quote:Op zondag 24 februari 2008 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
ik gebruik ook Messenger:mac
Hier ook!quote:
Leopard of Tiger?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:43 schreef BaggerUser het volgende:
iemand enig idee hoe ik mijn .lan naam kan wijzigen in osx ?
Fuckquote:Op zondag 24 februari 2008 11:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
maar nu eerst als de sodemieter naar Nac-Ajax
Plassertje in jou geval dan.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee hoor. Zo lekker je harde plasser tussen je buik en een raam pletten.
quote:
Nee sorry.quote:A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
Pek en veren?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Haha TwiLicht is maagd.
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:48 schreef nietzman het volgende:
Haha TwiLicht is maagd.
Goeie. Ergens in Applicaties > Utilites > Network Utility zou het dan moeten zitten, al heb ik hier geen Tiger voor je bij de hand...quote:
Ik was has'ke druk met wijzen en lachen dus ik kon geen reply tikken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:12 schreef nietzman het volgende:
Hee Sjoewe, Geksen is dubbelmaagd.
quote:Op zondag 24 februari 2008 17:30 schreef Sjoewe het volgende:
Je bent alleen minder jarig als je op een schrikkeldag geboren ben.
Ik voel liever aan een kutje dat niet dronken is en meewerkt. Maar ach, dat ben ik.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:28 schreef Geqxon het volgende:
Ze was wel dronken en minderjarig. Telt het dan ook?
It's not rape when it's willing!quote:Op zondag 24 februari 2008 17:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik voel liever aan een kutje dat niet dronken is en meewerkt. Maar ach, dat ben ik.
En daardoor; Opera.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:41 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb opera verwijderd (weggegooid bij programma's) maar als ik torrents wil openen, komt het terug
iemand enig idee hoe ik opera volledig kan verwijderen?
Ik heb hem daar nu uitgehaald maar nog gaat ie aanquote:Op zondag 24 februari 2008 21:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
En daardoor; Opera..
Dikke kans dat 'ie ook nog verstopt zit in Dreamweaver of Bridge.
/Applications/Adobe Bridge CS3/Bridge CS3/Contents/MacOS/Opera
Bijvoorbeeld.
Download AppCleaner en zoek 'm op en van daaruit verwijdert 'ie 'm compleetquote:Op zondag 24 februari 2008 22:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb hem daar nu uitgehaald maar nog gaat ie aan
Ja, meisjes wel ja.quote:
Hij zat nog in device central zie ik maar ik ga appcleaner zeker ff downloadenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb 'm even voor je opgezocht:
Klik
met pillen op mensen vanalles aanpraten is ook leukquote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
Mensen met pillen op vanalles aanpraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |