quote:Met ons is alles voorstelbaar, maar niet voorspelbaar
Welkom is hij altijd, maar ik heb voorlopig nog een (gezonde) portie twijfels of hij wel de juiste man is.quote:
quote:Ajax start onderhandelingen met Huntelaar
Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) kan binnen aanzienlijke periode een aanbieding voor een contractverlening van Ajax verwachten. De Amsterdamse voetbalclub heeft volgens het Algemeen Dagblad zelfs al de onderhandelingen met de aanvaller gestart. Ook nieuwbakken Ajax-trainer Marco van Basten ziet het zitten in Huntelaar.
Het huidige contract van de spits loopt af in 2010, maar Marco van Basten liet reeds doorschemeren te hopen dat de international van Oranje zich nog enkele jaren aan de hoofdstedelingen wil verbinden. Ook gaf de keuzeheer onlangs aan het 'te begrijpen' als de Dremptenaar de stap maakt naar een buitenlandse topclub.
quote:Volgens Het Dagblad van het Noorden wilde Ajax naast Bruno Silva en Rasmus Lindgren van FC Groningen ook Stefan Nijland overnemen van de Groningers. De Amsterdammers zouden zo'n twee miljoen euro voor de aanvaller over hebben, maar de speler zelf wilde graag nog wat langer bij FC Groningen blijven.
"Ik was natuurlijk wel vereerd dat Ajax mij wilde hebben", aldus Nijland. "Dat is een bevestiging dat je het goed doet en dat is hartstikke mooi. Maar ik heb het hier ontzettend goed naar de zin en ben er heel trots op dat ik bij FC Groningen voetbal. Ik denk dat ik hier ook nog niet klaar ben."
Overigens heeft Nijland onlangs zijn contract bij de club van trainer Ron Jans tot medio 2012 verlengd.
Laten we eerst maar eens gaan voetballen voor we aan verhuizen gaan denken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:45 schreef StarGazer het volgende:
Misschien moet Ajax maar in de Euroborg gaan voetballen
Hoezo datquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:23 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben gefascineerd door Ananas sig.
Nog een seizoentje blijven zou voor hem echt zo slecht nog niet zijn. Zelfde geldt voor Heitinga. Beetje als Van Bommel die toen toch nog een jaar bleef. Altijd maar zo snel mogelijk naar het buitenland willen, waardeloos is dat. Goed dat Van Basten het dus in ieder geval probeert.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:33 schreef Pritt het volgende:
Zou me erg verbazen als Klaas zou blijven maar natuurlijk is het het proberen waard!
Lijkt me dat Van Geel/Cruijff het probeert en niet Van Bastenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nog een seizoentje blijven zou voor hem echt zo slecht nog niet zijn. Zelfde geldt voor Heitinga. Beetje als Van Bommel die toen toch nog een jaar bleef. Altijd maar zo snel mogelijk naar het buitenland willen, waardeloos is dat. Goed dat Van Basten het dus in ieder geval probeert.
Maar waar moet Defour spelen dan? (ik zie hem niet komen overigens)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:13 schreef Nashje het volgende:
Mooi dat Marco meteen laat blijken Klaas nog een seizoen te willen houden. Denk dat Klaas daar best open voor staat. Zeker nu Ajax een nieuwe richting in gaat, met al Cruijff en Van Basten aan het roer. Dat maakt toch indruk op spelers. Denk dat Defour zijn keuze daar ook op gaat maken.
In Ajax 1. En je hoeft ook nog niet te gaan kijken hoor, duurt nog tot komende zomer.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar waar moet Defour spelen dan? (ik zie hem niet komen overigens)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
In Ajax 1. En je hoeft ook nog niet te gaan kijken hoor, duurt nog tot komende zomer.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]!
Sowieso als Defour komt zal Davids dan wel verlengen?
We hebben nu: Perez, Gabri, De Jong, Lindgren, Davids, Van der Heijden als echte middenvelders en dan Luque/Vertonghen die er ook kunnen spelen. En dan heb je nog Donald en Anita die misschien erbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |