nee joh, zit gewoon hard te lachen om z'n grapjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
TS is een achterlijk stuk stront
Hey dimmen !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:22 schreef Conjooo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de puisterige nerd bent die alleen maar zo af en toe op z'n oude fietsje naar school gaat..
Dat je zo'n hoax-topic moet verzinnen om wat aandacht op het INTERNET te krijgen getuigt toch wel van "royal-sadness"..
Maar met alle plezier zal ik een wheelie over je hoofd trekken met mn motorfiets
denk dat als hij nu echt blind is ze hem wel in zullen laten slapen ofzo, ze hadden toch geen tijd voor dat beest...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:23 schreef snorfiets het volgende:
Ik denk dat je veel geluk hebt wanneer het beestje enkel blind blijkt te zijn.
Voor hetzelfde geld had je perongeluk de rot in de kat z'n penis gegooid, waardoor die dus niet meer zou kunnen plassen. Als dit het geval is, is de kans groot dat de kat naar de rechter stapt om jou erbij te naaien.
x
ik ben niet triest de vriendin van mn buurman is triest. Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben. Denk dus dat hij het niet zo erg vind, maar ik vertel het toch maar niet anders gaat zn wijf helemaal over de zeik...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:28 schreef nattermann het volgende:
TS: Kansloos.
Hoe triest ben je? Beschrijf eens even.
Dus gooi je maar een rotje naar dat arme beest?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben niet triest de vriendin van mn buurman is triest. Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben. Denk dus dat hij het niet zo erg vind, maar ik vertel het toch maar niet anders gaat zn wijf helemaal over de zeik...
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Topic is weer open, opmerkingen over de moderatie mogen in de KLB FB. Hier graag ontopic over die dierenbeul
Alleen door deze zin maak jij jezelf hartstikke ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Wat verwacht je dan als je een rotje gooit, ontzettende sukkel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
goed excuusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
Verwaarloosde katten zijn inderdaad geschikt om rotjes naar te gooien. Lutser. Ik zal je moeder nu een pets extra op haar reet moeten geven wanneer ik haar weer anaal verneder.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Thijster het volgende:
[..]
Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben.
Ik heb in lange tijd niet zo'n triest figuur als jij gezien, sjeeeezus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
ze kunnen me niks maken, dat beest kan toch niet praten
Hahaha!quote:ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |