Geen idee, hij is bezig met een brief.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom huilt Huub?
Aha, dank je wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef fossil_fossil het volgende:
huub is een brief aan zijn moeder aan het schrijven waarin hij dingen schrijft die allemaal zijn gebeurd... hij heeft zijn moeder nooit echt gezegd dat hij haar en het heel goed begrijpt. Dat hij niet altijd aardig tegen zijn moeder is geweest. tegen elkaar
Dus je mag een vraag maar 1 keer stellen hier? Bedankt voor de tip, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
Nee maar de vraag was al eerder gesteld.
Allemaal om 15.42 uur, dus dat zal wel een kwestie zijn van zo goed als tegelijkertijd posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
Nee maar de vraag was al eerder gesteld.
Precies....over de rug van z'n moeder. Gebruikt hij niet de moeder van een ander, gebruikt hij gewoon ff die van zichzelf...alles voor 2 miljoen hé.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
omdat er tv gemaakt moet worden
youre welcome!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dank je wel.
[ afbeelding ]
Denkt het niet. Hij heeft het over de scheiding van zijn ouders en wat er daarna gebeurde. Nadat de vader van Huub Carla verliet is Huub heel lang niet thuis geweest, misschien heeft hij daar nu spijt van. Dit soort dingen kun je jaren mee rondlopen en plotseling komt het naar buiten. Misschien gebeurde dat nu omdat hij een brief aan zijn moeder aan het schrijven is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Huub wil zeker weer een televisiemomentje scoren over de rug van zijn moeder.
Ik luister nog liever naar het gesnuif van Huub, dan naar dat domme gelul daarquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
wat een verschrikkelijkwijf is die charlotte zeg
zit brian en amanda maar op te hemelen
kontekruiper
Is dat een biertje dat soms denkt een jenever te zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want een alcoholische schizofreen is de beste vader die een kind zich kan wensen.
Ze zal haar huidprutsdiploma ook wel bij een pakkie boter hebben gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
De vuist van de huidprutser gaat dieper en dieper in de reet van Brian en Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft dezelfde mond als Fries!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
De vuist van de huidprutser gaat dieper en dieper in de reet van Brian en Amanda.![]()
[ afbeelding ]
och, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat hij z'n mams extra mist... als tie een brief naar der schrijftquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal om 15.42 uur, dus dat zal wel een kwestie zijn van zo goed als tegelijkertijd posten.
Huub wil zeker weer een televisiemomentje scoren over de rug van zijn moeder.
Ik reageerde idd iets te impulsief .quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ze zal haar huidprutsdiploma ook wel bij een pakkie boter hebben gekregen.
Ik dacht dat je me wel kende, onderhand.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef Desii het volgende:
och, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat hij z'n mams extra mist... als tie een brief naar der schrijft
kweet ut niet heur
Het was een inkopgarpje!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat je me wel kende, onderhand.
Ik dacht dat dat een relativerings knipoog wasquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Spitting image.quote:
Zuuur zuuuur zuuuuurquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
Als Huub een veer in zijn achterste krijgt gestoken is het natuurlijk prima...als het met andere bewoners gebeurt is het natuurlijk belachelijk en klopt het allemaal niet![]()
Men wil hier natuurlijk het liefst dat alle mensen massaal achter DE sekteleider aan blijven lopen
Is dit weer eens een persoonlijke aanval?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
Als Huub een veer in zijn achterste krijgt gestoken is het natuurlijk prima...als het met andere bewoners gebeurt is het natuurlijk belachelijk en klopt het allemaal niet![]()
Men wil hier natuurlijk het liefst dat alle mensen massaal achter DE sekteleider aan blijven lopen
Dus jij vindt ook dat Amanda veel in haar mars heeft en dat diploma's verspilling van bomen zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
En van wie krijgt Huub veren in zijn kont gestoken behalve af en toe van José? Ik kan er zo snel niet opkomen, help me even.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
eric wil m best wel wat in zn kont steken hoor!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie krijgt Huub veren in zijn kont gestoken behalve af en toe van José? Ik kan er zo snel niet opkomen, help me even.
Daar doelde ik niet eigenlijk op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:27 schreef AnTjUh het volgende:
eric wil m best wel wat in zn kont steken hoor!!
Damn, wat een lelijk wijf zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee...het is een constatering...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dit weer eens een persoonlijke aanval?
Ja, stel je ook eens voor dat Huub wat aan haar troosten heeft.......quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:35 schreef STAP01 het volgende:
Claire, wil je even naar achteren komen? aldus Plasma
meer de stoere van man weleerquote:
Amanda kan voortaan discussiëren (en daarmee bedoel ik niet zo hard schreeuwen dat je iedereen overschreeuw)?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:47 schreef Nomrc2 het volgende:
zelfs amanda kan hij vebaal niet meer aan
Dit bedoel je ook verbaal?quote:brain outmachot hem met factor 1000
Welke ex? Hedda of Lieke?quote:z'n ex heeft de vloer met hem aangeveegt
*haren uit de kop trek smileyquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben het plotseling over Schwarzkopf, vraag me niet waarom maar ik denk dat de producten uit de kapsalone verdwijnen, Amanda keek nl naar buiten.
Brian: Dat komt omdat we het Pijpkopf hebben genoemd.
Amanda: Als het ons niet bevalt plegen we gewoon terror, je ziet het resultaat.
Het is dat ik het met eigen oren hoor anders zou ik het niet geloven.
Het verbaast me toch dat ze weet waar de quote over gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Brian: Als een van ons wint komen we niet in de Quote hè?![]()
Eindelijk iets waar Amanda haar zin niet in krijgt, ze mag geen wedstrijdrijden, het is een wonder.
Echt miljonairsmateriaal die 2, als ik schwartzkopf was dan zou ik ook niet met hen geassocieerd willen worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben het plotseling over Schwarzkopf, vraag me niet waarom maar ik denk dat de producten uit de kapsalone verdwijnen, Amanda keek nl naar buiten.
Brian: Dat komt omdat we het Pijpkopf hebben genoemd.
Amanda: Als het ons niet bevalt plegen we gewoon terror, je ziet het resultaat.
Het is dat ik het met eigen oren hoor anders zou ik het niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |