Zijn het geen broers?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 01:58 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
lijken idd op elkaar !
[ afbeelding ]
lijkt me een leuk setje samen![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
die joel komt uit beek en donk, en praatte behoorlijk brabants. tommy ook?
TYquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:09 schreef chufi het volgende:
Mooie OP Prospera !!
[ afbeelding ]
Verder met het gezeik in de YaGucci...
Prospera, echt een prachtige opquote:
Zeikstengel!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Prospera, echt een prachtige op
er staat wel dit in:
[quote]Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
een [einde quote] zou het helemaal af maken
ps ik wil niet zeiken
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeikstengel!![]()
Mijn geluid viel een tijdje weg. Huub en Eric babbelen nog wat in de jacuzzi. Iets met Palma en een tas die Eric in de regen had gezet.
en vergeleken de ricardo-factor?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:31 schreef Yavido het volgende:
Eric gedraagd zich wel een beetje als een golden...girl zo nu en dan. Echt zo'n queen zegmaar...
Dan is Eric er idd niets bijquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en vergeleken de ricardo-factor?
Thx dear, die had ik gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:25 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Prospera, echt een prachtige op
er staat wel dit in:
[quote]Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef Prospera het volgende:
Brian na zijn zaadlozing: denk je dat Huub met Claire gaat trouwen voor de show?
een [einde quote] zou het helemaal af maken
ps ik wil niet zeiken
jij bent evilquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu die tenen van Huubs pa nog even![]()
Plaag maar hoor, mooie OP.
Wist je dat nog niet?quote:
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zit nog een fikse brom over het geluid heen.
dat ga ik proberen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
Precies. Ik doe maar geen moeite meer ze te verstaan, ze zitten toch alleen maar wat te geinen geloof ik. Oh, de naam Natasia valt, wegwezen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:42 schreef Yavido het volgende:
[..]
Auw, daar krijg je echt een migraine aanval van als je het maar hard genoeg aan hebt staan
Mooie OP hoor, Prossie!quote:
Ontgaat me ffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En trouwens:voor je weet wel wat en waar
Mikey dacht vanochtend dat ze morgen zou komen. Maar ze zit in een soort kennel voor een gedragscursus, en ik las later in de COS dat ze waarschijnlijk is gezakt want ze blijft nog langer weg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 02:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mooie OP hoor, Prossie!![]()
Komt Dilana morgen nog, of is dat plan ook al van de baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |