Mijn favo schilder/artist... Andy Warhol.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Goedemorgen
Leg je avatar eens uit
Oke, helemaal into art dusquote:Op zondag 24 februari 2008 11:43 schreef Dizer het volgende:
Mijn favo schilder/artist... Andy Warhol.
En dit is ongelofelijk simpel en omdat ik van simpel maar artistiek hou...
ben de favo acteurs wel een beetje zat eigenlijk
Niks duurs aan jpeg bestanden op je pc. E schilderijen in huis vind ik niks. Worden toch mijn eigen foto's die ik in NYC heb genomen uitvergrootquote:Op zondag 24 februari 2008 11:56 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oke, helemaal into art dusDat kan nog aardig duur worden
Die postte ik 2 weken geleden alquote:Op zondag 24 februari 2008 11:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Babsie:
Le Le Skinny Jeans: http://nl.youtube.com/watch?v=8UpwHM7pOIU
Prachtig !!!!
Ja, dat was met een bank ofzoquote:Op zondag 24 februari 2008 10:36 schreef babette21 het volgende:
Kan iemand zich nog dat topic herinneren waarin het huis van (volgens mij) een fanatieke BB-kijker massaal werd afgekraakt? Volgens mij zijn er toen ook was SC'ers (Zhen?) gaan meerellen, maar dat weet ik niet zeker.
Die laatste was echt de leukste!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:05 schreef BVO het volgende:
Ja, van scanman01!
Een van de leukste topics ooit. Net als de Big Brother ontknoping toen met Roel.
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:39 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het hilarisch!![]()
Of maakt mij dat een slecht mens?
Boeiuh![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?![]()
Nee hoor, best leuk wel weer!quote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef BVO het volgende:
BB live-uitzending De FINALE 2005 # 7 : The winner is Joost
BB live-uitzending De FINALE 2005 # 8: Napraten
Maar achteraf toch misschien minder leuk dan toen.
Oh hier tong uit zijn plaat: Exit van Roel. Ik ben woest.
[..]
Maar dat was omdat het met de tv-beelden erbij de ultieme fok erlebnis wasquote:Op zondag 24 februari 2008 13:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee hoor, best leuk wel weer!
Hoewel ik toen hard lachend achter de pc zat gewoon
quote:Op zondag 24 februari 2008 11:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Babsie:
Le Le Skinny Jeans: http://nl.youtube.com/watch?v=8UpwHM7pOIU
Prachtig !!!!
Wil je zeggen dat ik dik ben?!quote:
K...k...káál?!?!!??quote:Op zondag 24 februari 2008 17:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oh no don't go anorexic on me dude
Je bent niet dik, je wordt alleen maar kaal.
Ik heb me ook zo'n flesje laten aansmerenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb hier nog haarwater staan voor jeMaar ik denk niet dat het zal helpen
Bij mij niet iig
Het stinkt niet, maar je ruikt niet echt mannelijkquote:Op zondag 24 februari 2008 18:01 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb me ook zo'n flesje laten aansmerenMaar het ruikt niet prettig, dus ik gebruik het niet
Ja, precies!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het stinkt niet, maar je ruikt niet echt mannelijkIk ruik echt als mn oma met dat spul in mn haar
Tja, ik doe niet mee.quote:
Dan stuur je je oude filmpje maar inquote:
Stuur zelf een filmpje in, zeikerdquote:Op zondag 24 februari 2008 19:39 schreef Svensational het volgende:
Dan stuur je je oude filmpje maar in!
Nee, wil ik nietquote:Op zondag 24 februari 2008 19:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan stuur je je oude filmpje maar in!
Hij staat er al tussenquote:
Als je het maar laat!quote:
Euhm! Mstr, want hij is dom.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:55 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oe
D_A welke fokker haat je het meeste en waarom?
Als we het kreng aan de praat krijgen dan!quote:
quote:Op zondag 24 februari 2008 22:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Heb je die dan nog?![]()
Ik heb nog spijt dat ik in '97 mijn Gameboy heb verkocht
UHUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zondag 24 februari 2008 23:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Die ken ik nietOh wat ben ik tof
I only hang with the cool people
Oeeh dit is echt freaky telepathische shitquote:Op zondag 24 februari 2008 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ik kwam toevallig ook nog een Gameboy tegen
Niet van mij, dus geen idee hoe hij in mijn kast terecht is gekomen
Ik heb oooook een gayboy!quote:Op zondag 24 februari 2008 23:18 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Oeeh dit is echt freaky telepathische shit
Heb je ook Gameboy spellen?Double Dragon
![]()
Ducktales
Oh jaquote:Op zondag 24 februari 2008 23:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dagonet, Mistiek, C_C, fivehorzinos, enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |