Alleen door deze zin maak jij jezelf hartstikke ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Wat verwacht je dan als je een rotje gooit, ontzettende sukkel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
goed excuusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
Verwaarloosde katten zijn inderdaad geschikt om rotjes naar te gooien. Lutser. Ik zal je moeder nu een pets extra op haar reet moeten geven wanneer ik haar weer anaal verneder.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Thijster het volgende:
[..]
Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben.
Ik heb in lange tijd niet zo'n triest figuur als jij gezien, sjeeeezus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
ze kunnen me niks maken, dat beest kan toch niet praten
Hahaha!quote:ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Dus een rotje naar een dier gooien om hem te laten schrikken schaar jij onder normaal gedrag?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef ToT het volgende:
Ik HEB doverdomme geen rotjes of schutting....
Buurman naar kat gegooid.
Schutting in buurman geschoven
Step up 2 naar de buurman gegooid
Rotte schutting naar buurkat opgestuurd.
Allemaal schopje ONZ?
On topic......nee, laat ik daar maar niet op in gaan...![]()
reeds meerdere jaren gedaan en meerdere jaren lang rondes lang volgehouden. Waar wil je afspreken?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef Thijster het volgende:
[..]
`
je houd het nog geen rondje vol.... train maar een paar jaartjes hard, en kom dan je geluk nog maar eens beproeven.
veel plezier dit weekend!
In het geval dat de kat daadwerkelijk een kutkat is, wel eens gehoord van een plantengieter met spuitfunctie? Dat werkt ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
welterustenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:23 schreef Thijster het volgende:
welterusten iedereen
Voor het maken van reltopics dan, want dit lijkt me toch echt een hoax.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef T3rr0r het volgende:
Hopelijk vind iemand de adresgegevens van deze kneus, dan kan de politie even een bezoekje aan dit heerschap brengen.
Je IP-adres is *** Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef T3rr0r het volgende:
Hopelijk vind iemand de adresgegevens van deze kneus, dan kan de politie even een bezoekje aan dit heerschap brengen.
Je ging slapen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Thijster het volgende:
er zijn zoveel mensen die *** bij hun ipadres invullen, bewijs maar eens dat ik het was
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Thijster het volgende:
er zijn zoveel mensen die *** bij hun ipadres invullen, bewijs maar eens dat ik het was
Hij bedoelt dit denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:33 schreef Pheno het volgende:
Waar kun jij je ip adres invullen op fok?
Die sterretjes staan er om mijn IP-adres te verbergen, genie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:28 schreef Thijster het volgende:
kssst jij ging slapen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:37 schreef Thijster het volgende:
haha, hap hap hap
Hij werkt bij de genie ja, hij laat ook dingen ontploffenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Die sterretjes staan er om mijn IP-adres te verbergen, genie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |