abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57516612
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 02:05 schreef NY_Giant het volgende:
Waar is Melle van Gemerden eigenlijk gebleven? Ergens in 2006 stond hij toch nog rond de 100e plek?
Rugblessure, ik denk niet dat hij ooit nog een comeback zal maken op het hoogste niveau.
pi_57530363
helaas..64 7-5 voor Lugassy

haase doet het beter: 6-4 1-6 4-1 momenteel tegen Tipsarevic
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57531599
Haase verslaat Tipsarevic: 6-4, 1-6, 6-3.
pi_57548515
Wessels in elk geval samen met Vliegen in de finale van de dubbel van de Sunrise Challenger.

Straks dus Robin .
pi_57552803
Haase speelt later vandaag. Was uitgesteld vanwege het weer.
pi_57563326
Robin Haase (NED) d. Chris Guccione (AUS) 6-4, 6-4

Haase pakt Guccione en staat nu in de finale tegen Grosjean
pi_57563839
Revange voor de Australian Open!
pi_57575204
Fish is 58 plaatsen gestegen op de ranking naar nummer 40 . Tsonga er ook weer 5 plaatsen bij naar plaats 12.

Haase stijgt 15 plekken naar #67!
pi_57621310
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_57722519
quote:
Challenger Napoli: De Bakker door

Thiemo de Bakker heeft zijn overwinning in de eerste ronde van de kwalificaties van het Challengertoernooi van Napoli een goed vervolg gegeven. De 19-jarige geboren Hagenaar boekte een goede zege op de als derde geplaatste Oostenrijker Daniel Koellerer (ATP-158): 6-7, 7-6, 6-3.

Om zich te plaatsen voor het hoofdtoernooi moet De Bakker de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383) zien te verslaan.
pi_57723253
Dat stemt mij zeer tevreden !
pi_57743658
quote:
Op zondag 30 maart 2008 21:27 schreef Chriz2k het volgende:
Dat stemt mij zeer tevreden !
quote:
Challenger Napoli: De Bakker naar hoofdtoernooi

Thiemo de Bakker heeft zich maandag geplaatst voor het hoofdtoernooi van de Challenger in Napoli. De 19-jarige tennisser boekte in de derde ronde van de kwalificaties een felbevochten overwinning op de Braziliaan Ricardo Hocevar (ATP-383): 3-6, 6-2, 7-6(3).

Wie De Bakker treft in de eerste ronde van het hoofdtoernooi is nog niet bekend. De mogelijke opponenten zijn de Fransman Edouard Roger-Vasselin (ATP-113), de Rus Andrey Golubev (ATP-140), de als derde geplaatste Spanjaard Santiago Ventura (ATP-69) en de Italiaanse wildcardspeler Gianluca Naso (ATP-338).
pi_57760744
Coria

Napoli Challenger R1: Flavio CIPOLLA def [WC] Guillermo CORIA 6-0 4-6 6-0
pi_57761111
Cipolla was de gehele tweede set naar de wc toe en had even een ballenmachine neergezet..dat verklaart de 6 games voor Coria
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_57761119
Werner Eschauer heeft één partij gewonnen van zijn laatste 18 wedstrijden !
pi_57761779
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:54 schreef Tim86 het volgende:
Cipolla was de gehele tweede set naar de wc toe en had even een ballenmachine neergezet..dat verklaart de 6 games voor Coria
Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de hand
pi_57761783
die zal vorig jaar wel aan de doping zijn geweest..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57761809
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 15:39 schreef eentwee het volgende:

[..]

Zelfs dan moet hij minimaal 1 game z'n service hebben gehouden en dat lijkt me onwaarschijnlijk, dus volgens mij is er meer aan de hand
nee hoor, het lukte hem maar 1 keer om het ballenkanon te breaken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57762094
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 14:55 schreef Chriz2k het volgende:
Werner Eschauer heeft één partij gewonnen van zijn laatste 18 wedstrijden !
Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coria
pi_57764793
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_57765201
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 16:01 schreef eentwee het volgende:

[..]

Dat klopt niet, hij heeft vorige week nog gewonnen in Barletta. Van... Coria
Het was geen wedstrijd op ATP niveau..Maar goed, Coria komt denk ik niet meer terug bij de top....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_57806472
De wildcards voor de OS:

1) Rafael Arevalo (El Salvador): Heeft zich in eigen land onsterfelijk gemaakt door in de halve finale van de challenger van Montreal maar liefst 5 (!!!!!) games te pakken tegen Martin Verkerk

2) Komlavi Loglo, de slager uit Togo

Haase staat er overigens goed voor, staat nu 50e, maar er vallen nog een hoop Spanjaarden en Fransen weg voor hem, dus als het NOC niet moeilijk gaat doen, staat hij bijna zeker op de OS.
pi_57806593
Komlavi Loglo is bij deze mijn nieuwe held.

Maar waarom heeft Dustin Brown geen wildcard gekregen ?

pi_57807977
quote:
Op donderdag 3 april 2008 16:05 schreef wimderon het volgende:
De wildcards voor de OS:

1) Rafael Arevalo (El Salvador): Heeft zich in eigen land onsterfelijk gemaakt door in de halve finale van de challenger van Montreal maar liefst 5 (!!!!!) games te pakken tegen Martin Verkerk
[ afbeelding ]

2) Komlavi Loglo, de slager uit Togo
[ afbeelding ]

Haase staat er overigens goed voor, staat nu 50e, maar er vallen nog een hoop Spanjaarden en Fransen weg voor hem, dus als het NOC niet moeilijk gaat doen, staat hij bijna zeker op de OS.
De eerste wedstrijd waarbij een -11.5 games handicap wordt aangeboden denk ik voor een tweesetter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')