Hehe, veel plezier ervan dan!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij met me mooie macbookje
Heb nu meteen maar even een mighty mouse (met draad) besteld...ik vind dat mijn logitech toch niet bij mijn macbook mag
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef G.Fawkes het volgende:
heb je de nieuwste mbp? want daar kan iig 4 gb in...
Hey Sj ik houd de 2x1 gb dus dan gaat de koop over. Maar bedankt!quote:Op maandag 25 februari 2008 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
PM me maar.
Hmm ik denk dat er in de oude ook wel 4 gb moet kunnen maar dat weet ik niet zekerquote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.
Het is zo'n verademing na mijn verdomde kut HP-laptopje met XP (die bovendien veels te groot was om fatsoenlijk mee te nemen)quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, veel plezier ervan dan!
no prob.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Sj ik houd de 2x1 gb dus dan gaat de koop over. Maar bedankt!
Doe toch maar welquote:
Niet echt. Zonde van het 2 GB reepje. Dus ik zou gewoon een 2 GB reepje en een 1 GB reepje bij elkaar. Immers heb je bij een MBP geen gezeik over videochips die ook wat ram gebruiken.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee 1 oudere 2,16 gig. Maar ik vroeg me dus af of die 2 x 2 gig sneller is omdat het dan dual channel is.
hmmm, ik ben er toch een beetje bang voor. Vooral nu je zoveel leest over kapotte covers, schermen enzo. Ze zien je in de winkel al aankomen met een VS book die hun dan moeten repareren binnen de garantie. Maak je natuurlijk geen vrienden mee....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:52 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft een Macbook Pro uit de VS, en dat is verder geen probleem geweest. Die heeft er alleen ook nog geen problemen mee gehad, dus wat dat betreft zou ik het niet weten.Alleen de enter knop is anders/groter dacht ik?
oke tnxz dan ga ik voor de 2 gigquote:Op maandag 25 februari 2008 14:49 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Niet echt. Zonde van het 2 GB reepje. Dus ik zou gewoon een 2 GB reepje en een 1 GB reepje bij elkaar. Immers heb je bij een MBP geen gezeik over videochips die ook wat ram gebruiken.
Wacht maar totdat jij RSI hebt, dan is je logitech muis een verademingquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Norrage het volgende:
Ik ben zo blij met me mooie macbookje
Heb nu meteen maar even een mighty mouse (met draad) besteld...ik vind dat mijn logitech toch niet bij mijn macbook mag
Het is nou niet een toonbeeld van ergonomiequote:Op maandag 25 februari 2008 16:18 schreef Norrage het volgende:
Vind je de mighty mouse vervelend dan?
Ik zou je dat advies in ieder geval nooit gegeven hebben. Niemand in dit topic, imho...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Norrage het volgende:
Hmm apart dat jullie dat vnden, ik heb hem namelijk besteld op advies van anderenEn het is wel relaxed een beetje een fatsoenlijke compatabiliteit met met me macbbook te hebben (mijn logitech muis heeft ineens allemaal niet functionerende knoppen) (en ik heb in ieder geval niet een onzinnige draadloze muis)
Xbenchquote:Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef G.Fawkes het volgende:
Is er trouwens een benchmark prog voor mac? Ik wil bekijken wat de snelheidswinst zal zijn als ik het extra geheugen erbij prik...
Ja, dus? Jij hebt K3 in je avatarquote:Op maandag 25 februari 2008 16:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vind de MM nog steeds een erg prima muis.
Ik wel. Als het tenminste de muis is die je niet langer dan een uur gebruikt.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zou je dat advies in ieder geval nooit gegeven hebben. Niemand in dit topic, imho...
Waarna mijn middelste muisknop niet meer werkt. No thanks.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef JoMo0 het volgende:
Ach een MM is prima zolang je er niet te lang achter zit. Overigens als je knoppen niet werken mbt je Logitech moet je misschien software installeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |