Losse Blauwtand module voor gps toevallig?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou, de grote uitverkoop is ook bezig! Met een beetje mazzel ben ik m'n auto binnenkort kwijt voor 5500 pegels én nog een autoradio die over is voor 210!
Oja, nog iemand een PDA + navigatie kopen voor 150?
De buurvrouw over de vloer... hmmm...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 05:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry droxz werd hem niet gisteren. buren bezig, en om 2100 uur kreeg ik de buurvrouw over de vloer.
kweenie of je er vanavond nog bent ?
Goeiemorgen trouwens![]()
Minority Report!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:28 schreef WhiteLightning het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7254078.stm
![]()
mogguhquote:Op vrijdag 22 februari 2008 06:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
De buurvrouw over de vloer... hmmm...
Mogguh WL!!
En wat denk je? Vandaag weer een discussie?
Nee okquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh
over de vloer heh, niet op de vloer![]()
hopelijk geen discussie nee, ben al gestressed
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen ...
die fiat panda die ik nu heb
ding haalt met moeite 120
ach gisteren gezeik hier op mn werk. en ik hoop dat ik dat vandaag niet krijg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee okAnders krijg je van die kringen
Haha
Gestressed? Wat dan? En ik hoop ook dat het gewoon een rustige vrijdag wordt... bepaalde mensen mogen dus wegblijven
heb je de trappers wel gebruikt ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen ...
die fiat panda die ik nu heb
ding haalt met moeite 120
ben benieuwd dadelijk jah.,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan staat er ook nog een behoorlijke wind, had je daar geen last van?
heeft dat niet te maken met stuurbekrachtiging ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en zit ook een vaag knopje: City in de auto .... WTF moet ik daar nu weer mee
Ik wens je dan alvast heeeeeul veeeeeul succesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben benieuwd dadelijk jah.,
ding stuurt wel ULTIEM licht.
je geeft 1 zwiep aan het stuur, en stuur vliegt al 4 keer rond.
kan met mn kleine teen sturen bij wijze van
en zit ook een vaag knopje: City in de auto .... WTF moet ik daar nu weer mee
Hmm heel erg vervelend is dat ja... En als het wel gebeurd vandaag, reageer je dan hier even afquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach gisteren gezeik hier op mn werk. en ik hoop dat ik dat vandaag niet krijg.
ligt iemand dwars zeg maar, voert niet uit wat ik hem vraag, doet zn eigen ding. kan frustrerend zijn
mja strak plan. tenzij hier cabbaret gaande isquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm heel erg vervelend is dat ja... En als het wel gebeurd vandaag, reageer je dan hier even af
Als het cabaret is dan ga jij je natuurlijk afreageren hierquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja strak plan. tenzij hier cabbaret gaande is![]()
maar goed , het is vrrrrrrrrrijjjjjjjjjjdag![]()
![]()
mja , herkenbare situatie, dus vandaar .....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het cabaret is dan ga jij je natuurlijk afreageren hierGek dat je meteen weet wat we bedoelen
Wel vervelend op werk hoor, echt heel erg... En ik zal je maar niet vertellen hoe Sgele en ik naar elkaar PM'enquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , herkenbare situatie, dus vandaar .....
Wil weekend - wil naar mijn vriendinquote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:31 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeen ik heb al geen zin meer
is het bij jullie dan ook zo erg ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wel vervelend op werk hoor, echt heel erg... En ik zal je maar niet vertellen hoe Sgele en ik naar elkaar PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |