afbraakvoetbal van een club uit eindhoven met nepfansquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
Hierbij wil ik je wijzen naar de laatste regel van de startpostquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef DolbyDigital het volgende:
samenvatting van de tekst plx.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enschede. Onze stad! Ons domein!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:19 schreef nvido het volgende:
Ooh, nou oké.
MISSCHIEN HOUD IK WEL VAN DAT SOORT VOETBAL JA GODVERDOMME, beetje bepalen wat ik wel en niet goed vind.wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zienWe are living in a material world, and I am a material girl
Eerst zeur je dat ze weinig grote prijzen gewonnen hebben, en dan zeg je dat mensen alleen maar fan zijn omdat ze kampioen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:11 schreef behangplakker het volgende:
-mensen die op de laatste speeldag van de eredivisie studio sport aanzetten, om een gamanipuleerde samenvatting te zien waarin psv wint en toch nog kampioen word waarbij ze denken: hee ik word psvfan want psv is vet goed (NEE)
Philips verzorgt ze een goede verlichting in het stadion maar voor de rest zit er niet veel goeds aan.
De rijke historie van de club bestaat uit 1 europa cup en uit 2 uefa cups ofzo.
Ze spelen van dat kankerafbraak voetbal en vestigen al hun hoop op 1 keeper die zo gek is om anti-voetbal te spelen.
Sowieso al anti-voetbal...![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef Ascendancy het volgende:
Voebal
Voetbal
Zo dat wordt de nieuwe standaard voor voetbal (![]()
) topics.
Sommige mensen kunnen ook genieten van andere combinaties, zoals het feit dat PSV spelers gelijk bij een bal aanname weten waar hun teamgenoten staan, en precies weten hoe het spel verder opgebouwd gaat worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:20 schreef behangplakker het volgende:
[..]
wooooooooooooooooooooooooo ik benijd jou![]()
kun jij 80 minuten naar een zinloze kutwedstrijd kijken en dan 10 minuten toch nog wat actie zien
Twente speelt dan ook wel leuk voetbalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:27 schreef nvido het volgende:
Nee, want ik kijk nooit naar Nederlands voetbal. Behalve Twente natuurlijk, maar dat spreekt voor zich
Oh daarom heeft Ajax een paar van die saaie scandinaviers er in lopen, zodat ze kunnen voldoen aan een niet al te hoge verwachtingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Opmerkelijk dat een team met zoveel Zuid-Amerikanen zo onswingend voetbal speelt.
Resultaten behaald in het verleden blijken maar weer eens geen garantie te bieden voor de toekomstquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:18 schreef behangplakker het volgende:
sorry hoor maar ik ben die hard ajax fan
-om de historie
Marco van Bastenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef behangplakker het volgende:
voetbal doe je om de sport en de manier hoe het word gedaan, niet om de laatste tien minuten
verleden geeft een weergave hoe je club was, daar kun je trots op zijn
met johan cruijff en marco van basten, een technisch adviseur piet keizer, dan voelen die 3 elkaar goed aan en misschien een nieuwe technisch directeur die de 3 aanvoelt, dan heb je 4 mensen die elkaar aanvoeln die elkaars visie delen. Dan heb je 1 beleid die het met elkaar eens is, dan kan er wel iets moois bloeien
sorry hoorquote:
of te welquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:33 schreef Nobu het volgende:
Ajax-fans een topic openen over PSV, kan het nog triester?
Omg, ik wou dat ik zo stoer was als jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:24 schreef Oldbie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan begint een heerlijk dagje rugby:
Wales-Italië
Ierland-Schotland
Frankrijk-Engeland
Tot 23:00 vanavond zit ik voor de buis te kijken naar een echte sport zonder toneel en jankende, verwende kut"sporters"
Six nationsquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:24 schreef Oldbie het volgende:
Nog 2,5 uur en dan begint een heerlijk dagje rugby:
Wales-Italië
Ierland-Schotland
Frankrijk-Engeland
Tot 23:00 vanavond zit ik voor de buis te kijken naar een echte sport zonder toneel en jankende, verwende kut"sporters"
Als het zo saai en slecht is dan moet de concurrent toch makkelijk winnen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:10 schreef DamzkoO het volgende:
Inderdaad een schijtclub
Niks hypnose, niks Slaap kindje slaap, gewoon een wedstrijdje van Psv opzetten en je valt zo in slaap
Natuurlijk, dat is het enige waar het aan kan liggen he?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als het zo saai en slecht is dan moet de concurrent toch makkelijk winnen?
Hmmm, jij wil zeggen dat voetballers echte sporters zijn? Janken als een supporter een scheet laat? De scheids verrot schelden als iets hun niet aanstaat?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Six nations
Voetbal
Jij
PSVwat een homoclub idd
ja hoor, het is allemaal gelukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:50 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is het enige waar het aan kan liggen he?
[/kuchmodus] geluk [/kuchmodus]
Ik ben er wel en wil het bij deze reactie laten:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:15 schreef behangplakker het volgende:
ik wacht nog op de boswachter
PSV supporters. Famous for not travellingquote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben er wel en wil het bij deze reactie laten:
Heb je OP gelezen en ik maak eruit op dat er heel wat wrok zit bij je. 4x kampioen in 4 jaar. Als PSV afbraakvoetbal speelt, wat speelt de rest dan wel niet![]()
Zal aan je denken als we in April de schaal weer mogen ophalen.
Ohja: Je noemt PSV'ers nepsupporters. Als eens gezien hoeveel man er bij Ajax zitten als ze kutspelen? (volgens mij ben je een joodje vandaar).
Achja je mag het noemen wat je wil. We zitten nog mooi in Europa (volgende week donderdag een heerlijk midweekje Londen voor de boeg) en staan 1e. Ga maar weer een jaartje in een hoekje liggen huilen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |