Geen idee, hij is bezig met een brief.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef beequeen het volgende:
Waarom huilt Huub?
Aha, dank je wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef fossil_fossil het volgende:
huub is een brief aan zijn moeder aan het schrijven waarin hij dingen schrijft die allemaal zijn gebeurd... hij heeft zijn moeder nooit echt gezegd dat hij haar en het heel goed begrijpt. Dat hij niet altijd aardig tegen zijn moeder is geweest. tegen elkaar
Dus je mag een vraag maar 1 keer stellen hier? Bedankt voor de tip, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
Nee maar de vraag was al eerder gesteld.
Allemaal om 15.42 uur, dus dat zal wel een kwestie zijn van zo goed als tegelijkertijd posten.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
Nee maar de vraag was al eerder gesteld.
Precies....over de rug van z'n moeder. Gebruikt hij niet de moeder van een ander, gebruikt hij gewoon ff die van zichzelf...alles voor 2 miljoen hé.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
omdat er tv gemaakt moet worden
youre welcome!quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dank je wel.
[ afbeelding ]
Denkt het niet. Hij heeft het over de scheiding van zijn ouders en wat er daarna gebeurde. Nadat de vader van Huub Carla verliet is Huub heel lang niet thuis geweest, misschien heeft hij daar nu spijt van. Dit soort dingen kun je jaren mee rondlopen en plotseling komt het naar buiten. Misschien gebeurde dat nu omdat hij een brief aan zijn moeder aan het schrijven is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
Huub wil zeker weer een televisiemomentje scoren over de rug van zijn moeder.
Ik luister nog liever naar het gesnuif van Huub, dan naar dat domme gelul daarquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:59 schreef AnTjUh het volgende:
wat een verschrikkelijkwijf is die charlotte zeg
zit brian en amanda maar op te hemelen
kontekruiper
Is dat een biertje dat soms denkt een jenever te zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want een alcoholische schizofreen is de beste vader die een kind zich kan wensen.
Ze zal haar huidprutsdiploma ook wel bij een pakkie boter hebben gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
De vuist van de huidprutser gaat dieper en dieper in de reet van Brian en Amanda.![]()
[ afbeelding ]
Ze heeft dezelfde mond als Fries!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
De vuist van de huidprutser gaat dieper en dieper in de reet van Brian en Amanda.![]()
[ afbeelding ]
och, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat hij z'n mams extra mist... als tie een brief naar der schrijftquote:Op donderdag 21 februari 2008 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal om 15.42 uur, dus dat zal wel een kwestie zijn van zo goed als tegelijkertijd posten.
Huub wil zeker weer een televisiemomentje scoren over de rug van zijn moeder.
Ik reageerde idd iets te impulsief .quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ze zal haar huidprutsdiploma ook wel bij een pakkie boter hebben gekregen.
Ik dacht dat je me wel kende, onderhand.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:04 schreef Desii het volgende:
och, het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn, dat hij z'n mams extra mist... als tie een brief naar der schrijft
kweet ut niet heur
Het was een inkopgarpje!!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat je me wel kende, onderhand.
Ik dacht dat dat een relativerings knipoog wasquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Spitting image.quote:
Zuuur zuuuur zuuuuurquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
Als Huub een veer in zijn achterste krijgt gestoken is het natuurlijk prima...als het met andere bewoners gebeurt is het natuurlijk belachelijk en klopt het allemaal niet![]()
Men wil hier natuurlijk het liefst dat alle mensen massaal achter DE sekteleider aan blijven lopen
Is dit weer eens een persoonlijke aanval?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
Als Huub een veer in zijn achterste krijgt gestoken is het natuurlijk prima...als het met andere bewoners gebeurt is het natuurlijk belachelijk en klopt het allemaal niet![]()
Men wil hier natuurlijk het liefst dat alle mensen massaal achter DE sekteleider aan blijven lopen
Dus jij vindt ook dat Amanda veel in haar mars heeft en dat diploma's verspilling van bomen zijn?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
En van wie krijgt Huub veren in zijn kont gestoken behalve af en toe van José? Ik kan er zo snel niet opkomen, help me even.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:22 schreef riri het volgende:
eric wil m best wel wat in zn kont steken hoor!!quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
En van wie krijgt Huub veren in zijn kont gestoken behalve af en toe van José? Ik kan er zo snel niet opkomen, help me even.
Daar doelde ik niet eigenlijk op.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:27 schreef AnTjUh het volgende:
eric wil m best wel wat in zn kont steken hoor!!
Damn, wat een lelijk wijf zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee...het is een constatering...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dit weer eens een persoonlijke aanval?
Ja, stel je ook eens voor dat Huub wat aan haar troosten heeft.......quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:35 schreef STAP01 het volgende:
Claire, wil je even naar achteren komen? aldus Plasma
meer de stoere van man weleerquote:
Amanda kan voortaan discussiëren (en daarmee bedoel ik niet zo hard schreeuwen dat je iedereen overschreeuw)?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:47 schreef Nomrc2 het volgende:
zelfs amanda kan hij vebaal niet meer aan
Dit bedoel je ook verbaal?quote:brain outmachot hem met factor 1000
Welke ex? Hedda of Lieke?quote:z'n ex heeft de vloer met hem aangeveegt
*haren uit de kop trek smileyquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben het plotseling over Schwarzkopf, vraag me niet waarom maar ik denk dat de producten uit de kapsalone verdwijnen, Amanda keek nl naar buiten.
Brian: Dat komt omdat we het Pijpkopf hebben genoemd.
Amanda: Als het ons niet bevalt plegen we gewoon terror, je ziet het resultaat.
Het is dat ik het met eigen oren hoor anders zou ik het niet geloven.
Het verbaast me toch dat ze weet waar de quote over gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:43 schreef beequeen het volgende:
Amanda tegen Brian: Als een van ons wint komen we niet in de Quote hè?![]()
Eindelijk iets waar Amanda haar zin niet in krijgt, ze mag geen wedstrijdrijden, het is een wonder.
Echt miljonairsmateriaal die 2, als ik schwartzkopf was dan zou ik ook niet met hen geassocieerd willen worden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:50 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda hebben het plotseling over Schwarzkopf, vraag me niet waarom maar ik denk dat de producten uit de kapsalone verdwijnen, Amanda keek nl naar buiten.
Brian: Dat komt omdat we het Pijpkopf hebben genoemd.
Amanda: Als het ons niet bevalt plegen we gewoon terror, je ziet het resultaat.
Het is dat ik het met eigen oren hoor anders zou ik het niet geloven.
Brian leest de Quote zodat hij weet waar hij later in gaat investeren.quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het verbaast me toch dat ze weet waar de quote over gaat.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda kan voortaan discussiëren (en daarmee bedoel ik niet zo hard schreeuwen dat je iedereen overschreeuw)?
[..]
ik heb het niet over discussieren. gewoon bekvechten en bij huub lijkt dat wat op discussieren
helaas voor hem trappen zowel amanda als brian niet meer in z'n truukjes
Dit bedoel je ook verbaal?
brantilliaans is zeker heeeeeeeeeeeeeeel macho
[..]
Welke ex? Hedda of Lieke?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:44 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
omdat er tv gemaakt moet worden
hoezo zou Claire daar boos over zijn? Ze had er toch niks mee te maken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:56 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Claire boos nav de Schwarzkopf producten. Ze komt van achter en stiert naar de kapsalon. Op een stream waren Brian en Amanda te zien.SL.
Als ze tv moest maken, waarom volgt er dan een SL? Dat is niet zo logisch imo.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:11 schreef avonne het volgende:
hoezo zou Claire daar boos over zijn? Ze had er toch niks mee te maken?
och, ze moet natuurlijk ruzie maken, om uit de verf te komen. Script.
Ik had begrepen dat ze zelf Schwarzkopf produkten gebruikt, dus misschien dat dat het is?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:11 schreef avonne het volgende:
[..]
hoezo zou Claire daar boos over zijn? Ze had er toch niks mee te maken?
och, ze moet natuurlijk ruzie maken, om uit de verf te komen. Script.
3 letters, S-M-Squote:Op donderdag 21 februari 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
Belachelijk dat zelfs sponsors tegenwoordig het veld moeten ruimen om een paar omhooggevallen plebejers tevreden te stellen.
Genereert DGK zoveel inkomsten dat sponsors zo geschoffeerd kunnen worden?
Hoi Peterquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze zelf Schwarzkopf produkten gebruikt, dus misschien dat dat het is?
Zo'n vermoeden heb ik ook maar dan nog. Je laat je toch niet ringeloren door dat trailer trash. Claire komt heel vrolijk binnen met een mand vol nieuwe kleding, ook weer tevreden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:17 schreef kahaarin het volgende:
3 letters, S-M-S, die kapster zal wel hebben lopen zeuren icm het ge-ouwehoer van B&A genoeg om het spul weg te laten halen, even een trap richting Claire, daarom moest ze vast naar achter net, even een script bespreking vanwege haar reactie hierop.
Alles om het gouden liefdeskoppel, de kindjes van God, St.Brian en zijn volgelinge tevreden te stellen natuurlijk, stel je eens voor dat ze zich ergens over opwinden, want je weet wat er kan gebeuren als Brian flipt toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
Dan nog laat je een sponsor toch niet gaan ten faveure van een kapster en twee plebejers? Lijkt mij dat de kosten en de baten fiks uit elkaar liggen.
Maar ach, doorgronden van de gedachtengang van de makers van DGK is onbegonnen werk.
Oh, er zijn nu 2 paar kinderhanden die gevuld moeten worden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook maar dan nog. Je laat je toch niet ringeloren door dat trailer trash. Claire komt heel vrolijk binnen met een mand vol nieuwe kleding, ook weer tevreden.
Zo makkelijk gaat dat dus.
Die vader van Claire zei toch ook gedurende zijn bezoek aan de villa dat het Schwartzkopf totaal niet interesseerde of ze wel of niet in DGK voor kwamen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Dat kan idd natuurlijk ook: dat Schwartzkopf niet blij was met de negatieviteit omtrent haar producten en dat ze zelf hebben besloten het sponsorship af te kappen.
Je vergeet wie daar voor gezorgd hebben, Brian en Amanda. Ze krijgen hun zin weer, voor de zoveelste keer.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:22 schreef Copycat het volgende:
Dat kan idd natuurlijk ook: dat Schwartzkopf niet blij was met de negatieviteit omtrent haar producten en dat ze zelf hebben besloten het sponsorship af te kappen.
Dat begreep ik ook van Claire. Dus die paupers willen nu bepalen wat voor producten Claire moet gebruiken? Daarnaast is het misschien wel een manier om Claire aan te pakken. Misschien dat ze ook de naam Schwarzkopf (mocht het al een sponsor zijn) vaker op de stream willen horen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze zelf Schwarzkopf produkten gebruikt, dus misschien dat dat het is?
Op Huubs vraag antwoordt de meneer dat het niet zijn idee was.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef avonne het volgende:
verrassing... Brian gaat ipv Huub naar de Baja Beach Club
![]()
Dat had ik ECHT niet verwacht !!!!!!!![]()
![]()
Goh verrassing, dat hadden we ook niet al voorspeld, natuurlijk, ik mag hopen dat er een heleboel kickboks fanaten zijn daar en dat hij daar ook uitgefloten gaat worden, zo langzamerhand kan hij toch zijn gezicht al niet meer laten zien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:33 schreef Dementor het volgende:
Ja joh tuurlijk maak het nog gekker.
Huub mag niet mee naar de Baja, dus laten ze heel toevallig Brian gaan?
Sinds wanneer is DGK goed voor z'n sponsors? En mochten ze al vertrekken krijgen ze vaak een schop na.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:19 schreef Copycat het volgende:
Dan nog laat je een sponsor toch niet gaan ten faveure van een kapster en twee plebejers? Lijkt mij dat de kosten en de baten fiks uit elkaar liggen.
Maar ach, doorgronden van de gedachtengang van de makers van DGK is onbegonnen werk.
Gaat Huub ook mee?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:37 schreef avonne het volgende:Vorige week zei Brian al dat hij daar ging optreden. WC-Kenneth-USB-STICK weetuwel
HOTNEWS !!!!!!!!!!!
JAAP EN BRIAN GAAN DE SINGLE AAN DENNIS OVERHANDIGEN![]()
we mogen het niet aan Dennis verklappen, hooor, streamers![]()
![]()
Het moment voor Eric om..........de USB-stick er in te gooien, kom op je kunt het.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef Dementor het volgende:
Begint die tandloze zwerver het er ook nog even bij Huub in te wrijven.
Joh, wat een randdebielen zijn hetquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:41 schreef blomst het volgende:
[..]
nEE, VAN "ACHTER"MAG hUUB NIET MEER MEE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |