quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:28 schreef Tokay het volgende:
Z, wanneer leer je het nu eens? Als jouw post de laatste is, hoor je een nieuw topic te openen!
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.quote:
Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.quote:Hier een beetje druk.....
Inderdaad gek.... nou ja gelukkig neemt nog een partij het voor jullie, bezitters van klassieke auto's, nog op.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.
[..]
Wow, leuk zeg (laatste gedeelte natuurlijk)... mag je dan ook weer in dat project deelnemen? Of in ieder geval toekijken?quote:Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.
Rijden er in de binnenstad eigenlijk meer auto's dan in de rand daaromheen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n ups en z'n downs. Het gemeentebestuur wil mijn autootje miv volgend jaar illegaal verklaren binnen de ring. Gek genoeg is Groen Links de enige partij die het op lijkt te nemen voor de bezitters van klassieke auto's.
[..]
Ik ben ook zeer druk, veel zieken op het werk en dus maar heel zelden een dagje vrij. Die mensen van wie ik je een tijdje geleden een linkje opstuurde komen nog eens! Daar ben ik héél blij mee en ook een beetje trots op.
Yep, ik heb het, zodra ik er van hoorde, al helemaal naar me toe getrokken. Ik heb de laatste tijd goed werk geleverd en maak daar nu handig gebruik van, ik mag alles uit de kast trekkenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
Wow, leuk zeg (laatste gedeelte natuurlijk)... mag je dan ook weer in dat project deelnemen? Of in ieder geval toekijken?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:38 schreef wyccie het volgende:
En wat heb je met je avatar uitgespookt?
Dat denk ik niet. Ik vermoed dat het probleem mbt luchtvervuiling door auto's in Amsterdam vooral veroorzaakt wordt op de Ring Zuid en West. Precies uit de hoek van waaruit de wind het meest waait in Nederland.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef Z het volgende:
[..]
Rijden er in de binnenstad eigenlijk meer auto's dan in de rand daaromheen?
Het caramelkeurige meisje met de pronte borstjes was al verdwenen voor ik er iets mee uit kon spoken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:46 schreef wyccie het volgende:
Laat maar.
Ik rijd al op lpg, da's voor mij de schoonste manier. Voor het gebruik van een katalysator heb je een modern motormanagement-systeem nodig, dat heb ik niet en dat is ook nooit ontwikkeld voor dit type auto. Ook lijkt het stadsbestuur niet ontvankelijk voor dergelijke oplossingen, een kennis van me heeft een VW uit 1991 met katalysator maar zou even goed de stad niet meer mogen in omdat z'n auto te oud is.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef wyccie het volgende:
Kun je er niet gewoon een katalysator op laten plaatsen, of ben je dan te veel kwijt?
Auto buiten de Ring A10 parkeren en dagelijks met een 20 tot 40 keer zo vervuilende bromscooter van en naar mijn auto. Dat mag welquote:
Of dichter bij je werk gaan wonen, of zelfs in de plaats waar je werkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Auto buiten de Ring A10 parkeren en dagelijks met een 20 tot 40 keer zo vervuilende bromscooter van en naar mijn auto. Dat mag wel
Dat vind ik ook heel apart.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:05 schreef wyccie het volgende:
Wat achterlijk. Je mag dus tegenwoordig al niet eens meer lang met een auto doen.![]()
Ouder dan 25 jaar hoef je geen houderschapsbelasting (vroeger wegenbelasting) te betalen. Ik zou er begrip voor op kunnen brengen dat wanneer je als stedeling zo'n auto hebt dat je meer voor je parkeervergunning moet betalen maar nu wordt er doodleuk gesteld dat je je auto gewoon moet verkopenquote:Is het niet stiekem zo dat ze je meer belasting willen laten betalen?
Met een oldtimer hoef je toch een bepaalde belasting niet te betalen?
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik heb het, zodra ik er van hoorde, al helemaal naar me toe getrokken. Ik heb de laatste tijd goed werk geleverd en maak daar nu handig gebruik van, ik mag alles uit de kast trekken
Dat zou ik ook ideaal vinden, maar dat is geen optie voor mij. Ik heb de afgelopen 5 jaar in ongeveer 10 verschillende plaatsen gewerkt. Het Ov is ivm mijn werktijden ook geen optie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:08 schreef Tokay het volgende:
[..]
Of dichter bij je werk gaan wonen, of zelfs in de plaats waar je werkt.
De linkjes werken niet meer, maar ik stuur je tzt wel het één en ander.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
geweldig zeg. Echt superleuk.... hou je me nog een beetje van ze op de hoogte?
Als student? Benenwagen?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:20 schreef wyccie het volgende:
Wat voor auto zal ik kopen?
Ja is goed. Wel doen hè??quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De linkjes werken niet meer, maar ik stuur je tzt wel het één en ander.
Daarmee mag ik niet op de snelweg.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Als student? Benenwagen?
Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarmee mag ik niet op de snelweg.
Ik heb over twee jaar geen OV-kaart meer. Hoeveel denk je dat mijn co-schappen me dan gaan kosten?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.
Die doe je niet in een ziekenhuis? Ga je huisarts worden dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:37 schreef wyccie het volgende:
Hoeveel denk je dat mijn co-schappen me dan gaan kosten?
Helemaal goedquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik wat voor je heb pm ik je wel even.
Denk je dat het Radboud niet gek wordt van 300 studenten tegelijk?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Die doe je niet in een ziekenhuis? Ga je huisarts worden dan?
Ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik 18 was en had meteen een autoquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Autorijden is érg duur, als student niet te betalen, lijkt me.
Vermoedelijk welquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je dat het Radboud niet gek wordt van 300 studenten tegelijk?
Het staat gewoon op de fotoquote:
Ik heb ook op m'n 18 m'n rijbewijs gehaald maar heb heel lang gewacht met het kopen van een auto. Toen ik echt niet meer zonder kon heb ik er eentje gekocht.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik 18 was en had meteen een autoHet kan dus wel.
Mijn oom deed destijds met auto's en kon ik voor 750 gulden een Austin Mini Metro kopen, knalgeel. Echt geweldige auto. Wel zeker 1,5 jaar in gereden. Ideaal met de auto naar school haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb ook op m'n 18 m'n rijbewijs gehaald maar heb heel lang gewacht met het kopen van een auto. Toen ik echt niet meer zonder kon heb ik er eentje gekocht.
Die auto is viiiiiiiiiies manquote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn oom deed destijds met auto's en kon ik voor 750 gulden een Austin Mini Metro kopen, knalgeel. Echt geweldige auto. Wel zeker 1,5 jaar in gereden. Ideaal met de auto naar school haha.
[ afbeelding ] maar dan in het geel dus.
quote:En nu snel naar de trein.![]()
Ik ook al een tijdje niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef wyccie het volgende:
En ik ben al een tijdje geen 18 meer.
Twee vingers in de luchtquote:Het is trouwens Ali B(i ).
Lornah Kiplagatquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Z het volgende:
Kipgalat.
Ze had idd wel voor een man kunnen doorgaan....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:50 schreef Tokay het volgende:
Ik wilde Edgar Davids zeggen, maar ik twijfelde.
De ontwerper: Ross Brawn.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:54 schreef brother52 het volgende:middag
Zo te zien iemand van het ferrari team, maar geen Todt, Schumacher of die nieuwe teambaas.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:52 schreef brother52 het volgende:
Het probleem is alweer verholpen?
quote:
Veel slechter dan afgelopen jaar kan het toch niet worden voor Honda.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:23 schreef sooty het volgende:
Ross gaat komend seizoen de kar trekken bij Honda; Ik verwacht daar wel wat van.
Valt me mee dat Fok! het desondanks nog steeds doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik las ergens dat hij iets heel simpels wilde doen, een muis vervangen of zo, en dat toen zijn moederbord was doorgebrand.
Logisch toch? Geen publiek, geen vrijdagpoes... ook dat gaat eraf.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:01 schreef Gellius het volgende:
Geen vrijdagpoes?
Als ze van Southpark zijn dan heten ze Matt Parker en Trey Stone of Matt Stone en Trey Parker. Of gewoon heel anders.quote:
In beide gevallen zou ik ze niet van bekendheid bij ondergetekende kunnen betichtenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ze van Southpark zijn dan heten ze Matt Parker en Trey Stone of Matt Stone en Trey Parker. Of gewoon heel anders.
Windsor, wyccie! Tsssk!quote:Op maandag 3 maart 2008 00:07 schreef wyccie het volgende:
Ja. Ik denk dat je voor de Winsor moet gaan, of de halve Winsor.
Non Scrutinizer, c'est son frère qui habite à Paris: monsieur Ouindsohr.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Windsor is toch helegaar geen Fransman?
Mar dat issuh élegar keen kunstenarre.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Non Scrutinizer, c'est son frère qui habite à Paris: monsieur Ouindsohr.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:12 schreef Tokay het volgende:
Windsor, wyccie! Tsssk!
Kloptquote:Op maandag 3 maart 2008 15:14 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, er is toch helemaal geen raadplaatje, hè?
O jee, dan zit ík in het verkeerde topic.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef wyccie het volgende:
Dummies hoeven niet per se dom te zijn.
Vertel!quote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef Z het volgende:
Ik denk dat ik nog eerder getrouwd ben dan Gellius.
Ga je trouwen? Wanneer?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:26 schreef Z het volgende:
Er gaat dus getrouwd worden.
Een dasquote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef wyccie het volgende:
En weet jij al hoe je een das moet strikken, Z?
Ja hoor. Niet dat ik er een zal dragen overigens denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef wyccie het volgende:
En weet jij al hoe je een das moet strikken, Z?
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:59 schreef Z het volgende:
[..]
Ja hoor. Niet dat ik er een zal dragen overigens denk ik.
quote:Het Huwelijk
Toen hij bespeurde hoe de nevel van de tijd
in d'ogen van zijn vrouw de vonken uit kwam doven,
haar wangen had verweerd, haar voorhoofd had doorkloven
toen wendde hij zich af en vrat zich op van spijt.
Hij vloekte en ging te keer en trok zich bij de baard
en mat haar met de blik, maar kon niet meer begeren,
hij zag de grootse zonde in duivelsplicht verkeren
en hoe zij tot hem opkeek als een stervend paard.
Maar sterven deed zij niet, al zoog zijn helse mond
het merg uit haar gebeente, dat haar toch bleef dragen.
Zij dorst niet spreken meer, niet vragen of niet klagen,
en rilde waar zij stond, maar leefde en bleef gezond.
Hij dacht: ik sla haar dood en steek het huis in brand.
Ik moet de schimmel van mijn stramme voeten wassen
en rennen door het vuur en door het water plassen
tot bij een ander lief in enig ander land.
Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren,
en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.
Zo gingen jaren heen. De kindren werden groot
en zagen dat de man die zij hun vader heetten,
bewegingloos en zwijgend bij het vuur gezeten,
een godvergeten en vervaarlijke aanblik bood.
quote:
quote:
Eindelijk iemand die het absurde ervan inziet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:15 schreef pyl het volgende:
Gezinsauto: check
Vaste baan & dito inkomen: check
Koophuis & hypotheek: check
Gezinsuitbreiding: check
Trouwen: check
Stropdas: no way, veel te burgerlijk
![]()
Afijn, gefeliciteerd hoor, Z.![]()
Eerder onhandig en nutteloos. Net als ik dusquote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:16 schreef Z het volgende:
Ik vind een das nou niet per sé burgerlijk hoor.
Zo jij hebt wel negatief zelfbeeld zeg..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerder onhandig en nutteloos. Net als ik dus
Je vergeet saai.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Eerder onhandig en nutteloos. Net als ik dus
Ik wilde jou ten huwelijk vragenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef wyccie het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen als zelfs jij volgende week met het nieuws komt dat je gaat trouwen.
Het lijkt wel een epidemie. Gelukkig ben ik gevaccineerd.
Hey een newbiequote:
Alleen als je een stropdas gaat dragen devaccineer ik me weer.quote:
Om m'n hoofd ook goed?quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen als je een stropdas gaat dragen devaccineer ik me weer.![]()
O jawel hoor! Voor wyccie doet hij dat!quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:31 schreef Gellius het volgende:
Dat doet 'ie nooit!
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Om m'n hoofd ook goed?
Ik plugde een nieuwe muis in. Ging niet gelijk goed, toen draaide ik een beetje en gaf meer kracht. Ik hoorde POEF en alles werd zwart. Was iets met de harde schijf bleek later.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:31 schreef wyccie het volgende:
Tongetje, wat was er nou precies aan de hand? Ik had begrepen dat jij je moederbord in de fik had gezet?
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:36 schreef wyccie het volgende:
Tokay, waar is de maandagpoes?
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het poesje van Tokay leuker.
Genoteerd!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:50 schreef wyccie het volgende:
Die is leuker dan Garfield. Garfield vind ik maar een stomme poes.
It is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating).quote:Op maandag 10 maart 2008 17:06 schreef wyccie het volgende:
Sinds wanneer deel jij notes uit?
quote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het poesje van Tokay leuker.
With great power comes great responsibility.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
It is my responsibility to enforce all the laws that haven't been passed yet. It is also my responsibility to alert each and every one of you to the potential consequences of various ordinary everyday activities you might be performing which could eventually lead to *The Death Penalty* (or affect your parents' credit rating).
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij vindt het poesje van Scrut leuker?
Nicequote:Op maandag 10 maart 2008 17:19 schreef tong80 het volgende:
Net belastingen in laten vullen. Krijg 500 euro terug
Geen idee, ik kwam 'm zomaar tegen.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Is dat uit Freaks? Die heb ik hier liggen.
Ik doe even met je mee.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:32 schreef wyccie het volgende:
Nou, ik ga dus even uitrusten van het niks doen.
Warmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:13 schreef wyccie het volgende:
Oh wacht, één van die journalisten. Bernstein en Goldwein? Of verzin ik nu twee namen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |