Brian is blij met zijn vriendin: je hebt je score verdubbeld en Huub heeft maar 4% meer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda heeft zelf dus ook door dat het "sympathy-votes" zijn omdat d'r moeder genomineerd is voor de "slechtste moeder van het jaar" Award?!
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:03 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Tis weer gezellig op de bank, filmpje kijken dus ..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:09 schreef Lady-night het volgende:
Deze vond ik echt scherp: Eric: als ik jou was Amanda dan hoop ik dat hij nooit in een tunnelvisie komt als hij ruzie heeft met jou
Na een korte zaadlozing zegt Brian tegen Amanda, dat hij niet gelooft in een show omtrent het huwelijk van Claire&Huubquote:Op donderdag 21 februari 2008 22:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda meld ff aan Brian dat ze niet meer ongesteld is...iets te veel info.
Maar zal wel weer neuken worden dan vanavond.![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Ze zijn echt snel klaar met sex elke keer. En ze zijn nog niet klaar of het gaat alweer over Huub.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
Wat else is new?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik kon het gister niet posten, dus nu maar even, die hulpbutler Tommy, lijkt op dat engerdje wat ooit aan Idols meedeed, Joël
o die sukkel met die grote tanden, en zn vader die steeds begon te jankenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:33 schreef Lobasca het volgende:
Ik kon het gister niet posten, dus nu maar even, die hulpbutler Tommy, lijkt op dat engerdje wat ooit aan Idols meedeed, Joël
Ja die ja!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:39 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
o die sukkel met die grote tanden, en zn vader die steeds begon te janken![]()
heeft dat ook nadelen, vragen om een ban?
ohhh..OK...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Que siempre salen gente que estan liado con RTL programmas de tele
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja die ja?![]()
ik kreeg toch netjes waar ik om vroeg
omfgquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:42 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, offfff topic
Ja dus , maar vanochtend zat ik nog in Spanje en de switch naar het duits ging me iets minder gemakkelijk afquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ohhh..OK...![]()
Past in het concept van RTL-programma's?
Jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
zo'n sukkel![]()
en ook nog zeker weten dat ie zou gaan winnen he
Gelukkig dat ik zo'n taalwonder benquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus , maar vanochtend zat ik nog in Spanje en de switch naar het duits ging me iets minder gemakkelijk af
Ja dat had je goed gezien iddquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik zo'n taalwonder ben![]()
Hebben ze geen bedtijd?
Maar dat filmpie was toch verknipt door DGK ... ? (heb het zelf nog niet gezien)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:51 schreef Ziet het volgende:
ik zag trouwens dat ze brian zijn gevecht hebben gekeken!
mooi!
nu jenssen nog
eigenlijk hadden ze de douchescéne meteen erna moeten doen...
Die trap hebben ze wel laten zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat filmpie was toch verknipt door DGK ... ? (heb het zelf nog niet gezien)
lijken idd op elkaar !quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:50 schreef Ziet het volgende:
ja dáár lijkt die tommy op inderdaad! joel!
die was in het begin nog weleens in de kooi met zijn band
Zijn het geen broers?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lijken idd op elkaar !
[ afbeelding ]
lijkt me een leuk setje samen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die joel komt uit beek en donk, en praatte behoorlijk brabants. tommy ook?
TYquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:09 schreef chufi het volgende:
Mooie OP Prospera !!
[ afbeelding ]
Verder met het gezeik in de YaGucci...
Prospera, echt een prachtige opquote:
Zeikstengel!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Prospera, echt een prachtige op
er staat wel dit in:
[quote]Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
een [einde quote] zou het helemaal af maken
ps ik wil niet zeiken
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeikstengel!![]()
Mijn geluid viel een tijdje weg. Huub en Eric babbelen nog wat in de jacuzzi. Iets met Palma en een tas die Eric in de regen had gezet.
en vergeleken de ricardo-factor?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:31 schreef Yavido het volgende:
Eric gedraagd zich wel een beetje als een golden...girl zo nu en dan. Echt zo'n queen zegmaar...
Dan is Eric er idd niets bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en vergeleken de ricardo-factor?
Thx dear, die had ik gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Prospera, echt een prachtige op
er staat wel dit in:
[quote]Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
een [einde quote] zou het helemaal af maken
ps ik wil niet zeiken
jij bent evilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu die tenen van Huubs pa nog even![]()
Plaag maar hoor, mooie OP.
Wist je dat nog niet?quote:
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit nog een fikse brom over het geluid heen.
dat ga ik proberen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
Precies. Ik doe maar geen moeite meer ze te verstaan, ze zitten toch alleen maar wat te geinen geloof ik. Oh, de naam Natasia valt, wegwezen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
Mooie OP hoor, Prossie!quote:
Ontgaat me ffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En trouwens:voor je weet wel wat en waar
Mikey dacht vanochtend dat ze morgen zou komen. Maar ze zit in een soort kennel voor een gedragscursus, en ik las later in de COS dat ze waarschijnlijk is gezakt want ze blijft nog langer weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooie OP hoor, Prossie!![]()
Komt Dilana morgen nog, of is dat plan ook al van de baan?
een aquarium zonder vis erin is interessanter jaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verveel me de pestpokke
Wat is DGK vreselijk kùt geworden![]()
Het roept voor mij bij iedere gebeurtenis meer ergernis op.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
een aquarium zonder vis erin is interessanter ja
http://www.korrelatie.nl/ nodig?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het roept voor mij bij iedere gebeurtenis meer ergernis op.
Aan fokkers heb ik tenminste nog watquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:06 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
http://www.korrelatie.nl/ nodig?
SC is wel erg rustig vandaag he?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verveel me de pestpokke
Wat is DGK vreselijk kùt geworden![]()
OT: Jammer. Gert moet z'n turkenbus met supporters daar eens wat minder vaak parkeren.quote:
Ik denk ook dat Dilana een test moet ondergaan, dus waar ze is... ws. in een gedragstherapeutische ruimte.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Mikey dacht vanochtend dat ze morgen zou komen. Maar ze zit in een soort kennel voor een gedragscursus, en ik las later in de COS dat ze waarschijnlijk is gezakt want ze blijft nog langer weg.
En katten doodbijt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:13 schreef Prospera het volgende:
En krijgt ze een spuitje omdat ze niet sociaal is.
Het scheelt weer wat gekwaak zo midden in de nacht. Dat eendengekwaak doet me zo denken aan dit:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
OT:Jammer. Gert moet z'n turkenbus met supporters daar eens wat minder vaak parkeren.
DGK komt niet meer goed, denk ik.![]()
Wel ja, ga hier sc'enquote:
Neuh, dankjequote:
ga je deze voortaan in elke cos posten? wat is het nu, de 5e keer?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het scheelt weer wat gekwaak zo midden in de nacht. Dat eendengekwaak doet me zo denken aan dit:
[ afbeelding ]
Kwaak, kwaak, kwaak
ik "hoor" de hele tijdquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:14 schreef Yavido het volgende:
[..]
Het scheelt weer wat gekwaak zo midden in de nacht. Dat eendengekwaak doet me zo denken aan dit:
[ afbeelding ]
Kwaak, kwaak, kwaak
Misschien de vernieuwde versiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:21 schreef Yavido het volgende:
[..]
Neuh, dankjeHeb geen trek in apk gekeurde jappen, of gekwaak van eenden.....
Zouden Amanda & Brian morgen nou echt uitgeslapen uit bed stappen? Heb zo'n vermoeden dat ze weer lang blijven liggen.
Amyquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:15 schreef Prospera het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=1ewSmSWF_ak![]()
Bijna hetzelfde: pa pa poetoe pa pa.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik "hoor" de hele tijd
pum-pá pa
pum-pá pa
Amanda Winehousequote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik "hoor" de hele tijd
pum-pá pa
pum-pá pa
Die cap van mazaru blijft super viessssssquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:22 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ga je deze voortaan in elke cos posten? wat is het nu, de 5e keer?![]()
je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde: pa pa poetoe pa pa.
die is viiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeesssquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Die cap van mazaru blijft super viessssss
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:26 schreef avonne het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
en die hoor ik nu dus de hele tijd in mijn hoofd
gauw naar bed
Slaap lekker Keeetjequote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:30 schreef Guuskeee het volgende:
ik ben er ook weg van, truste allemaal
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Haar eerste optreden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=N4nZERuNsAU
*verdwijnt heel snel nu*
Topquote:Op vrijdag 22 februari 2008 03:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Even iets rechtzetten ipv met Valerie
http://www.youtube.com/watch?v=JwDutk0Daxo
Hij heeft ook wel wat weg van Thomas Bergenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lijken idd op elkaar !
[ afbeelding ]
lijkt me een leuk setje samen![]()
Hij vertelde gisteren dat hij verf en doeken wilde bestellen en dan in 'kliederstijl' wilde gaan schilderen en dan deze schilderijen wil verkopenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:06 schreef Copycat het volgende:
Dat was even interessant COS bijlezen.
Goedemorgen!
Welke uitjes staan er vandaag op het program voor Brian? Huldiging door de koningin? Ereburger van Eemnes en Almere? Een gevecht tegen Mohammed Ali? Of gaat ie vandaag voor de Nobelprijs voor de literatuur?
Al leven in de kooi?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:10 schreef Verida het volgende:
Hij vertelde gisteren dat hij verf en doeken wilde bestellen en dan in 'kliederstijl' wilde gaan schilderen en dan deze schilderijen wil verkopen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij vertelde gisteren dat hij verf en doeken wilde bestellen en dan in 'kliederstijl' wilde gaan schilderen en dan deze schilderijen wil verkopen![]()
Dat was wel heel duidelijk ja!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat een mega sukkel.
Maar het moge na het telefoongesprek van Huub met Theo nu trouwens dus voor 100% duidelijk zijn dat Amanda en Brian geen strobreed in de weg mag worden gelegd? Pathetic.
Dat wisten we natuurlijk al maar gisteravond is dat idd helemaal duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Copycat het volgende:
Maar het moge na het telefoongesprek van Huub met Theo nu trouwens dus voor 100% duidelijk zijn dat Amanda en Brian geen strobreed in de weg mag worden gelegd? Pathetic.
Wat nou genieten van de film? Ze vroegen of het licht uit mocht en de plasma uit zodat ze konden wippen onder het toeziend oog van een tokkelende Mike, gezellig toch?quote:Afgezien van de discussie over het K1-boksgala, was het een rustige avond. Huub probeerde de Antilliaan te pakken op het feit dat hij de overwinning geclaimd had, terwijl het een no contest was. Brian en Amanda deden dit uiteindelijk af als afgunst en hadden geen behoefte meer om bij de anderen te zitten tijdens een film. Ze trokken zich samen met Mike terug in de slaapkamer om daar van The Truman Show te genieten. En zo had het snode drietal Huub, Jaap en Claire de enorme bank voor zichzelf…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |