Rugblessure, ik denk niet dat hij ooit nog een comeback zal maken op het hoogste niveau.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef NY_Giant het volgende:
Waar is Melle van Gemerden eigenlijk gebleven? Ergens in 2006 stond hij toch nog rond de 100e plek?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:48 schreef wimderon het volgende:
http://uncyclopedia.org/w(...)ray%2C_aged_20%C2%BE
quote:Challenger Napoli: De Bakker door
Thiemo de Bakker heeft zijn overwinning in de eerste ronde van de kwalificaties van het Challengertoernooi van Napoli een goed vervolg gegeven. De 19-jarige geboren Hagenaar boekte een goede zege op de als derde geplaatste Oostenrijker Daniel Koellerer (ATP-158): 6-7, 7-6, 6-3.
Om zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi moet De Bakker de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383) zien te verslaan.
quote:
quote:Challenger Napoli: De Bakker naar hoofdtoernooi![]()
Thiemo de Bakker heeft zich maandag geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Challenger in Napoli. De 19-jarige tennisser boekte in de derde ronde van de kwalificaties een felbevochten overwinning op de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383): 3-6, 6-2, 7-6(3).
Wie De Bakker treft in de eerste ronde van het hoofdtoernooi is nog niet bekend. De mogelijke opponenten zijn de Fransman Edouard Roger-Vasselin (ATP-113), de Rus Andrey Golubev (ATP-140), de als derde geplaatste Spanjaard Santiago Ventura (ATP-69) en de Italiaanse wildcardspeler Gianluca Naso (ATP-338).
Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de handquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Cipolla was de gehele tweede set naar de wc toe en had even een ballenmachine neergezet..dat verklaart de 6 games voor Coria
nee hoor, het lukte hem maar 1 keer om het ballenkanon te breakenquote:Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de hand
Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coriaquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef Chriz2k het volgende:Werner Eschauer
heeft één partij gewonnen van zijn laatste 18 wedstrijden
!
Het was geen wedstrijd op ATP niveau..Maar goed, Coria komt denk ik niet meer terug bij de top....quote:Op dinsdag 1 april 2008 16:01 schreef eentwee het volgende:
[..]
Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coria
De eerste wedstrijd waarbij een -11.5 games handicap wordt aangeboden denk ik voor een tweesetterquote:Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef wimderon het volgende:
De wildcards voor de OS:
1) Rafael Arevalo (El Salvador): Heeft zich in eigen land onsterfelijk gemaakt door in de halve finale van de challenger van Montreal maar liefst 5 (!!!!!) games te pakken tegen Martin Verkerk![]()
[ afbeelding ]
2) Komlavi Loglo, de slager uit Togo![]()
[ afbeelding ]
Haase staat er overigens goed voor, staat nu 50e, maar er vallen nog een hoop Spanjaarden en Fransen weg voor hem, dus als het NOC niet moeilijk gaat doen, staat hij bijna zeker op de OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |