuid-Amerikanen zo onswingend voetbal speelt.
Resultaten behaald in het verleden blijken maar weer eens geen garantie te bieden voor de toekomstquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef behangplakker het volgende:
sorry hoor maar ik ben die hard ajax fan
-om de historie
Marco van Bastenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
voetbal doe je om de sport en de manier hoe het word gedaan, niet om de laatste tien minuten
verleden geeft een weergave hoe je club was, daar kun je trots op zijn
met johan cruijff en marco van basten, een technisch adviseur piet keizer, dan voelen die 3 elkaar goed aan en misschien een nieuwe technisch directeur die de 3 aanvoelt, dan heb je 4 mensen die elkaar aanvoeln die elkaars visie delen. Dan heb je 1 beleid die het met elkaar eens is, dan kan er wel iets moois bloeien
sorry hoorquote:
of te welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:33 schreef Nobu het volgende:
Ajax-fans een topic openen over PSV, kan het nog triester?
Omg, ik wou dat ik zo stoer was als jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:24 schreef Oldbie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan begint een heerlijk dagje rugby:
Wales-Italië
Ierland-Schotland
Frankrijk-Engeland
Tot 23:00 vanavond zit ik voor de buis te kijken naar een echte sport zonder toneel en jankende, verwende kut"sporters"
Six nationsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:24 schreef Oldbie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan begint een heerlijk dagje rugby:
Wales-Italië
Ierland-Schotland
Frankrijk-Engeland
Tot 23:00 vanavond zit ik voor de buis te kijken naar een echte sport zonder toneel en jankende, verwende kut"sporters"
Als het zo saai en slecht is dan moet de concurrent toch makkelijk winnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:10 schreef DamzkoO het volgende:
Inderdaad een schijtclub
Niks hypnose, niks Slaap kindje slaap, gewoon een wedstrijdje van Psv opzetten en je valt zo in slaap
Natuurlijk, dat is het enige waar het aan kan liggen he?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het zo saai en slecht is dan moet de concurrent toch makkelijk winnen?
Hmmm, jij wil zeggen dat voetballers echte sporters zijn? Janken als een supporter een scheet laat? De scheids verrot schelden als iets hun niet aanstaat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Six nations
Voetbal
Jij
PSVwat een homoclub idd
ja hoor, het is allemaal gelukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:50 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het enige waar het aan kan liggen he?
[/kuchmodus] geluk [/kuchmodus]
Ik ben er wel en wil het bij deze reactie laten:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:15 schreef behangplakker het volgende:
ik wacht nog op de boswachter
PSV supporters. Famous for not travellingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er wel en wil het bij deze reactie laten:
Heb je OP gelezen en ik maak eruit op dat er heel wat wrok zit bij je. 4x kampioen in 4 jaar. Als PSV afbraakvoetbal speelt, wat speelt de rest dan wel niet![]()
Zal aan je denken als we in April de schaal weer mogen ophalen.
Ohja: Je noemt PSV'ers nepsupporters. Als eens gezien hoeveel man er bij Ajax zitten als ze kutspelen? (volgens mij ben je een joodje vandaar).
Achja je mag het noemen wat je wil. We zitten nog mooi in Europa (volgende week donderdag een heerlijk midweekje Londen voor de boeg) en staan 1e. Ga maar weer een jaartje in een hoekje liggen huilen
![]()
![]()
![]()
ajax heeft jaarlijks de grootste begroting sjappiequote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Djeez het volgende:
Eens met TS
PSV is juist arrogant, omdat PSV verreweg de rijkste club is. Rijkste sponsor enzo, en daarmee echt een sponsorcluppie. Willen ze een goeie speler, dan legt Philips weer geld bij. En worden die crappy TV's van hen weer duurder. Echt een schijtclub met lelijk voetbal en idd geen historie.
FC Groningen daarentegen:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:08 schreef Pinball het volgende:
<..> de meeste supporters () blijven toch gewoon kansloze achtergestelde tokkies.
QED.quote:
hmmm, welke nederlandse club won als laatst een prijs van betekenis? PSV? Nee he? Was dat niet Feyenoord? Ja he?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:07 schreef RijstNatie het volgende:
ajax is verleden tijd, nooit maar dan ook nooit zullen ze nog een prijs winne van enige betekenis
jij vindt de landstitel geen betkenis?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:10 schreef Oldbie het volgende:
[..]
hmmm, welke nederlandse club won als laatst een prijs van betekenis? PSV? Nee he? Was dat niet Feyenoord? Ja he?
Dus 4 mannen die aan elkaar voelen, iets zegt mij dat dat niet goed is voor de prestaties. Voor de onderlinge verhoudingen dan weer welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
voetbal doe je om de sport en de manier hoe het word gedaan, niet om de laatste tien minuten
verleden geeft een weergave hoe je club was, daar kun je trots op zijn
met johan cruijff en marco van basten, een technisch adviseur piet keizer, dan voelen die 3 elkaar goed aan en misschien een nieuwe technisch directeur die de 3 aanvoelt, dan heb je 4 mensen die elkaar aanvoeln die elkaars visie delen. Dan heb je 1 beleid die het met elkaar eens is, dan kan er wel iets moois bloeien
Hij noemt 'Nederlandse' club. Dikke kans dat een Nederlandse club landskampioen wordt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij vindt de landstitel geen betkenis?
het jaar dat feyenoord de uefa won en in de kwart finale psv verloeg, was pure mazzel in 1 wedstrijd.
die hazelip schoot feyenoord naar de cup
QEDquote:
Tjah, er zijn maar 2 clubs elk jaar die een prijs van betekenis kunnen pakken. Champions League is praktisch onmogelijk, of je moet een erg goede lichting spelers hebben. PSV is toch tot de halve finales gekomen een paar jaar geleden, waar ze ook beter waren dan Milan. Dus qua Europese prestaties hebben ze het zeer goed gedaan. Beter dan andere gerenomeerde clubs in Europa.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij noemt 'Nederlandse' club. Dikke kans dat een Nederlandse club landskampioen wordt.
Maar internationaal is het al erg lang geleden dat PSV een prijs pakte, jaar of 20
yep. Mickey Mouse competitie is idd niet van betekenisquote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
jij vindt de landstitel geen betkenis?
mazzel, geen mazzel. Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. En een heel toernooi alleen op mazzel winnen bestaat in mijn ogen niet. Een wedstrijd misschien wel maar een toernooi niet. Wanneer was PSV voor het laatst succesvol? 1988? Dat jij nog wat durft te zeggen......quote:het jaar dat feyenoord de uefa won en in de kwart finale psv verloeg, was pure mazzel in 1 wedstrijd.
die hazelip schoot feyenoord naar de cup
Moet je (en al die andere voetbalhaters) me toch eens uitleggen waarom je hier eigenlijk reageertquote:
Dat JIJ hier nog wat durf te zeggen kakkerlak. Al tig jaren (kuch 3x kampioen in 30 jaar) geen ene moer presteren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:25 schreef Oldbie het volgende:
mazzel, geen mazzel. Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. En een heel toernooi alleen op mazzel winnen bestaat in mijn ogen niet. Een wedstrijd misschien wel maar een toernooi niet. Wanneer was PSV voor het laatst succesvol? 1988? Dat jij nog wat durft te zeggen......
Ik ben geen economisch wonder maar volgens mij is Ajax rijker dan PSV hoor, en Philips is ook niets bijzonders qua sponsering. Ajax krijgt meer van Aegon. Daar komt nog bij dat PSV geen steun krijgt van de overheid. Daar staan dan wel Champions League inkomsten tegenover die dankzij Amsterdam vrij hoor uitvallen de laatste jarenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:46 schreef Djeez het volgende:
Eens met TS
PSV is juist arrogant, omdat PSV verreweg de rijkste club is. Rijkste sponsor enzo, en daarmee echt een sponsorcluppie. Willen ze een goeie speler, dan legt Philips weer geld bij. En worden die crappy TV's van hen weer duurder. Echt een schijtclub met lelijk voetbal en idd geen historie.
FC Groningen daarentegen:
Het zal jou toch wel vaker overkomen dat je moet googlen om een post te snappen?quote:
Heb je mijn eerdere reacties niet gelezen? Nee?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat JIJ hier nog wat durf te zeggen kakkerlak. Al tig jaren (kuch 3x kampioen in 30 jaar) geen ene moer presteren.
Die UEFA cup was aan 1 man te danken: Pierre.
Ohja je hebt het over: Maakt allemaal niet uit hoe je wint, als je maar wint. <- Daar zit nou juist het probleem bij die kakkerlakken. Ze winnen nooit
p.s. Op het moment dat ik dit post maakt Heracles 1-0. Maar waar ben jij? Niet in het Polman stadion.
Nee ik weet wat het betekend hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het zal jou toch wel vaker overkomen dat je moet googlen om een post te snappen?![]()
Knulletje.
Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ik weet wat het betekend hoor.
Zo'n typisch Gymnasium dingetje voor de coole latijn-nerds
Ga nou maar weer WOW spelen
Ingaan op een spelfout in plaats van mijn argumenten. Misschien moet jij je Nederlands boek ook nog maar openslaanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.
quote:
Oh ja. Jouw argumenten, helemaal overheen gelezen.quote:
Jong genoeg om me niet zielig te vinden dat ik op een internetforum zit om mensen die van voetbal houden te omschrijven als waardeloze tokkie's.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
[..]
Oh ja. Jouw argumenten, helemaal overheen gelezen.
Voor welke club ben jij eigenlijk, knullie?
Of mag je van je ouders nog niet alleen naar een voetbalwedstrijd?
Of mag je wel, maar krijg je niet genoeg zakgeld?
Ik zag je edit wel hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jong genoeg om me niet zielig te vinden dat ik op een internetforum zit om mensen die van voetbal houden te omschrijven als waardeloze tokkie's.
Dat is ook precies hetzelfdequote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging... 't is gewoon een ruknaam. Iedereen maar miepen toen Austria Salzburg Red Bull Salzburg ging heten, maar PSV is gewoon precies hetzelfde
Correctemundo, maar liefst tweemaal:quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
PSV
En toen stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
Nu zal ik wel weer heel wat over me heenkrijgen, maar dat afbraakvoetbal dat PSV wel niet speelt
Oke, ze hebben wat goede jaren maar verder?
De supporters zijn:
-boeren
-mensen die op de laatste speeldag van de eredivisie studio sport aanzetten, om een gamanipuleerde samenvatting te zien waarin psv wint en toch nog kampioen word waarbij ze denken: hee ik word psvfan want psv is vet goed (NEE)
-ongeveer dezelfde als az-fans: van die huisvadertjes die elke club die het goed doet maar als favoriete club kiezen
Waar is de geschiedenis en sfeer van de club?
Philips verzorgt ze een goede verlichting in het stadion maar voor de rest zit er niet veel goeds aan.
De rijke historie van de club bestaat uit 1 europa cup en uit 2 uefa cups ofzo.
Ze spelen van dat kankerafbraak voetbal..
Simpel; ze hebben sinds 1995 niks meer om op terug te kijken....quote:Op zondag 24 februari 2008 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Ajax laten ze altijd beelden zien van vroeger.
Waarom teren op het verleden ?
Het is het enigste wat die grafclub heeft
Bij PSV kijken ze altijd na deze tijd.
Wat heb je er aan om telkens terug te moeten kijken
DVD'tje met de hoogtepunten van een seizoen psv kijkt lekker weg in een half uurtje..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij Ajax laten ze altijd beelden zien van vroeger.
Waarom teren op het verleden ?
Het is het enigste wat die grafclub heeft
Bij PSV kijken ze altijd na deze tijd.
Wat heb je er aan om telkens terug te moeten kijken
Wij hebben tenminste hoogtepunten!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:53 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
DVD'tje met de hoogtepunten van een seizoen psv kijkt lekker weg in een half uurtje..
Fijn dat je je mening laat horen, "cyberia18".quote:Op zondag 24 februari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Pisvee
Eindhoven
Strontboeren
Anti-voetbal
Kortom: ben het volledig met de topicstarter eens
Met het verschil dat Philips een Nederlands bedrijf is waar een hoop Nederlanders trots op zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:46 schreef Ruiseart het volgende:
Phillips Sport Vereniging... 't is gewoon een ruknaam. Iedereen maar miepen toen Austria Salzburg Red Bull Salzburg ging heten, maar PSV is gewoon precies hetzelfde
Jij lijkt me echt iemand waarvan mensen het kut vinden dat ze je kennen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had je in plaats van Latijn beter Nederlands kunnen nemen, dan had je 'betekent' misschien goed gespeld.
Hoe sneu moet je zijn om in een topic over voetbal te gaan posten als je echt niks met voetbal hebt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag je edit wel hoor.![]()
En ik vroeg niet hoe oud je was.Dat je nog niet droog bent achter je oren was al overduidelijk, en dat je niet kunt lezen wordt nu ook pijnlijk duidelijk.
Anyway:
PSV![]()
AJAX
Voetbal.
En jij lijkt mij echt zo iemand wiens mening er helemaal niet toe doet.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:12 schreef BigKahuna het volgende:
Jij lijkt me echt iemand waarvan mensen het kut vinden dat ze je kennen.
Shut your cockholster bitch.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
En jij lijkt mij echt zo iemand wiens mening er helemaal niet toe doet.
KLB is juist bij uitstek het forum waar je post in topics over zaken waar je een hekel aan hebt. Echt.quote:Op zondag 24 februari 2008 12:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoe sneu moet je zijn om in een topic over voetbal te gaan posten als je echt niks met voetbal hebt.
Nee hoor. Check mijn registratiedatum maar, ik haal al jaaaaaren mijn genoegdoening uit forumposts.quote:Misschien moet je eens naar buiten gaan. Vrienden of een vriendin zoeken. Je genoegdoening uit forumposts halen gaat vast snel vervelen, knaap.
Waarom zou iemand die niets met voetbal heeft zich er toch druk over maken dan? Het mag van mij hoor. Maar lijkt me meer op een soort afgunst omdat voetbal nu eenmaal de grootste sport in NL is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
KLB is juist bij uitstek het forum waar je post in topics over zaken waar je een hekel aan hebt. Echt.
Klaag-baak. Snap je?
[..]
Nee hoor. Check mijn registratiedatum maar, ik haal al jaaaaaren mijn genoegdoening uit forumposts.![]()
Jij klikt toch ook op 'invoeren' omdat je daar een soort voldoening uit haalt?
Hoe dan ook, nog maar eens een poging om enigszins ontopic te komen:
Het is zondagmiddag jongens. Moeten jullie niet ergens in een weiland elkaar de hersens inslaan?
Of als brave kuddedieren in een stadion jullie favoriete bedrijf steunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |