Is er een behandeling voor het ontbreken van een schutting?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:24 schreef Dagonet het volgende:
Daar ben je voor behandeld?
Dat bestaat niet, net zoals een half gat of een halve steenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Misstique het volgende:
Ik heb een halve schutting voor je in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is er een behandeling voor het ontbreken van een schutting?
Want die heb ik toch gekocht whehehehe?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Voor 50 euro heb je al een schutting van 3 bij 2, misschien is dat een optie?
Je vergat de 50 cts, onder jequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef Swetsenegger het volgende:
ik voorzie een nieuwe fokrage
'doverdomme wat een matig garpje, terwijl ik aan de waal jointjes wil roken en pussy kijken'
Kom maar eens in mijn achtertuin kijken, ze bestaan wel degelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dat bestaat niet, net zoals een half gat of een halve steen
Een halve schuttingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom maar eens in mijn achtertuin kijken, ze bestaan wel degelijk.
Ja moeder, heel fijn hoor moederquote:
Of maar 1 kant van de tuin natuurlijk... Ja het is een wilde gok....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Een halve schutting
Is de onderkant of bovenkant dan weg?
Deja vúquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja moeder, heel fijn hoor moeder
Ik kan het dan helemaal verkeerd voro de geest roepen, maar dan is het nog steeds 1 schutting?, of denk ik weer te onlogisch na?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of maar 1 kant van de tuin natuurlijk... Ja het is een wilde gok....
lemmingquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:34 schreef Caesu het volgende:
leg even uit in 1 zin waarom veel van deze topics in de AT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |