neee, de valuta- en rentedatum staat gewoon op gisteren. Zoals het hoort dus.quote:
en toch gok ik er niet opquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
neee, de valuta- en rentedatum staat gewoon op gisteren. Zoals het hoort dus.
(net ff gecontroleerd)
Leg eens uit?quote:Op maandag 7 april 2008 14:48 schreef athlonkmf het volgende:
Het is anders veiliger om een gedeelte te sparen en een gedeelte te beleggen.
wat ik veel grappiger vind in dit topic is dat niemand loopt te pimpen met zijn of haar hoevelheid spaargeldquote:Op woensdag 9 april 2008 00:17 schreef hupsakee het volgende:
jammer dat we geen poll kunnen maken. Best interessant om te weten voor welke bank fokkers kiezen en waarom. Ervaringen, tips etc uitwisselen per bank. Nu staat alles in 5 delen, en van alle banken door elkaar. Niet zo overzichtelijk. Maar ok, dit draadje loopt ook al een tijdje.
Er werd gezegd dat je beter kan beleggen voor hoger rendement, maar dat brengt ook een risico mee. Dus veilger optie is gedeeltelijk beleggen, gedeeltelijk sparen. Alleen sparen is veiliger natuurlijk.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Leg eens uit?Of bedoel je sparen tot 20k en de rest beleggen vanwege die 10% eigen risico tot 40k?
Misschien interessant om een aparte topic daarvoor te openen (of het bestaat al).quote:Op woensdag 9 april 2008 11:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat ik veel grappiger vind in dit topic is dat niemand loopt te pimpen met zijn of haar hoevelheid spaargeld
'in de wat verdien jij' topics worden zonder boeh of bah salarissen vermeld de een verdient meer dan de ander blablabla maar hier is het stil
Ik heb net m'n vakantie betaald, dus 300 euro. Knappe jongen die daar overheen gaatquote:Op woensdag 9 april 2008 11:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat ik veel grappiger vind in dit topic is dat niemand loopt te pimpen met zijn of haar hoevelheid spaargeld
'in de wat verdien jij' topics worden zonder boeh of bah salarissen vermeld de een verdient meer dan de ander blablabla maar hier is het stil
Kan een rekening VOL raken?quote:Op woensdag 9 april 2008 11:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Misschien interessant om een aparte topic daarvoor te openen (of het bestaat al).
Mijn crediteurope-rekening is in ieder geval al vol, ben nu bezig met een rekening te openen van TEB, en geljik AK en ATB aangevraagd.
20k gegarandeerd, dus ik noem het "vol" als dat bedrag is bereikt. Dan open ik gewoon een andere.quote:
dat had ik stiekem wel door... maar kon het even niet latenquote:Op woensdag 9 april 2008 12:05 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
20k gegarandeerd, dus ik noem het "vol" als dat bedrag is bereikt. Dan open ik gewoon een andere.
Mag je best weten, hoor. Volgens mij heb ik het al eens ergens anders geplaatst, maar hier komt ie nog een keer:quote:Op woensdag 9 april 2008 11:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Heeft ook geen nut hier, maar er was iemand die het vroeg, en ik geef antwoordquote:Op woensdag 9 april 2008 12:45 schreef Nivard het volgende:
En het nu van bovenstaande post is? Dit gaat over banken met een hoge rente, niet om te laten zien wat je verschillende saldi is
hohohoquote:Op woensdag 9 april 2008 13:10 schreef RJD het volgende:
[..]
Heeft ook geen nut hier, maar er was iemand die het vroeg,
Maand Spaarrekeningquote:Op woensdag 9 april 2008 14:12 schreef Spankin het volgende:
Weet iemand hier iets over het Ohra maandsparen (met 6,25% de eerste 6 maanden, vervolgens 4,25%). Ik kan nergens vinden of je je vastlegt, of dat er voorwaardes zijn voor het opnemen. Anders kun je dit voor 6 maanden doen toch en vervolgens overstappen?
Dat kan ik dus niet vinden. Ook niet of je in het eerste jaar je hele rekening ook leeg mag maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:29 schreef Spankin het volgende:
Ja precies, ik krijg er het gevoel van dat ik iets mis. Zou er een verplichting zijn dat vaste bedrag voor bijvoorbeeld een jaar te sparen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |