Het is anders best knap hoor, om een dier dat zo klein is te verminkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef Syd het volgende:
Stoer man !!
Hier lopen geen leeuwen en tijgers in de tuin, maar kleine katten, naast die van mijzelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:26 schreef fathank het volgende:
Katten zijn kutbeesten, vooral als ze je tuin onder schijten. Daarom gaat er 's nachts ook 220 volt op het prikkeldraad. Ik heb al tijden geen katten gezien
Ze hoeven alleen even in het telefoonboek te zoeken naar Thijsterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de Dierenbescherming zojuist geattendeerd op deze topic. TS kan bezoek verwachten.
En dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:31 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb de Dierenbescherming zojuist geattendeerd op deze topic. TS kan bezoek verwachten.
0684457837quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen even in het telefoonboek te zoeken naar Thijster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Dierenbescherming > politie > ISPN > voor TS zijn deur.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze hoeven alleen even in het telefoonboek te zoeken naar Thijster
quote:
quote:Succes: hogere straffen voor dierenmishandeling!
01-07-2004
De Dierenbescherming is blij met het feit dat de Tweede Kamer deze week akkoord is gegaan met de verhoging van de maximumstraf voor dierenmishandeling. Die wordt nu op voorstel van de LPF (Eerdmans) verhoogd tot maximaal vier jaar. Met deze strafverhoging wordt de mogelijkheid op het toewijzen van tbs ook groter. Met deze beslissing komt de Kamer tegemoet aan een al jarenlang geuite wens van de Dierenbescherming.
Volgens het amendement van de LPF wordt het ook mogelijk om een dierenbeul in voorlopige hechtenis te stellen. Deze regeling kwam in een stroomversnelling doordat eerder dit jaar een op heterdaad betrapte dierenbeul vrijuit kon gaan omdat de wet hierin niet voorzag. Om de lage straffen in Nederland aan te pakken heeft de LPF al vaker initiatieven ontwikkeld.
Binnenkort wil Eerdmans een wetsvoorstel voor minimumstraffen indienen. Ook daar kijkt de Dierenbescherming met belangstelling naar uit, omdat op dit moment rechters ons inziens te lage straffen opleggen, terwijl de strafmaat veel hogere straffen mogelijk maakt. Met de invoering van hogere minimumstraffen zou ook dit fenomeen kunnen worden aangepakt. Wij hopen dat de mogelijkheid van het opleggen van een houdverbod aan mensen die zich bij herhaling schuldig maken aan dierenmishandeling, daarbij ook aan de orde komt.
Volkert van de Graaff was er ook 1quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:28 schreef Thijster het volgende:
[..]
grote bek voor een boomknuffelaar!!!
Dat jij met zulke gedachtes rondloopt laat toch duidelijk zien wat jouw geestelijke conditie isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
ze kunnen me niks maken, dat beest kan toch niet praten
En dus mishandel je het beest maar met vuurwerk? Tof man, echt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:40 schreef Thijster het volgende:
rot toch op allemaal, ik mag hier toch klagen of niet?
ik heb gewoon een hekel aan dat beest
Wat doet dat ertoe?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
misschien was ik het wel niet en zag ik het alleen maar gebeuren en zeg ik dit maar voor de gein.
Dat mag ook wel, maar je hebt er wel vanaf te blijven.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:40 schreef Thijster het volgende:
Mwa, dat merken ze vanzelf wel als ze bij je buurman aanbellen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
flikker op man, punt 1 dat lukt je niet. en verder hoef ik geen puntjes te maken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Rot toch op stuk verdriet, ik mag je toch in elkaar schoppen of niet?
Ik denk dat half fok nu wel een hekel heeft aan jou.
Uh-huh. Als het eens gaat om iets dat jou dierbaar is, wil ik je nog wel eens horen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef computermistake het volgende:
Internetheld op sokken....
En Suzanne Wisman had zeker ook niet op straat mogen komen? Get real man.quote:Man die buurman had die poes gewoon binnen moeten houden.....
Ik denk dat er nog wel mensen zijn met suggesties wat jij met die boom kan doen, iets met touw waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:48 schreef Thijster het volgende:
er staat hier voor mijn huis nog een boom die graag geknuffeld wil worden....
nieuw woord geleerd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:48 schreef Thijster het volgende:
[..]
flikker op man, punt 1 dat lukt je niet. en verder hoef ik geen puntjes te maken.
er staat hier voor mijn huis nog een boom die graag geknuffeld wil worden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dat doe ik wel dan. Wat een hufterquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
pm me je adres even. Of maak zo even ergens een afspraak, maakt niet uit waar. Ik doe je geen pijn. Echt niet.
TSquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:54 schreef Gershom het volgende:
Welke sukkel gooit dan ook een rotje naar een kat
nee hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:54 schreef Reki het volgende:
Waarom geloof ik er niks vanben ik de enige?
Relkloon uit 2003?quote:
jóhquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
ow en hoax natuurlijk.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
wat zeiken jullie allemaal zeg, dit is mijn klaag topic!!!
was niet mn bedoeling dat hij voor zn kop zou knallen hoor, hij liep er zelf in...
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
was niet mn bedoeling dat hij voor zn kop zou knallen hoor, hij liep er zelf in...
ik zou die kat aanklagen voor het verzieken van je rotjesplezierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
Oh die kat liep er dus heen?! Eigenschuld dan!11quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
Youtube is dat in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
ow en hoax natuurlijk.
" The road to hell is paved with good intentions".quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
wat een grootspraak van al die internetnerdjes....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:02 schreef Pritt het volgende:
Ik zou TS best wel wat klappen kunnen verkopen, het zou je kat maar zijn.
"Ik legde er alleen een mijn neer, dat het slachtoffer er zelf opstapte, tja, daar kan ik toch niets aan doen? "quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:58 schreef Thijster het volgende:
Nee, je bent zelf een koningquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef Thijster het volgende:
[..]
wat een grootspraak van al die internetnerdjes....
ligt je buik al over je toetsenbord heen als je achter je computer zit?
Nee, jij bent een held. Als jij een beetje ballen in je broek hebt geef je je adres of maak je ergens een afspraak, zodat we een kort maar goed gesprek onder 4 ogen hebben.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef Thijster het volgende:
[..]
`quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, jij bent een held. Als jij een beetje ballen in je broek hebt geef je je adres of maak je ergens een afspraak, zodat we een kort maar goed gesprek onder 4 ogen hebben.
Klootzakken als jij zijn het licht in hun ogen niet waard. Wat een walgelijk, laf kutventje ben jij zeg!
he, kom. Maak het werkelijkheid dan! Lachen joh. Kan je zo internet nerdje totall loss slaan. Je durft toch wel??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef Thijster het volgende:
[..]
`
je houd het nog geen rondje vol.... train maar een paar jaartjes hard, en kom dan je geluk nog maar eens beproeven.
veel plezier dit weekend!
Boehoe, ze zijn het niet met me eens.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:40 schreef Thijster het volgende:
Je hebt zijn vraag niet beanwoord hij vraagt om een afspraak. Waarom wil je er onderuit komen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:13 schreef Thijster het volgende:
[..]
`
je houd het nog geen rondje vol.... train maar een paar jaartjes hard, en kom dan je geluk nog maar eens beproeven.
veel plezier dit weekend!
TS:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Boehoe, ze zijn het niet met me eens.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:06 schreef Thijster het volgende:
[..]
nee joh, zit gewoon hard te lachen om z'n grapjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:18 schreef _Administr8or_ het volgende:
TS is een achterlijk stuk stront
Hey dimmen !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:22 schreef Conjooo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de puisterige nerd bent die alleen maar zo af en toe op z'n oude fietsje naar school gaat..
Dat je zo'n hoax-topic moet verzinnen om wat aandacht op het INTERNET te krijgen getuigt toch wel van "royal-sadness"..
Maar met alle plezier zal ik een wheelie over je hoofd trekken met mn motorfiets
denk dat als hij nu echt blind is ze hem wel in zullen laten slapen ofzo, ze hadden toch geen tijd voor dat beest...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:23 schreef snorfiets het volgende:
Ik denk dat je veel geluk hebt wanneer het beestje enkel blind blijkt te zijn.
Voor hetzelfde geld had je perongeluk de rot in de kat z'n penis gegooid, waardoor die dus niet meer zou kunnen plassen. Als dit het geval is, is de kans groot dat de kat naar de rechter stapt om jou erbij te naaien.
x
ik ben niet triest de vriendin van mn buurman is triest. Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben. Denk dus dat hij het niet zo erg vind, maar ik vertel het toch maar niet anders gaat zn wijf helemaal over de zeik...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:28 schreef nattermann het volgende:
TS: Kansloos.
Hoe triest ben je? Beschrijf eens even.
Dus gooi je maar een rotje naar dat arme beest?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben niet triest de vriendin van mn buurman is triest. Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben. Denk dus dat hij het niet zo erg vind, maar ik vertel het toch maar niet anders gaat zn wijf helemaal over de zeik...
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Topic is weer open, opmerkingen over de moderatie mogen in de KLB FB. Hier graag ontopic over die dierenbeul
Alleen door deze zin maak jij jezelf hartstikke ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Wat verwacht je dan als je een rotje gooit, ontzettende sukkel?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
goed excuusquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:07 schreef Thijster het volgende:
[..]
Verwaarloosde katten zijn inderdaad geschikt om rotjes naar te gooien. Lutser. Ik zal je moeder nu een pets extra op haar reet moeten geven wanneer ik haar weer anaal verneder.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:31 schreef Thijster het volgende:
[..]
Die kat is van de vriendin van mn buurman, en zij verwaarloosd dat beest zowiezo. daarbij komt dat die buurman een maat van me is en al langer liep te zeiken over die kat want die wou hij er helemaal niet bij hebben.
Ik heb in lange tijd niet zo'n triest figuur als jij gezien, sjeeeezus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef Thijster het volgende:
Hahaha!quote:ik ben geen dierenbeul!!! dit klotekat deed het zelf, ik wou m alleen laten schrikken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |