Ah joh, het is vrijdag... Bijna weekend, productiviteit ligt op deze dag vaak lagerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk gewoon schandalig
hihi da's waar maar tochquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah joh, het is vrijdag... Bijna weekend, productiviteit ligt op deze dag vaak lager
geen bananen in de la van een collega ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt erg hoor, mijn maag knort alweer
Goeiemorgen suikerspinnetjequote:
Nee volgens mij niet... komt wel een gek vibrerend geluid uit?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen bananen in de la van een collega ?
Doei doei, tot straksquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
ik zeg alvast even doei, staat op 96%
dus daarna ben ik er vandoor!
dan ligt ie al wel erg lang in de laquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet... komt wel een gek vibrerend geluid uit?
Ja dat idee had ik ook alquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan ligt ie al wel erg lang in de la
Netjes man! Hoe ging het?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen
* Sgele heeft gisteren voor het eerst sinds 15 maanden weer een balletje getrapt in de zaal
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
woei, net niet van weg gewaaid in de koekjestrommel
maar wel de 130 gehaald ..... met moeite
was de city stand eigelijk twin turbo ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:35 schreef Crazy-M het volgende:
woei, net niet van weg gewaaid in de koekjestrommel
maar wel de 130 gehaald ..... met moeite
Ja best goed eigenlijkquote:
Mogge WLquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
de city stand, en hop!\
[ afbeelding ]
gelijk 20 kilo afgevallen hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best goed eigenlijk![]()
De eerste 20 minuten werd ik helemaal gek gevoetbald..Maar verder ging het wel lekker
Bij iedere actie die ik maakte riep m'n broer vanuit de goal "pas op...breek niet!"
Hahaha wel fijn dat je zoiets weer is kon doenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best goed eigenlijk![]()
De eerste 20 minuten werd ik helemaal gek gevoetbald..Maar verder ging het wel lekker
Bij iedere actie die ik maakte riep m'n broer vanuit de goal "pas op...breek niet!"
Haha vertelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:39 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jazeker. Het weekend staat voor de deur. And it will be good.
Ja was wel even een positieve boostquote:Op vrijdag 22 februari 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hahaha wel fijn dat je zoiets weer is kon doenMoet goed voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |