Haha af en toe zoiets doen is dus wel een goed planquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja was wel even een positieve boostIk ben gewoon blij dat ik het nog kan, en m'n conditie nog in orde is, ondanks zo lang (en eigenlijk nog steeds niet) te mogen sporten.
WL- Ik heb al die tijd m'n conditie wel op peil gehouden, maar er zal wel een KG of 2 verloren zijn gegaan gisteren
Mjamquote:
Vanavond feestje van lieve vriendjes (Rubber_Soul en z'n neef, en sophie24 is er ookquote:
Broodje BAKPAO jonguh!quote:
ja is altijd flink zweten in de zaal. ik vind het ook veel leuker dan op het veld. kleinere ruimte, intensiever.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja was wel even een positieve boostIk ben gewoon blij dat ik het nog kan, en m'n conditie nog in orde is, ondanks zo lang (en eigenlijk nog steeds niet) te mogen sporten.
WL- Ik heb al die tijd m'n conditie wel op peil gehouden, maar er zal wel een KG of 2 verloren zijn gegaan gisteren
nee echt bapao. staat op de verpakkingquote:
Whehehequote:
Klinkt gezellig zegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Vanavond feestje van lieve vriendjes (Rubber_Soul en z'n neef, en sophie24 is er ook) Morgenavond in Maastricht allemaal toffe bandjes kijken met m'n chickies. Zondag foto's maken in de stad. Ik kom m'n tijd wel door.
Haiii Sgele!
Ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond, maak het iig niet laat ben zo brakquote:Op vrijdag 22 februari 2008 05:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry droxz werd hem niet gisteren. buren bezig, en om 2100 uur kreeg ik de buurvrouw over de vloer.
kweenie of je er vanavond nog bent ?
Goeiemorgen trouwens![]()
Meuning Droxz!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond, maak het iig niet laat ben zo brak
Denk wel dat ik even ga gamen, dus ik hoor het wel!
goede morgen!
ah okequote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is altijd flink zweten in de zaal. ik vind het ook veel leuker dan op het veld. kleinere ruimte, intensiever.
en de bar is natuurlijk beter haha
Mogge Droxz!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen!
Doet me denken dat dat overgesproken filmpje de "nightrider"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
de city stand, en hop!\
[ afbeelding ]
goet meurning!quote:
whaha, ja die zijn fantastisch. moest ook altijd wel lachen om arie en bastiaanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doet me denken dat dat overgesproken filmpje de "nightrider"
Voetbalquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
In de zaal komt het op handigheidjes en tactiek aan, dat maakt het zo veel leuker dan in het veld. Alhoewel ik ook graag op het veld voetbal. (Heb dat tenslotte 19 jaar gedaanen heeft me zelfs bij wat jeugdopleidingen gebracht
)
Gelukkig maar, altijd fijn om te horenquote:
Doe mij dan maar de Arie en Bastiaan van Baah moviesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, ja die zijn fantastisch. moest ook altijd wel lachen om arie en bastiaan
Oooow valt mee tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
Ik was uiteindelijk maar 5 min te laat! en heb lekker mijn eigen muziek opstaan!
Arie en Bastiaan en de goude dildoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha, ja die zijn fantastisch. moest ook altijd wel lachen om arie en bastiaan
Voetbal, de sport waar ik mijn knie en pols mee verneukt hebquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
VoetbalOoit zal ik het weer gaan doen
Kinderliedjes... zucht dat is ook niet echt een lekker begin in de vroege morgenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:57 schreef draculettetje het volgende:
en ik heb lekker mijn eigen muziek, ff geen frans bauer, of kinder liedjes meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |