1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | AK Internet Spaarrekening 4,55% ATB Internet Spaarrekening 4,50% Geen eigen rekeningnummer Credit Europe Top-Interest 4,50% Wekelijks papieren afschriften YKB Euro-Plus Spaarrekening 4,43%* AK Spaarrekening 4,50% DHB Bank Save online 4,25% GarantiBank Gouden internet Rekening 4,10% Argenta internet spaarrekening 4,00% (Was 4,25%) Let op: andere garantieregeling: http://www.dividendpagina.nl/sparen/argenta-internet-spaarrekening.asp DHB VoorSpoedrekening 4,00% Gouden Klaver Rekening 4,00% Hyoptheker Solide Koers Internetbankieren 4,00% |
1 2 3 4 5 | AEGON Bank Spaarcomfort 4,25% Maandelijks ¤ 50 tot en met ¤ 250 sparen ASN Bank ideaalsparen 4,25% Maandelijks ¤ 50 tot en met ¤ 250 sparen REAAL LoyaalSparen 4,25% Maandelijks ¤ 50 tot en met ¤ 250 sparen Regio Bank SnelSparen 4,25% Maandelijks ¤ 50 tot en met ¤ 250 sparen |
1 2 3 4 5 6 7 | DSB Bank Vaste Termijn Deposito 4,00% (1 maand) 4,15% (3,6 maand, 1-5 jaar) 4,50% (10 jaar) SNS Keuzedeposito 4,00% (1 t/m 5 jaar) 4,25% (6 t/m 9 jaar) 4,50% (10 jaar) |
1 2 3 4 5 6 7 | AK Plus spaarrekening 4,45% (Was 4,20%) Minimum saldo 1000 euro, maximaal twee opnames per maand. Rentebijschrijving per kwartaal. Postbank Toprekening 4,00% Eerste 3 maanden 4,50%, minimum saldo 20.000 ASN Bank optimaalplusrekening 4,00% 1% opnamekosten OHRA Extra Spaarrekening 4,00% 2% opnamekosten DSB Bank Internetsparen Extra 4,00% Minimum saldo 25000 euro, daaronder 2% rente Regio Bank Spaarplus 3,75% 1% opnamekosten Saldo boven de 1.500.000 2,25% |
1 2 3 4 5 | ING Eurospaarrekening 0,50%* Minimumsaldo ¤5000,-; bonusrente 1,50% over het minimumsaldo dat gedurende het hele kalenderjaar op de rekening staat Postbank Kapitaalrekening 1,00%* Tot ¤11250, daarboven 0,10% meer ASN Sparen 1,25% Triodos Bank Spaar Vrij Rekening 1,75% |
Yieldcurve update niet automatisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:49 schreef DJKoster het volgende:
De OP had ik gelukkig nog ergens op een .txt staan. Zal hem vanavond/morgen wel even uploaden.
Graag! aanvullingen/opmerkingen/wijzigingen voor de OP, ik loop de huidige lijsten iig na (vanavond/morgen)
http://www.snsbank.nl/particulier/sparen/internet-sparen.html 2.6 dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:54 schreef KhaZ het volgende:
Ordinaire tvp, ik moet m'n spaargeld ergens anders neerzetten, bij SNS internetsparen krijg ik maar iets van 3% dacht ik.
Misschien wat nuttige links opnemen in de OP? Wellicht kan bijvoorbeeld http://www.rekeninginfo.nl/ genoemd worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:49 schreef DJKoster het volgende:
De OP had ik gelukkig nog ergens op een .txt staan. Zal hem vanavond/morgen wel even uploaden.
Graag! aanvullingen/opmerkingen/wijzigingen voor de OP, ik loop de huidige lijsten iig na (vanavond/morgen)
Je maakt geld over naar het algemene rekeningnummer met in de omschrijving je persoonlijke code. Een fout maken kan niet, want die code is gekoppeld aan je rekening.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:30 schreef W00fer het volgende:
Oja, hoe maak je eigenlijk geld over naar de ATB, omdat je geen eigen rekeningnummer hebt ?
Als ik dat zo hoor heb je twee keuzes:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:28 schreef W00fer het volgende:
Nu ik mijn spaarrekening gevonden heb dankzij dit topic en google (het wordt de ATB)
Zoek ik naar een goede betaalrekening.
ABN Amro begint me de keel uit te hangen, vooral vanwege hun service. Ben een paar keer slecht geholpen daar, waarbij ik na vele bezoeken aan de shops en mailtjes nog niet wist hoe en wat.
Ik zoek dus eigenlijk een bank met een bankshop (waar ik binnen kan gassen) OF met uitstekende e-mail/telefoon support.
Ik probeerde vanmiddag Credit Europe te bellen, na 10 min in de wachtrij (kutmuziek) de hoorn erop gemieterd. 1 euro kwijt en nog geen steek wijzer.
Support is dus belangrijk, evenals rente natuurlijk en gratis betaalpas. Biznerbank valt af, want die kost geld. De Rabo is misschien wat te standaard, evenals Fortis, SNS, ING.
Postbank wil ik niet, aangezien ik daar massa's slechte verhalen van ken.
Die hebben toch geen betaalrekening?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:28 schreef W00fer het volgende:
Ik probeerde vanmiddag Credit Europe te bellen, na 10 min in de wachtrij (kutmuziek) de hoorn erop gemieterd. 1 euro kwijt en nog geen steek wijzer.
Ik vind dat toch fishy klinken. Waarom heb je voor die bank gekozen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:30 schreef W00fer het volgende:
Oja, hoe maak je eigenlijk geld over naar de ATB, omdat je geen eigen rekeningnummer hebt ?
Dat heb je waarschijnlijk allemaal per email van ze ontvangen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:30 schreef W00fer het volgende:
Heb je een linkje naar de pagina waar deze curve staat? Dan zet ik dat onder het plaatje in de OPquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
Yieldcurve update niet automatisch.
Hier is die van vandaag (flink gezakt aan de korte kant)
[ afbeelding ]
Dat viel mij inderdaad ook behoorlijk tegen (deel 3)! En jammer dat de OP niet gewoon up-to-date te houden is, voor dit onderwerp zou dat heel fijn zijn, en aanzienlijk minder werk voor een nieuw topic!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]Zow, de OP is weer up-to-date, wat een pokkewerk weer
Wat is er fishy aan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:57 schreef Arcee het volgende:
Ik vind dat toch fishy klinken.
Ik ben heel benieuwd, moet nog steeds van de rabo af.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijna een maand terug ondertussen heb ik een Argenta-erkening aangevraagd
Nee, bij Argenta kan je ook niet naar het buitenland betalen. Dat vind ik toch wel een manco, vooral als je bijvoorbeeld op vakantie gaat naar een buitenlands park. Dan kan je dus niet naar het buitenland overmaken. Je kan overigens wel gewoon in het buitenland pinnen en betalen met het Maestro logo.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Vraagje:
Ik las dat bij DSB betalen naar het buitenland niet mogelijk is, kan dat bij Argenta eigenlijk wel?
Dat is wel op te lossen met een CC toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:57 schreef RJD het volgende:
[..]
Nee, bij Argenta kan je ook niet naar het buitenland betalen. Dat vind ik toch wel een manco, vooral als je bijvoorbeeld op vakantie gaat naar een buitenlands park. Dan kan je dus niet naar het buitenland overmaken.
Dat is het belangrijkste denk ik zo.quote:Je kan overigens wel gewoon in het buitenland pinnen en betalen met het Maestro logo.
Hopen dat die rente daar hoog blijft. "Argenta heeft zich ook een beetje vergaloppeerd door te scherp aan de wind te zeilen" in de hypotheekmarkt: Prijsvechters druipen af van de hypotheekmarkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijna een maand terug ondertussen heb ik een Argenta-erkening aangevraagd (precies bij de drukte vanwege een consumentenblad-artikel volgens mijn (verplichte!) assurantie-tussenpersoon)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |