Coolquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:33 schreef Tim86 het volgende:
goede vraag..binnenkort eens aan beginnen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:09 schreef wimderon het volgende:
Travis Rettenmaier is geen hoogvlieger als speler, maar ook letterlijk is het geen grote jongen
http://www.itftennis.com/mens/players/player.asp?player=30022035
60 kilo bij 1 meter 40 en op z'n eerste begonnen met tennis
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:05 schreef Tim86 het volgende:
en zijn hobby is tafeltennis maar die jongen komt amper boven de tafel uit
En basketbalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:05 schreef Tim86 het volgende:
en zijn hobby is tafeltennis maar die jongen komt amper boven de tafel uit
hahaha daar had ik beter een opmerking over kunnen makenquote:
Dat is zeker niet verkeerd nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sunrise Challenger is ook verdomd sterk bezet zeg.
Haase speelt tegen Hrbaty, daarna eventueel tegen Seppi of Mayer.
quote:Hawk-eye wordt gemeengoed in tennis
Vanaf volgend seizoen zal er tijdens alle ATP- en WTA-tennistoernooien en Davis Cup-ontmoetingen gebruik gemaakt worden van het Hawk-eye challenge-systeem. Bij het Hawk-eye-systeem wordt gebruik gemaakt van een aantal camera's om te zien of een bal in of uit was.
Onder het Hawk-eye-regime mag een tennisser twee keer per set een beslissing van een lijnrechter of umpire aanvechten, oftewel een challenge aanvragen. Is het beroep op Hawk-eye terecht, dan raakt de speler geen challenge kwijt, wat bij een onterechte challenge wel het geval is. Komt het tot een tiebreak, dan krijgen beide spelers er één challenge bij. De uitslag van de challenge is voor het publiek te zien op een scherm.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:35 schreef Tim86 het volgende:
Haase wint in drie sets van Seppi en Middelkoop verslaat Zovko in straight sets
Next rounds (kwartfinales)
Haase-Tipsarevic
Middelkoop-Lugassy
Rugblessure, ik denk niet dat hij ooit nog een comeback zal maken op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef NY_Giant het volgende:
Waar is Melle van Gemerden eigenlijk gebleven? Ergens in 2006 stond hij toch nog rond de 100e plek?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:48 schreef wimderon het volgende:
http://uncyclopedia.org/w(...)ray%2C_aged_20%C2%BE
quote:Challenger Napoli: De Bakker door
Thiemo de Bakker heeft zijn overwinning in de eerste ronde van de kwalificaties van het Challengertoernooi van Napoli een goed vervolg gegeven. De 19-jarige geboren Hagenaar boekte een goede zege op de als derde geplaatste Oostenrijker Daniel Koellerer (ATP-158): 6-7, 7-6, 6-3.
Om zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi moet De Bakker de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383) zien te verslaan.
quote:
quote:Challenger Napoli: De Bakker naar hoofdtoernooi![]()
Thiemo de Bakker heeft zich maandag geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Challenger in Napoli. De 19-jarige tennisser boekte in de derde ronde van de kwalificaties een felbevochten overwinning op de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383): 3-6, 6-2, 7-6(3).
Wie De Bakker treft in de eerste ronde van het hoofdtoernooi is nog niet bekend. De mogelijke opponenten zijn de Fransman Edouard Roger-Vasselin (ATP-113), de Rus Andrey Golubev (ATP-140), de als derde geplaatste Spanjaard Santiago Ventura (ATP-69) en de Italiaanse wildcardspeler Gianluca Naso (ATP-338).
Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de handquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Cipolla was de gehele tweede set naar de wc toe en had even een ballenmachine neergezet..dat verklaart de 6 games voor Coria
nee hoor, het lukte hem maar 1 keer om het ballenkanon te breakenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de hand
Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coriaquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef Chriz2k het volgende:Werner Eschauer
heeft één partij gewonnen van zijn laatste 18 wedstrijden
!
Het was geen wedstrijd op ATP niveau..Maar goed, Coria komt denk ik niet meer terug bij de top....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coria
De eerste wedstrijd waarbij een -11.5 games handicap wordt aangeboden denk ik voor een tweesetterquote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef wimderon het volgende:
De wildcards voor de OS:
1) Rafael Arevalo (El Salvador): Heeft zich in eigen land onsterfelijk gemaakt door in de halve finale van de challenger van Montreal maar liefst 5 (!!!!!) games te pakken tegen Martin Verkerk![]()
[ afbeelding ]
2) Komlavi Loglo, de slager uit Togo![]()
[ afbeelding ]
Haase staat er overigens goed voor, staat nu 50e, maar er vallen nog een hoop Spanjaarden en Fransen weg voor hem, dus als het NOC niet moeilijk gaat doen, staat hij bijna zeker op de OS.
True, maar we bespreken teenwoordig met een vaste groep wel elkk toernooi. Maakt mij ook niet uit hoor. Ik doe het net zo graag hier. Maar ik denk als er vraag naar is open ik er ff een topic voor.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Norrage het volgende:
voor estoril? lol....eeh, dat is echt zon minitoernooi
quote:Op zondag 6 april 2008 23:07 schreef Tim86 het volgende:
mwah Estoril mag wat mij betreft wel hier..ze hebben daar alleen het geluk dat ze een wereldtopper als Davydenko, en in mindere mate Federer, hebben weten te strikken.
Coolquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Oke, dan bespreken we het gewoon hier. Dan maak ik er wel een voor Monte Carlo.
quote:Murray slips out of top 20
Andrew Murray has dropped out of the world top 20 after his early exit at the Sony Ericsson Open in Miami
Ik ben al bij de kwartfinalesquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Het moet makkelijk realiseerbaar zijn, anders komt de klad er snel in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:40 schreef Tim86 het volgende:
iemand de nieuwe Aquaman outfit van Coria al gezien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:14 schreef wimderon het volgende:
Henin heeft er ook zo een![]()
[ afbeelding ]
quote:
Haha, dat zal toch niet?quote:Op maandag 14 april 2008 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Neeeeeeeeeee dat zou hij toch niet echt gaan dragen
Volgens mij is zijn lijf ook gephotoshopt
Kippenborstjequote:
Valt wel mee tochquote:Op maandag 14 april 2008 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Federer's lijf is niet zo strak als op deze foto's..op MTF heb ik vaak foto's ook gezien van hem zonder shirt en zoals wopper ook al zegt heeft hij wel een klein buikje..zit gewoon in zijn lichaamsbouw.
Schijnen enorm trage banen te zijn ja. Maar dat is ook uit de tweede hand.quote:Op maandag 14 april 2008 20:23 schreef Tim86 het volgende:
iemand hier die me iets meer over de snelheid van de baan in Houston kan vertellen? las dat het dit jaar red clay ipv green clay was..
Ja dat lees ik ook op veel plekken maar volgens mij ligt er gewoon een betonbaan onderquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schijnen enorm trage banen te zijn ja. Maar dat is ook uit de tweede hand.
Er staan wel een aantal klassespelers in dat rijtjequote:Op dinsdag 15 april 2008 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Ryan Harrison voegde zich vandaag bij een illuster rijtje. Hij is pas de tiende speler in de ATP historie die voor zijn 16e een ATP wedstrijd wint..15 jaar en 11 maanden oud. Hij versloeg Cuevas (95) en speelde ook al kwalificatie.
Zijn voorgangers:
Franco Davin (Arg) (15 years, 1 month, 14 days ) - Buenos Aires 1985, Hans Gildemeister 4-6 6-3 6-4
Tommy Ho (USA) (15 years, 2 months) - Rye Brook 1988, Matt Anger 6-4, 3-6, 6-4
Jimmy Arias (USA) (15 years, 6 months) - Palm Harbor 1980, Warren Maher 7-6, 6-1
Michael Chang (USA) (15 years, 6 months) - US Open 1987, Paul McNamee 6-3, 6-7, 6-4, 6-4
Andre Agassi (USA) (15 years, 9 months) - La Quinta 1986, John Austin 6-4, 6-2
Bjorn Borg (Swe) (15 years, 10 months) - Madrid 1972, Antonio Zugarelli 7-6, 6-3
Mats Wilander (Swe) (15 years, 10 months) - Bastad 1980, Jan Kallquist 6-4 6-4
Richard Gasquet (Fra) (15 years, 10 months) - Monte Carlo 2002, Franco Squillari 7-6, 3-6, 7-5
Rafael Nadal (Esp) (15 years, 10 months) - Mallorca 2002, Ramon Delgado 6-4, 6-4
Dit zou het park moeten zijn dus ik kan me de verwarring voorstellenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik ook op veel plekken maar volgens mij ligt er gewoon een betonbaan onder
Als je ook ziet wie er spelen...combo van Amerikaanse hardhitters en gravelbijters van challenger niveau..
Conclusie: Zelfs de spelers weten het niet
Tja, Ginepri, Fish en Haas waren/zijn allemaal (dik) favoriet. Dat spreekt het dan weer tegenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Wopper1 het volgende:
Ivo Karlovic won vorig jaar nog het toernooi in Houston. Feit dat hij deze week niet daar maar hier in Europa is zegt denk ik wel genoeg.
Volgens mij zijn ze echt veel trager. Roitman (bijtertje) is vooraf gezien dik favoriet tegen John Isner. Op het ''Amerikaanse klei'' zou zelfs Roitman nooit fav zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |