quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
ik gebruik ook Messenger:mac
Hier ook!quote:
Leopard of Tiger?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef BaggerUser het volgende:
iemand enig idee hoe ik mijn .lan naam kan wijzigen in osx ?
Fuckquote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
maar nu eerst als de sodemieter naar Nac-Ajax
Plassertje in jou geval dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo lekker je harde plasser tussen je buik en een raam pletten.
quote:
Nee sorry.quote:A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
Pek en veren?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Haha TwiLicht is maagd.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Haha TwiLicht is maagd.
Goeie. Ergens in Applicaties > Utilites > Network Utility zou het dan moeten zitten, al heb ik hier geen Tiger voor je bij de hand...quote:
Ik was has'ke druk met wijzen en lachen dus ik kon geen reply tikken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:12 schreef nietzman het volgende:
Hee Sjoewe, Geksen is dubbelmaagd.
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Je bent alleen minder jarig als je op een schrikkeldag geboren ben.
Ik voel liever aan een kutje dat niet dronken is en meewerkt. Maar ach, dat ben ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Ze was wel dronken en minderjarig. Telt het dan ook?
It's not rape when it's willing!quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik voel liever aan een kutje dat niet dronken is en meewerkt. Maar ach, dat ben ik.
En daardoor; Opera.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb opera verwijderd (weggegooid bij programma's) maar als ik torrents wil openen, komt het terug
iemand enig idee hoe ik opera volledig kan verwijderen?
Ik heb hem daar nu uitgehaald maar nog gaat ie aanquote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
En daardoor; Opera..
Dikke kans dat 'ie ook nog verstopt zit in Dreamweaver of Bridge.
/Applications/Adobe Bridge CS3/Bridge CS3/Contents/MacOS/Opera
Bijvoorbeeld.
Download AppCleaner en zoek 'm op en van daaruit verwijdert 'ie 'm compleetquote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nu uitgehaald maar nog gaat ie aan
Ja, meisjes wel ja.quote:
Hij zat nog in device central zie ik maar ik ga appcleaner zeker ff downloadenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb 'm even voor je opgezocht:
Klik
met pillen op mensen vanalles aanpraten is ook leukquote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen met pillen op vanalles aanpraten.
Ja, dat gaat perfect. Zo heb ik ook alle meuk van m'n PowerBook op m'n iMac gezet.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:01 schreef super-muffin het volgende:
Als ik deze week de MacBook ontvang, kan ik dan gewoon met de migratie assistent alles overnemen van mij PowerBook of gaat dat niet goed?
No problemquote:Op zondag 24 februari 2008 23:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij zat nog in device central zie ik maar ik ga appcleaner zeker ff downloaden
edit: gelijk maar even geprobeerd, mijn progs lijken nu gewoon schoon te zijnthx voor de tip!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:19 schreef mrbox het volgende:
op tweakers heeft iemand het over een mogelijk update van de macbooks.:
[..]
Wilde ik net vandaag een macbook gaan kopen iemand hier ook wat van gehoord ?
Ik lees ook al enige tijd deze geruchten.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:54 schreef Battlefan het volgende:
De MacBook Pro is al een tijd niet meer op voorraad dacht ik, van de MacBook heb ik nog niks gehoord
Ik gebruik aMSN sinds een tijdje.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Just interested:Welke versie van MSN messenger gebruiken jullie op jullie mac?
Dit is een bekende fabrieksfout. Een tochtje op internet en je zult er mooie foto's van vinden.quote:En nog iets, ik heb een Macbook, en nu merk ik dat het plastic linksvoor een beetje ' los' zit? Voorin waar zegmaar die twee schroeven zitten. Als je er tegenaan druk, kraakt het een beetje. Rechts zit dat glossy plastic dichter tegen de zijkant aan, en daar kraakt 't ook niet. Normaal of niet? En kan ik nu zomaar zlef aan die schroefjes gaan draaien of beter laten doen??
Dat is een gebroken topcover, dat heeft niets te maken met ruimte tussen topcover en zijkant.quote:Op maandag 25 februari 2008 02:27 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dit is een bekende fabrieksfout. Een tochtje op internet en je zult er mooie foto's van vinden.
Als het erg erg is, zou ik kijken of je Macbook nog onder garantie is en zoja, 'm laten repareren.![]()
Hier een collectie foto's van het bewuste probleem.
Lijkt het bij jou hier ook op?
Was een half uurtje ofzo bij mij.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:02 schreef nietzman het volgende:
Dat gaat goed, maar duurt eeuwen. Mij duurde het te lang en ik heb alles maar lekker met de hand overgezet. Dan komt er ook niet zoveel nutteloze bagger mee.
Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel meuk je hebt. Hij kopieert gewoon je hele home-folder, applications-folder en al je preferences.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was een half uurtje ofzo bij mij.
http://docs.info.apple.co(...)/10.4/nl/mh1642.htmlquote:Op maandag 25 februari 2008 10:22 schreef super-muffin het volgende:
Kun je ook aangeven of je alleen je gebruikers map wilt en bijvoorbeeld niet je voorkeuren en applicaties?
In een C2D 3 GB. Anders 2 GB.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens:
http://www.1dayfly.nl/
Maar hoeveel gb kan er in een mac mini?
En ik hoorde dat het beter werkt als je 2 reepjes in je mobo hebt. Is 2gb + 512 mb goed of kun je dan beter 2x1gb hebben...quote:
Als je twee gelijke reepjes hebt, kun je je geheugen in dual channel mode gebruiken. Dat betekent dat van beide reepjes tegelijkertijd gebruik kan worden gemaakt, wat een snelheidswinst oplevert.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En ik hoorde dat het beter werkt als je 2 reepjes in je mobo hebt. Is 2gb + 512 mb goed of kun je dan beter 2x1gb hebben...
Je moet er in ieder geval 2 reepjes in hebben ivm je GMA. Meer geheugen is altijd beter ja. Dus kun je beter 2 GB en 512. Liever 2 GB en 1 GB. Zoveel kost een GB reepje niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En ik hoorde dat het beter werkt als je 2 reepjes in je mobo hebt. Is 2gb + 512 mb goed of kun je dan beter 2x1gb hebben...
Ik heb toch echt al vaker opbollende topcovers gezien in dergelijke foto-series. Vaak gaan de scheurtjes met het losgaan gepaard.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is een gebroken topcover, dat heeft niets te maken met ruimte tussen topcover en zijkant.
Hmm die 1dayfly is wel tof. Maar ik heb vanochtend dus net 2x1 gb kingston gekocht bij alternate...quote:Op maandag 25 februari 2008 13:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je twee gelijke reepjes hebt, kun je je geheugen in dual channel mode gebruiken. Dat betekent dat van beide reepjes tegelijkertijd gebruik kan worden gemaakt, wat een snelheidswinst oplevert.
Echter levert beschikken over meer geheugen meer snelheidswinst op dan in dual channel werken. Dus als je bv 3 GB RAM hebt (2GB + 1GB) levert dat een sneller systeem op dan met 2 GB in dual channel (1GB + 1GB).
wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef Sjoewe het volgende:
ik heb ook nog een origineel macreepje over van 1 gig.
Hehe, veel plezier ervan dan!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij met me mooie macbookje
Heb nu meteen maar even een mighty mouse (met draad) besteld...ik vind dat mijn logitech toch niet bij mijn macbook mag
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef G.Fawkes het volgende:
heb je de nieuwste mbp? want daar kan iig 4 gb in...
Hey Sj ik houd de 2x1 gb dus dan gaat de koop over. Maar bedankt!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
PM me maar.
Hmm ik denk dat er in de oude ook wel 4 gb moet kunnen maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.
Het is zo'n verademing na mijn verdomde kut HP-laptopje met XP (die bovendien veels te groot was om fatsoenlijk mee te nemen)quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, veel plezier ervan dan!
no prob.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Sj ik houd de 2x1 gb dus dan gaat de koop over. Maar bedankt!
Doe toch maar welquote:
Niet echt. Zonde van het 2 GB reepje. Dus ik zou gewoon een 2 GB reepje en een 1 GB reepje bij elkaar. Immers heb je bij een MBP geen gezeik over videochips die ook wat ram gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.
hmmm, ik ben er toch een beetje bang voor. Vooral nu je zoveel leest over kapotte covers, schermen enzo. Ze zien je in de winkel al aankomen met een VS book die hun dan moeten repareren binnen de garantie. Maak je natuurlijk geen vrienden mee....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft een Macbook Pro uit de VS, en dat is verder geen probleem geweest. Die heeft er alleen ook nog geen problemen mee gehad, dus wat dat betreft zou ik het niet weten.Alleen de enter knop is anders/groter dacht ik?
oke tnxz dan ga ik voor de 2 gigquote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet echt. Zonde van het 2 GB reepje. Dus ik zou gewoon een 2 GB reepje en een 1 GB reepje bij elkaar. Immers heb je bij een MBP geen gezeik over videochips die ook wat ram gebruiken.
Wacht maar totdat jij RSI hebt, dan is je logitech muis een verademingquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij met me mooie macbookje
Heb nu meteen maar even een mighty mouse (met draad) besteld...ik vind dat mijn logitech toch niet bij mijn macbook mag
Het is nou niet een toonbeeld van ergonomiequote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Norrage het volgende:
Vind je de mighty mouse vervelend dan?
Ik zou je dat advies in ieder geval nooit gegeven hebben. Niemand in dit topic, imho...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Norrage het volgende:
Hmm apart dat jullie dat vnden, ik heb hem namelijk besteld op advies van anderenEn het is wel relaxed een beetje een fatsoenlijke compatabiliteit met met me macbbook te hebben (mijn logitech muis heeft ineens allemaal niet functionerende knoppen) (en ik heb in ieder geval niet een onzinnige draadloze muis)
Xbenchquote:Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er trouwens een benchmark prog voor mac? Ik wil bekijken wat de snelheidswinst zal zijn als ik het extra geheugen erbij prik...
Ja, dus? Jij hebt K3 in je avatarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind de MM nog steeds een erg prima muis.
Ik wel. Als het tenminste de muis is die je niet langer dan een uur gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou je dat advies in ieder geval nooit gegeven hebben. Niemand in dit topic, imho...
Waarna mijn middelste muisknop niet meer werkt. No thanks.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef JoMo0 het volgende:
Ach een MM is prima zolang je er niet te lang achter zit. Overigens als je knoppen niet werken mbt je Logitech moet je misschien software installeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |