dit bedoel ik! Een enge ontwikkeling.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef henkway het volgende:
er worden geen rijtjeshuizen meer verkocht, een collega van me heeft al een jaar een huis te koop staan, en ook met verlaging van de vraagprijs krijgt hij geen enkel bod, de doelgroep krijgt het niet rond zegt de makelaar
Op basis waarvan dan? En waarom in 2009?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:02 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Ze verwachten dat de prijzen tot 10% zullen zakken in medio 2009. Daarna treedt weer een stijging in. Vandaar het advies, nog even wachten met kopen tot 2009.
Dan is de prijs niet genoeg verlaagd!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef henkway het volgende:
er worden geen rijtjeshuizen meer verkocht, een collega van me heeft al een jaar een huis te koop staan, en ook met verlaging van de vraagprijs krijgt hij geen enkel bod, de doelgroep krijgt het niet rond zegt de makelaar
En als klap op de vuurpijl, zullen er binnen 10 jaar ook een hele hoop babyboomers overlijden. Het einde is in zicht!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:17 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Dat dus.
Stagnatie aan de onderkant, terwijl het bovensegment van de markt de koopsommen nog steeds doet opdrijven. In mijn kennissenkring speculeren enkele makelaars ook op een dip in de huizenmarkt medio 2009. Dus dat zou een goed moment zijn om in te stappen en je eerste huis te kopen.
Voorlopig advies: wachten met kopen.
Dat zal toch allemaal wel meevallen. De oudste babyboomers zijn net 63, weer eens een teken dat men niet eens weet wie nu de babyboomers zijn.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
En als klap op de vuurpijl, zullen er binnen 10 jaar ook een hele hoop babyboomers overlijden. Het einde is in zicht!
Ik woon nog bij m'n ouders in een woonwijk in een rijtjeshuis... en het lijkt idd wel alsof de buurt steeds leger wordt. Van drie huizen weet ik iig zeker dat ze al bijna een jaar leegstaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef henkway het volgende:
Ligt eraan: de meeste vrouwen zullen over 10 jaar nog wel leven, maar de mannen...quote:Op maandag 25 februari 2008 15:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zal toch allemaal wel meevallen. De oudste babyboomers zijn net 63, weer eens een teken dat men niet eens weet wie nu de babyboomers zijn.
Natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 15:33 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ligt eraan: de meeste vrouwen zullen over 10 jaar nog wel leven, maar de mannen...
Die cijfers zijn gebaseerd op de tijd waarin vrouwen nog achter het aanrecht stonden en buiten de was ophingen.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:21 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Jij hebt liggen slapen tijdens biologie? Vrouwen worden een stuk ouder dan mannen.
Moeten we je topic en je posts daarin nog serieus nemen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Die cijfers zijn gebaseerd op de tijd waarin vrouwen nog achter het aanrecht stonden en buiten de was ophingen.
nou scheelt niet veel meer, ieder jaar half jaartje minder, komt door het rokenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:13 schreef renegade808 het volgende:
[..]
Die cijfers zijn gebaseerd op de tijd waarin vrouwen nog achter het aanrecht stonden en buiten de was ophingen.
Inderdaad en velen gaan nu in de USA in Florida van het pensioen genieten tegen 23% inkomstenbelasting en met behoud van hypotheekrenteaftrek, want ze zijn door de AOW en pensioen uit Nederland in Nederland belastingplichtig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:48 schreef LXIV het volgende:
Nah, die babyboomers blijven echt nog wel een jaartje of 20 de gangpaden in de Albert Heijn versperren en het verkeer vertragen. Bovendien hebben ze weinig geleden, dus die zijn nog lang niet dood!
Waar ze wel mee bezig zijn, dat zie ik overal om me heen, is cashen op hun dure woningen en vertrekken naar luxueuze (huur)appartementen. Dat is ook logisch, lekker taxvrij genieten de laaste jaren. Of dachten we nu echt dat ze tot hun 85-ste op die enorme pot met geld bleven zitten, dan dood zouden gaan en alles aan ons zouden overmaken?
Er ontstaat dus wel een aanbod van ruimere, oudere huizen uit de jaren 60.
Kan ik ook een leuk huisje kopenquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: waarom?
Vergeet niet dat dan opeens banken ook moeilijker gaan doen met hypothekenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ik ook een leuk huisje kopen, laat maar klappen die markt
.
Als je er wat verder over zou nadenken, zou je inzien dat dit niet echt een slimme opmerking is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
.
Toch worden er in de US nog veel nieuwe huizen gebouwd, dus kennelijk kan men de woningen nog steeds met winst bouwen, dat zal ook hier zo zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als je er wat verder over zou nadenken, zou je inzien dat dit niet echt een slimme opmerking is.![]()
![]()
Die huizen zijn dan ook van bordkartonquote:Op zondag 2 maart 2008 00:11 schreef henkway het volgende:
[..]
Toch worden er in de US nog veel nieuwe huizen gebouwd, dus kennelijk kan men de woningen nog steeds met winst bouwen, dat zal ook hier zo zijn
Nee, een kennis van me heeft een nieuwbouwhuis in puyallup near Seattle en dat is geen bordkarton hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 00:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die huizen zijn dan ook van bordkarton
Ik overdrijf graagquote:Op zondag 2 maart 2008 00:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Nee, een kennis van me heeft een nieuwbouwhuis in Seattle en dat is geen bordkarton hoor
Je spreekt echt naar je verstand, denk je dat jij dan opeens wél een huis kan kopen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:57 schreef jogy het volgende:
[..]
.
Of hij is bang in de problemen te komen als hij nu kooptquote:Op zondag 2 maart 2008 12:54 schreef Slasher het volgende:
[..]
Je spreekt echt naar je verstand, denk je dat jij dan opeens wél een huis kan kopen?
Dit klinkt eerder als een gefrustreerd iemand die nu geen huis kan betalen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |